Gå til innhold

Har du kjent igjen noen fra virkeligheten i tråder på kg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og folk lurer på hvorfor man skriver som AB?

Anonymous poster hash: 79ee0...97d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjente igjen ei som skrev hvor hun bor, skrev veldig utleverende om familien sin. Om ting hun sikkert ville angre på senere. Jeg kjenner broren hennes godt. Jeg sa ifra til han, så han bringte det videre.

Jeg ser at det er flere anonyme brukere som lager tråder om noe av det samme som jeg skriver om. Noen antar da at vi er èn person, men det er vi jo ikke.

Når man skriver på samlivsforumet, så er det gjerne pga. problemer av noe slag som man vil ha hjelp til å løse. Klart mange er i samme situasjon! Så selv om ting som skrives, stemmer godt med det man vet om en bekjent, er det slett ikke sikkert det er vedkommende som skriver her.

Har sett at ei skriver at hun holdes på gress av en mann, og at han ikke ønsker at hun skriver på Facebooken hans, og så tror andre bare utifra dèt, at de vet hvem denne mannen er. Hehe.. Som om det er noe som skjer blant veldig, veldig få folk.



Anonymous poster hash: cd005...a58
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har jeg ikke.

Men det har vært folk som trodde de visste hvem jeg var, heldigvis var det feil.



Anonymous poster hash: 83a3a...41a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent igjen folk herfra i virkeligheten. Noen av de som er veldig aktive, legger ut et bilde her, en informasjon om hvor de bor der, noe info om navn på barn/partner et annet sted, nevner en hobby et annet sted... Blir mange dråper, og når man da plutselig møter dem, skjønner man hvem de er. Jeg har hatt et par innom på jobb, litt klient at jeg vet detaljer om sexliv og diverse, men avslører det selvsagt ikke. Synes generelt at en del folk her bør tenke seg litt om før de deler.

Anonymous poster hash: 3a93e...7d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Har kjent igjen et par,tre, fire, fem stykker på facebook fordi de har kommet

opp på sånn "personer du kanskje kjenner" eller fordi vedkommende

har kommentert en status til en som jeg også har på facebook fra forumet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG

Jeg har blitt kjent igjen av et par stykker som har bruker her, men det er noen som kjenner meg godt så det er ikke så farlig egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får angst av denne tråden her :bond:

Anonymous poster hash: 6c2ef...e08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på to til jeg har kjent igjen :P Ikke noe stress for min del, men kanskje for deres.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har blitt gjenkjent av 4 jenter. eller kvinner er vel mer passende ord :fnise:

bare hyggelig å små skravle litt med gamle kjent folk fra gamle dager da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun samme bilde på Facebook som i bildetråden? U know? :)

Jeg har ikke kjent igjen noen. Men så er jeg helt døv på slikt. Må ha det inn med teskje om jeg skulle kjent igjen noen her.

Og om jeg legger ut noe her, så forandrer jeg alltid litt fakta slik at det ikke skal være så altfor lett å kjenne meg igjen.

Meeeen om noen gjør det, så er det nok ikke det verste som kunne skjedd? :)

Nei ikke samme som profilbilde :)

Anonymous poster hash: fca51...9e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om noen hacker KG da, så er ikke vi AB'er trygge heller :P husker jo noen hacket et sånn prostituert nettsted og la ut listen med navn og mail til kunder til alles spott og spe.

Anonymous poster hash: 04ea1...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om noen hacker KG da, så er ikke vi AB'er trygge heller :P husker jo noen hacket et sånn prostituert nettsted og la ut listen med navn og mail til kunder til alles spott og spe.

Anonymous poster hash: 04ea1...58c

Ingen trenger å hacke AB for å finne ut hvem vi er, særlig ikke om man bruker egen e-post. Redaktør og ansvarlig KG, og de forumansvarlige kan jo se dette.

En god regel er å ikke skrive noe som helst på internett som du kan gjenkjennes på.

Anonymous poster hash: c05f6...eaf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hva denne bildetråden heter?

Anonymous poster hash: a8fe9...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva denne bildetråden heter?

Anonymous poster hash: a8fe9...35d

"Hvordan ser folk ut her inne?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde jeg veldig tidlig i min "karriere" her på KG for mange år siden. Har kjent igjen både venner, bekjente og familie. Har sagt fra i et par tilfeller der personene har lagt ut veldig lett gjenkjennelig informasjon om barna og familien.

Derfor skriver jeg 95 % av innleggene mine som AnonymBruker. Endrer detaljer om jeg søker råd eller skriver om ting som kan være lett å kjenne igjen.

Anonymous poster hash: d7516...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har både kjent igjen og blitt kjent igjen. Av den grunn bytter jeg bruker med jevne mellomrom. Nå bruker jeg KG som en arena blant annet for å diskutere sykdom, så er en del temaer jeg ikke tar opp her inne, fordi jeg vet at de vil gjøre meg lett gjenkjennelig for bekjente jeg har diskutert samme temaet med. Når jeg har kjent igjen andre, har jeg ikke turt å si fra, men unngår så langt det lar seg gjøre å ikke lese det den brukeren skriver om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjent igjen to venninner, en kollega, to pasienter og en som jeg har vært frivillig i samme organisasjon som meg. Selv skriver jeg stort sett alltid som ab, og ingenting kan identifiseres til meg i en enkeltstående tråd. Hun frivillige har oppførst seg så idiotisk mot folk irl at hun rømte fra en landsdel til en annen ettersom ryktet tok henne, og samme tonen holdes her inne, under fult brukernavn.

Anonymous poster hash: 0e69b...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har kjent igjen en jente her. Hun oppførte seg svært usympatisk her inne, og det var ikke overraskende.

Anonymous poster hash: 905d7...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt gjenkjent her inne, og fikk passet mitt påskrevet med en superstygg forumspost om hvor forferdelig jeg var, og at jeg ikke var i noen posisjon til å gi andre folk råd når jeg var så virkelighetsfjern selv (fikk mye støtte fra brukere her inne, men endte i at posten ble slettet).

Jeg har nå en bruker, men poster aldri selv mer. Kan kommentere kort i underforumer som "hus og hage" eller andre upersonlige underforum, men den posten ødela meg sånn at jeg brukte lang tid på å komme over det.

Kommer aldri til å poste noe selv igjen på grunn av den jævla kjerringa som jeg trodde var en av mine nærmeste.



Anonymous poster hash: d91a3...2bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...