Gå til innhold

Er du redd for å bli gjenkjent?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Trollkarlen

Diplom til den som klarer å gjenkjenne meg. For å kunne gjenkjenne meg må du faktisk kjenne meg og det er ingen som vet at jeg eksisterer(utenom nær familie). Så nei jeg er ikke redd for det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Redd for? Tja. Egentlig ikke. Jeg har en dagbok og enhver som kjenner meg litt kunne nok lett plukket opp hvem jeg er utifra dagboka, hvertfall kombinert med tidligere bok. Om man da søker opp alle innleggene mine er det nok ingen tvil.

Men jeg skriver som AB innimellom, mest når det dreier seg om andre. Altså om jeg skal skrive noe som handler om familie eller venner. For selv om jeg ikke har noe problem med å bli gjenkjent (jeg er en særdeles åpen person ellers også), så trenger ikke venner og familie å bli koblet mot meg som person utifra ting jeg skriver her. Da går det i AB og endring av detaljer for å anonymisere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er dum her. Vi er jo uansett anonyme som brukere her. Så hvordan skal folk kjenne deg igjen, om du ikke skriver hvem du er og hvor du bor?

Man skriver litt her og litt der og plutselig har man lagt ut nok informasjon til at andre kan finne ut hvem du er. Jeg kjenner identiteten til flere her inne og jeg har funnet ut hvem de er kun ut i fra ting de har skrevet i innlegg, ikke i dagbøker. Det har ikke vært spesielt vanskelig heller.

Anonymous poster hash: b2dac...79c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Egentlig ikke. Skal jeg skrive noe personlig, så bruker jeg ab. Ellers endrer jeg detaljer eller overdriver, men jeg har ikke et stort nettverk så for å kjenne meg igjen så må man jo kjenne meg. Har skiftet bruker endel ganger også.

Virker jo som mange som skriver i alle "har du kjent igjen noen her?"-trådene tror at alle er kjemperedde for å bli gjenkjent :) Legger man ut bilde av seg selv, så er man mest sannsynlig ikke redd for at andre skal kjenne en igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innforstått med at folk kan kjenne meg igjen og poster derfor ingenting under nick som jeg ikke kunne stått ved ovenfor familie, venner eller arbeidsgiver. Om jeg vil være anonym, så bruker jeg den funksjonen.

Samme her.

For de som kjenner meg irl er det nok ikke spesielt vanskelig å kjenne meg igjen på nett heller. Men nettopp derfor er det en del temaer, diskusjoner og problemstillinger jeg ikke ville diskutert her. Følger omtrent samme regler på KG som ellers på nettet, og skriver ingenting jeg ikke kan stå for ved lunsjbordet på jobb eller i prat over gjerdet med naboen. Derfor bekymrer det meg heller ikke så mye at noen kanskje vet hvem jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bryr meg ikke, jeg står for alt jeg skriver her inne. Jeg har ikke gjenkjent noen, men noen har gjenkjent meg uten å ville si hvem dem er. Det er bare feigt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må vel ha venner eller bekjente for å bli gjenkjent. Så jeg er ikke bekymret for det da.

Anonymous poster hash: 8bbd6...ff7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jo. Jeg vil ikke bli gjenkjent. Men jeg gjør det slik at alt av personlige ting som jeg ikke vil at noen skal vite er anonymt. Det jeg skriver med nick er ikke krise. Noen kan definitivt finne ut hvem jeg er om de går gjennom mine anonyme svar men da kjenner de meg ganske godt fra før. Hadde jeg derimot skrevet alt med nick hadde det vært lett for alle og enhver å finne ut hvem jeg er, det ønsker jeg ikke.

Anonymous poster hash: d2e72...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede blitt gjenkjent, men så skriver jeg heller ikke noe jeg ikke kan stå for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må vel ha venner eller bekjente for å bli gjenkjent. Så jeg er ikke bekymret for det da.

Anonymous poster hash: 8bbd6...ff7

Huffameg! :frown:

Anonymous poster hash: 0aaf1...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har allerede blitt gjenkjent, men så skriver jeg heller ikke noe jeg ikke kan stå for.

Hvordan er det mulig å gjenkjenne noen uten bilde og ekstremt detaljert beskrivelse av seg selv egentlig? Er så mange her som skriver at de har gjenkjent eller blitt det. Har hengt her i mange år men aldri gjenkjent noen selv om jeg har stor omgangskrets, er observant og alt dette her.

Anonymous poster hash: ef4ee...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg redd for. Prøver å "anonymisere", men blir litt sånn at jeg sier jeg er 29 når jeg egentlig er 27 etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diplom til den som klarer å gjenkjenne meg. For å kunne gjenkjenne meg må du faktisk kjenne meg og det er ingen som vet at jeg eksisterer(utenom nær familie). Så nei jeg er ikke redd for det. :fnise:

oh nær familie har ikke tilgang til internettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan er det mulig å gjenkjenne noen uten bilde og ekstremt detaljert beskrivelse av seg selv egentlig? Er så mange her som skriver at de har gjenkjent eller blitt det. Har hengt her i mange år men aldri gjenkjent noen selv om jeg har stor omgangskrets, er observant og alt dette her.

Anonymous poster hash: ef4ee...e4e

Vel, jeg heter Trygve i virkeligheten og jeg er født i 1981. Jeg har tidligere beskrevet mitt utdannelsesforløp, hvor jeg er utdannet og hva jeg er utdannet som. Jeg har ikke gjort det så veldig vanskelig. Men jeg skriver aldri noe som jeg ikke kan stå inne for, bruker nesten aldri anonymfunksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skriver litt her og litt der og plutselig har man lagt ut nok informasjon til at andre kan finne ut hvem du er. Jeg kjenner identiteten til flere her inne og jeg har funnet ut hvem de er kun ut i fra ting de har skrevet i innlegg, ikke i dagbøker. Det har ikke vært spesielt vanskelig heller.

Anonymous poster hash: b2dac...79c

Ja om noen har interesse av det, så kan de sikkert finne ut av hvem man er. Jeg har deltatt på slike forum i mer en 10 år. Aldri om noen vet hvem jeg er i virkeligheten. Mine ytringer som Gothminister har jeg ikke som privatperson. Det er jo det som er positivt med et anonymt forum. Her kan man skrive hva man faktisk mener om samfunnet. Ute kan man ikke det, om man da ikke er PK, eller har et ønske om å ødelegge sitt liv. Vi vet alle hvordan sosialistpøbelen herjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja om noen har interesse av det, så kan de sikkert finne ut av hvem man er. Jeg har deltatt på slike forum i mer en 10 år. Aldri om noen vet hvem jeg er i virkeligheten. Mine ytringer som Gothminister har jeg ikke som privatperson. Det er jo det som er positivt med et anonymt forum. Her kan man skrive hva man faktisk mener om samfunnet. Ute kan man ikke det, om man da ikke er PK, eller har et ønske om å ødelegge sitt liv. Vi vet alle hvordan sosialistpøbelen herjer.

Haha, eventuelt så er du bare feig. Har du virkelig så ekstreme synspunkter?

Anonymous poster hash: 6f441...44e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, eventuelt så er du bare feig. Har du virkelig så ekstreme synspunkter?



Anonymous poster hash: 6f441...44e

Nei i det daglige så er jeg nok dessverre en politisk korrekt mann. Men Gothminister er rimelig ekstrem. Det er jo det som er så flott og kunne sette ting helt på spissen i debatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...