Gå til innhold

Forelsket i noen pga personligheten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen gang blitt forelska i noen pga personligheten og ikke utseende? Det tror jeg at jeg er blitt 😮 Han var ikke stygg før, men nå er han plutselig ekstremt kjekk! Haha, merkelig! Tror jeg er forelska...

Anonymous poster hash: 8ba18...6e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noen gang blitt forelska i noen pga personligheten og ikke utseende? Det tror jeg at jeg er blitt 😮 Han var ikke stygg før, men nå er han plutselig ekstremt kjekk! Haha, merkelig! Tror jeg er forelska...

Anonymous poster hash: 8ba18...6e3

Selvfølgelig. Hva skulle jeg ellers forelske meg i?

Anonymous poster hash: 34c9a...dfa

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en overfladisk forelskelse hvis det er utseende en forelsker seg i. Mer ekte er den hvis en faller for personligheten



Anonymous poster hash: cbdea...ffe
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendet er og forblir endel av deg. Man er en pakke av personlighet og det. 

 

Mye som kan projiseres inn i både et utseende, samt personlighet, men hyggelig når det blir en god opplevelse;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O___o

Er det ikke det man alltid gjør?

 

Man får blikket for en person på grunn av utseendet, men forelsker seg i personen/personligheten

og elsker personen i summen av alle erfaringer man har gjort med personen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Jeg forelsker meg ALLTID pga personligheten, utseendet har aldri vært noen årsak til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig. Hva skulle jeg ellers forelske meg i?

Anonymous poster hash: 34c9a...dfa

Samme her.

Jeg kan syns mange mennesker er vakre, men når jeg blir forelsket så blir jeg forelsket i personligheten

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forelsker meg også alltid i personligheten. Man kan fint legge merke til en person pga. utseendet, men i bunn og grunn blir det bare med det om ikke personligheten er minst like fin. 

 

Jeg har en kollega som egentlig ikke er så veldig tiltrekkende ved første øyekast, men etter at jeg ble kjent med ham er han ''plutselig'' dritfin og jeg tar meg selv i å se litt ekstra på ham når jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, du er i ferd med å bli voksen :) 



Anonymous poster hash: 3cbaa...678
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har jeg blitt det!! Har alltid falt for menn som er helt vanlige utseendemessig, men som har en fin personlighet. Menn som ser ut som modeller, har stortsett vært uinteressante for meg. Både fordi jeg sjelden har falt for personligheten deres (sier ikke at pene menn ikke kan ha en fin personlighet altså, bare at de jeg har møtt ikke har vært interessante for meg) og fordi jeg tror jeg føler at de ikke er helt i min liga. Jeg har et helt gjennomsnittlig utseende selv, og ville følt meg som ei grå mus hvis jeg hadde vært sammen med en modell-type!

Anonymous poster hash: 0d2c7...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har aldri blitt forelsket i noen bare på grunn av utseende. Det er stort sett personligheten som er avgjørende for meg.

 

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Jeg har etter 6 års bekjent skap forelsket meg i en kompis. Da tror jeg ikke det er utseendet.

Anonymous poster hash: 6ecf0...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd å bli forelsket i noen jeg ikke synes var noe å se på men som har den fantastiske personligheten.  De har vært kjekke og sexy menn også hatt en flott personlighet på toppen av det. Jeg blir fanget inn i første øyeblikk av utseende. Så er det personligheten som får meg til å bli forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp, jeg falt fort for personligheten, brukte lang tid på å bli glad i utseendet. Og det til tross for at jeg normalt sett ikke er spesielt utseendefiksert. Det gikk åt helheim, så neste gang satser jeg på å like hele pakka fra starten av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen forelsker seg i et utseende vel, men blir betatt, så blir man kjent med personen og så blir man forelsket om personligheten også er bra.

 

Men jeg begynner å bli dypt betatt av en gutt nå som jeg ikke var tiltrukket av overhodet, bare fordi jeg sa ja til å bli kjent med han. Er ikke forelsket så merker at jeg fremdeles ikke er helt tiltrukket av han utseendemessig, men kjenner også at jeg bryr meg mindre og mindre om det, fortsetter det slik blir jeg nok forelsket.



Anonymous poster hash: 1238b...cca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, det kalles venner. Man er ikke seksuelt tiltrukket, men elsker personligheten  deres. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost

Selvfølgelig, det kalles venner. Man er ikke seksuelt tiltrukket, men elsker personligheten  deres.

Det kan være mer enn venner med ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, det kalles venner. Man er ikke seksuelt tiltrukket, men elsker personligheten  deres. 

 

For min del ble jeg seksuelt tiltrukket av ham etter at jeg hadde blitt kjent med ham. Hadde aldri sett to ganger på ham før jeg ble kjent med ham. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, jeg falt fort for personligheten, brukte lang tid på å bli glad i utseendet. Og det til tross for at jeg normalt sett ikke er spesielt utseendefiksert. Det gikk åt helheim, så neste gang satser jeg på å like hele pakka fra starten av.

Har samme erfaring. :(

Jeg trodde ikke utseendet betø noe for meg, men etter 8 år begynte det å plage meg at jeg ikke likte utseendet hans. Bl.a. intimiteten dabbet av...

Anonymous poster hash: 04c63...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...