Gå til innhold

Når sexlivet ikke fungerer...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror denne passer bedre her enn i seksualitet-forumet.

Ja, som overskriften sier, hva gjør man? Og hvor lang skal man gå for at det skal fungere, eventuelt gå uten at det fungerer?

Grunnene til at det ikke fungerer kan være mange, manglende lyst, ulik lyst, fysiske skader, psykologiske skader, tidligere overgrep, etc etc

Men når alt utenom soverommet er flott. Samtalene, samlivet, konfliktløsningene, interessene og verdiene.

Kan man basere et forhold på alt det fine som ikke har med sex å gjøre?

Anonymous poster hash: 1d30e...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber litt med å finne løsningen på dette selv. Jeg tenner dessverre ikke på samboeren min lengre. Vi har vært sammen i 5 år, og dette har vært et stadig gryende problem siste 3 år,men nå er det der at jeg unngår helst sex, og ikke finner ham tiltrekkende. Hører med til historien at han ikke er så flink i sengen, men heller ikke tar til seg råd om hvordan jeg f.eks liker å bli tatt på.

Alt utenom hat fungert supert, inntil nå. For nå merker jeg at jeg synes han er så lite tiltrekkende at jeg blir småirritert ellers, og har i det siste tenkt på når det er rett å gå, og hvordan jeg skal gjøre det. Vi er perfekte sammen ellers,og det er trolig den beste mannen jeg noensinne vil møte,men i dag morges stod jeg opp ekstra tidlig for å unngå at han tok på meg...

Anonymous poster hash: f9427...b46

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 18 år, bodd sammen i 15 og det er hele ni år siden vi hadde noen form for sex.

De første årene så forsonet jeg meg med det. Vi var gode venner, har barn, gård, hytter, og firma sammen og det virket veldig komplisert å bryte opp i alt dette.

Nå kjenner jeg at jeg blir mer og mer frustrert. Er generelt litt grinete og irriterer meg over det meste han gjør og ikke gjør.

Skulle ønske jeg gikk for mange år siden.

Anonymous poster hash: ecfcb...48e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 18 år, bodd sammen i 15 og det er hele ni år siden vi hadde noen form for sex.

De første årene så forsonet jeg meg med det. Vi var gode venner, har barn, gård, hytter, og firma sammen og det virket veldig komplisert å bryte opp i alt dette.

Nå kjenner jeg at jeg blir mer og mer frustrert. Er generelt litt grinete og irriterer meg over det meste han gjør og ikke gjør.

Skulle ønske jeg gikk for mange år siden.

Anonymous poster hash: ecfcb...48e

Det du skriver er litt slik jeg føler jeg kanskje vil tenke om en del år. Sexen blir jo ikke bedre, og tanken på å få barn i bli bundet er...litt kvelende. Men han er så bra ellers, og det forhindrer meg i å gå.

Anonymous poster hash: f9427...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man basere et forhold på alt det fine som ikke har med sex å gjøre?

Nei. Da er man ikke kjærester, men venner.

Denne var enkel å svare på.

Anonymous poster hash: 7b436...6a0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber litt med å finne løsningen på dette selv. Jeg tenner dessverre ikke på samboeren min lengre. Vi har vært sammen i 5 år, og dette har vært et stadig gryende problem siste 3 år,men nå er det der at jeg unngår helst sex, og ikke finner ham tiltrekkende. Hører med til historien at han ikke er så flink i sengen, men heller ikke tar til seg råd om hvordan jeg f.eks liker å bli tatt på.

Alt utenom hat fungert supert, inntil nå. For nå merker jeg at jeg synes han er så lite tiltrekkende at jeg blir småirritert ellers, og har i det siste tenkt på når det er rett å gå, og hvordan jeg skal gjøre det. Vi er perfekte sammen ellers,og det er trolig den beste mannen jeg noensinne vil møte,men i dag morges stod jeg opp ekstra tidlig for å unngå at han tok på meg...

Anonymous poster hash: f9427...b46

Da er det på tide å gå, når du ikke vil at han skal ta på deg engang. Dere er bare venner

Anonymous poster hash: 85a83...d07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber litt med å finne løsningen på dette selv. Jeg tenner dessverre ikke på samboeren min lengre. Vi har vært sammen i 5 år, og dette har vært et stadig gryende problem siste 3 år,men nå er det der at jeg unngår helst sex, og ikke finner ham tiltrekkende. Hører med til historien at han ikke er så flink i sengen, men heller ikke tar til seg råd om hvordan jeg f.eks liker å bli tatt på.

Alt utenom hat fungert supert, inntil nå. For nå merker jeg at jeg synes han er så lite tiltrekkende at jeg blir småirritert ellers, og har i det siste tenkt på når det er rett å gå, og hvordan jeg skal gjøre det. Vi er perfekte sammen ellers,og det er trolig den beste mannen jeg noensinne vil møte,men i dag morges stod jeg opp ekstra tidlig for å unngå at han tok på meg...

