Gå til innhold

Sy inn paljetter/glitter i "korsetten" på brudekjolen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går det ann? Er det veldig dyrt? Har funnet en brudekjole som hadde vært helt perfekt om det hadde vært litt mer glitter i korsetten. Noen som har gjort dette?

Anonymous poster hash: 0909c...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gjort det, men min venninne gikk til sydame og fikk ordnet det der. Hun sydde for så vidt inn pynteknapper og no dill bak på kjolen. Den ble kjempefin, og regner med de kan ordne litt paljetter for deg! Håper du får en fantastisk bryllupsdag!! :)



Anonymous poster hash: 83097...c15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det, kjøpte små "diamanter" med vintage preg og syddde på kjolens slep, derimot fjernet jeg alle paljettene fra bryst og magepartiet. Jeg gjorde alt selv men jeg er flink med håndarbeid. Du kan få en sydame til å ordne dette, be om prisoverslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da ville dere gått for den? Mine venniner mener at siden jeg vil endre noe på kjolen så er det ikke "den rette" og jeg bør fortsette å lete. Hvor kjøpte du "diamanter" applecider?:)

Anonymous poster hash: a1006...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det, kjøpte små "diamanter" med vintage preg og syddde på kjolens slep, derimot fjernet jeg alle paljettene fra bryst og magepartiet. Jeg gjorde alt selv men jeg er flink med håndarbeid. Du kan få en sydame til å ordne dette, be om prisoverslag :)

Hvor kjøpte du diamantene?:)

Ts

Anonymous poster hash: a1006...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så da ville dere gått for den? Mine venniner mener at siden jeg vil endre noe på kjolen så er det ikke "den rette" og jeg bør fortsette å lete. Hvor kjøpte du "diamanter" applecider? :)

Anonymous poster hash: a1006...838

Det må jo være ekstra stas om man faktisk har tilpasset litt av kjolen selv :) Jeg er helt åpen for å gjøre endringer som det du foreslår. Da blir den jo enda mer "din kjole". Ingen har lik :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da ville dere gått for den? Mine venniner mener at siden jeg vil endre noe på kjolen så er det ikke "den rette" og jeg bør fortsette å lete. Hvor kjøpte du "diamanter" applecider?:)

Anonymous poster hash: a1006...838

Jeg fikk iallfall et mer "personlig" bånd- om man kan kalle det det- til brudekjolen min, det tok en del timer de forandringene jeg gjorde på den. Jeg var vinterbrud og sydde/lagde også min egen muffe, la opp brudesløret også for det var altfor langt.

Og jeg lagde brudebuketten min selv også.

Jeg synes det veninnene dine sier er tøvete jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...