Anonymous poster hash: f9427...b46

Neeei, men for helvete... Det forholdet der er et skalkeskjul for egne frykter bundet sammen av forpliktelser. Woman up og ta kontroll over situasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, men for helvete... Det forholdet der er et skalkeskjul for egne frykter bundet sammen av forpliktelser. Woman up og ta kontroll over situasjonen!

Dette er ikke min tråd altså,men jeg som skrev innlegg nr 2. Problemet mitt er at jeg ønsker det skal fungere, men når mannen ikke vil ta til seg tipsene jeg gir i sengen om hvordan jeg ønsker det, blir det jo vanskelig med den delen. Jeg er mer erfaren enn ham, og likevel insisterer han på at han vet best og tar ikke til seg tips. Går jeg mister jeg jo det beste som på alle andre områder har skjedd meg...Men slutten av 20-årene og unngår sex fordi det ikke blir bedre.

Anonymous poster hash: f9427...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke min tråd altså,men jeg som skrev innlegg nr 2. Problemet mitt er at jeg ønsker det skal fungere, men når mannen ikke vil ta til seg tipsene jeg gir i sengen om hvordan jeg ønsker det, blir det jo vanskelig med den delen. Jeg er mer erfaren enn ham, og likevel insisterer han på at han vet best og tar ikke til seg tips. Går jeg mister jeg jo det beste som på alle andre områder har skjedd meg...Men slutten av 20-årene og unngår sex fordi det ikke blir bedre.

Anonymous poster hash: f9427...b46

Jeg skjønte det, men for meg høres det litt ut som om det seksuelle er det minste problemet ditt. Hvorfor finner du han ikke et gram tiltrekkende lengre? Det er jo ganske dramatisk da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ihvertfall gjøre noe selv for at det skal fungere. Og sexlivet er essensielt når det gjelder gode følelser og det å få resten av forholdet til å funke. Uten et velfungerende sexliv, så tørker det ut, også kan man ta tiden på hvem av partene som finner en ny først.

Jeg har vært sammen med min mann i 14 år, og jeg nyter kroppen hans. Han er den deiligste i hele verden, og jeg nyter han fullt ut hver dag. Vi har sex 2-3 ganger i uka, og om jeg ikke har lyst på sex akkurat når han har, så får han en runk, rett og slett. Samtidig med at jeg nyter kroppen hans. Han er forresten ikke en mann med muskler overalt, han er lettere overvektig, har mage også. Men han er deilig sånn som han er. Jeg elsker han, og det finnes ikke en deiligere mann for meg.

Når det gjelder sex, og det å få tilfredsstillelse selv, så må man ta styring som kvinne. Menn får utløsning og orgasme mye lettere enn vi gjør. Du som sliter med dette bør ta en prat med mannen din og si at du kanskje trenger mer stimuli enn han kan gi, som f.eks en kraftig vibrator på klitoris. Det kan hjelpe noe utrolig på sexlivet.



Anonymous poster hash: f82ba...8c3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skriver er litt slik jeg føler jeg kanskje vil tenke om en del år. Sexen blir jo ikke bedre, og tanken på å få barn i bli bundet er...litt kvelende. Men han er så bra ellers, og det forhindrer meg i å gå.

Anonymous poster hash: f9427...b46

Ærlig talt! Mannen din fortjener noe bedre.. At du ikke kan fordra han seksuelt er noe han burde få vite. Du holder deg selv og han for narr. Kom deg ut av forholdet!

Anonymous poster hash: 84d67...aae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt! Mannen din fortjener noe bedre.. At du ikke kan fordra han seksuelt er noe han burde få vite. Du holder deg selv og han for narr. Kom deg ut av forholdet!

Anonymous poster hash: 84d67...aae

Stadig ikke min tråd,men det innlegg du siterer til er jo mitt. Vår greie er at jeg har en mye større sexlyst enn ham, og er mer utforskende. Hos oss er det mannen som vil skru av lyset, som aldri vil ha sex utenfor soverommet, som ikke synes vibrator er greit, som ikke synes det er greit jeg tar på meg selv, og som ikke bryr seg om jeg kommer. Så jeg føler sånn sett ikke jeg er den store stygge ulven. Når man har det slik et par år mister man tenningen. Jeg finner ham ikke ufordragelig,men heller ikke tiltrekkende seksuelt lengre fordi jeg ikke får noe gehør for mine lyster (som ikke er sinnsyke,men hvor gøy er misjonær på et mørkt soverom år ut og år inn?). Vi fungerer så bra ellers og kysser hver dag, jeg har tatt opp dette med ham og han lovet bedring,men...

Anonymous poster hash: f9427...b46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger denne....

Har en mann som mener og tror oppriktig at vorspiel er noe jeg har funnet på, og at jeg er veeeeeldig spesiell fordi jeg trenger 3 min med lett oppvarming før han "kaster seg på". Kjenner det blir mitt problem og jeg som er krevende- når det egentlig er veldig normalt. For det er normalt med et lite vorspiel, er det ikke jenter? (Beg å tvile på meg sjølv...)

Anonymous poster hash: 50fc4...dcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger denne....

Har en mann som mener og tror oppriktig at vorspiel er noe jeg har funnet på, og at jeg er veeeeeldig spesiell fordi jeg trenger 3 min med lett oppvarming før han "kaster seg på". Kjenner det blir mitt problem og jeg som er krevende- når det egentlig er veldig normalt. For det er normalt med et lite vorspiel, er det ikke jenter? (Beg å tvile på meg sjølv...)

Anonymous poster hash: 50fc4...dcf

OMG :sjokk:

Eeeeeh.... Du er fullstendig normal (og tre min. er lite).

Mannen din må være klin kokos og komplett idiot!!!

Anonymous poster hash: 30aef...87b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stadig ikke min tråd,men det innlegg du siterer til er jo mitt. Vår greie er at jeg har en mye større sexlyst enn ham, og er mer utforskende. Hos oss er det mannen som vil skru av lyset, som aldri vil ha sex utenfor soverommet, som ikke synes vibrator er greit, som ikke synes det er greit jeg tar på meg selv, og som ikke bryr seg om jeg kommer. Så jeg føler sånn sett ikke jeg er den store stygge ulven. Når man har det slik et par år mister man tenningen. Jeg finner ham ikke ufordragelig,men heller ikke tiltrekkende seksuelt lengre fordi jeg ikke får noe gehør for mine lyster (som ikke er sinnsyke,men hvor gøy er misjonær på et mørkt soverom år ut og år inn?). Vi fungerer så bra ellers og kysser hver dag, jeg har tatt opp dette med ham og han lovet bedring,men...

Anonymous poster hash: f9427...b46

Dette hørtes fort litt mer normalt ut, ja :)

Jeg kan langt på vei forstå og nikke anerkjennende til problemet ditt. Sex bør være mer enn jukking i mørket altså. Det høres fryktelig lite pirrende ut, hvis du spør meg personlig. Alt til sin tid selvsagt, men et fint sexliv bør inneholde mer enn bare dét. Jeg kan forstå hvordan en slik situasjon over lang lang tid skaper motforestillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 18 år, bodd sammen i 15 og det er hele ni år siden vi hadde noen form for sex.

De første årene så forsonet jeg meg med det. Vi var gode venner, har barn, gård, hytter, og firma sammen og det virket veldig komplisert å bryte opp i alt dette.

Nå kjenner jeg at jeg blir mer og mer frustrert. Er generelt litt grinete og irriterer meg over det meste han gjør og ikke gjør.

Skulle ønske jeg gikk for mange år siden.

Det høres ikke bra ut... Har dere mange barn sammen? Det gjør det kanskje ekstra vanskelig å bryte opp. Men skjønner godt du er fortvilet. Jeg hadde ikke orket å hatt det sånn, så jeg hadde gått. Man lever bare en gang...

Anonymous poster hash: ecfcb...48e

Anonymous poster hash: ff5dd...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OMG :sjokk:

Eeeeeh.... Du er fullstendig normal (og tre min. er lite).

Mannen din må være klin kokos og komplett idiot!!!

Anonymous poster hash: 30aef...87b

TAKK!!

Anonymous poster hash: 50fc4...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger denne....

Har en mann som mener og tror oppriktig at vorspiel er noe jeg har funnet på, og at jeg er veeeeeldig spesiell fordi jeg trenger 3 min med lett oppvarming før han "kaster seg på". Kjenner det blir mitt problem og jeg som er krevende- når det egentlig er veldig normalt. For det er normalt med et lite vorspiel, er det ikke jenter? (Beg å tvile på meg sjølv...)

Anonymous poster hash: 50fc4...dcf

Haha, hvilken verden er det han lever i??!

Og bare tre minutter oppvarming, det er jo nesten ingenting!!! Noen ganger må jeg ha inntil en halvtime, hvis jeg ikke hadde så lyst i utgangspunktet.

Tenker at sånne menn ikke har så mye kjæresteerfaring. At man har ligget med mange, betyr ingenting. På ons er sjelden sexen særlig god uansett, og sjansen for at jenta korrigerer/viser gutten hvordan hun vil ha det, er heller minimal. Så da tror gutten at inn-ut i noen minutter er toppers for jenter.

Anonymous poster hash: 1ea37...c2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...