Gå til innhold

Dater han fordi jeg kjeder meg


tsnr1

Anbefalte innlegg

Jeg har rotet meg inn i en situasjon jeg ikke har lyst til å befinne meg i. Samvittigheten min er på bunn, og jeg føler meg ikke akkurat høy i hatten er jeg sitter.

Det har seg slik at jeg møtte en fyr på tinder. Han virket interessant og jeg fant ham ganske tiltrekkende. Vi møttes og kjemien falt på plass. Jeg har lenge vært på utkikk etter type, så dette passet meg utmerket.

Selv om jeg trivdes i hans selskap, rakk jeg aldri å bli forelsket i ham. Jeg likte å henge med han, men jeg føler ikke noe for han, annet enn at jeg savner han hvis jeg kjeder meg. Av og til tenker jeg at han er kjekk og av og til er jeg redd for hva andre skal tenke om han og vegrer meg for å vise meg sammen med han. Av og til overreagerer han på situasjoner, og jeg orker virkelig ikke en dramaqueen av en gutt.

Det er åpenbart at han liker meg mye bedre enn jeg liker han. Han har blitt skikkelig glad i meg den gutten, og det er det som gir meg dårlig samvittighet. Jeg føler jeg bruker han. Han skriver søte natta meldinger og undertegner med "gutten din". Jeg takler ikke dette. Jeg klarer ikke å skrive slikt tilbake. Jeg prøver å få det til å fungere, for han er virkelig gutten alle kan drømme om, men følelsene er der ikke. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, men jeg må gjøre noe fort. Dette blir bare verre des lenger jeg venter.

Jeg dater han rett og slett fordi jeg kjeder meg, men jeg klarer ikke å vise han ordentlig kjærlighet og bryr meg ikke om hva han driver meg. Hadde han vært utro hadde jeg ikke blitt lei meg engang. Mens han blir sjalu bare en annen gutt (som jeg kun er venn med) sender meg melding. Tror han begynner å merke ugler i mosen, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. For jeg vil prøve samtidig som jeg ikke orker mer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du går videre. Det du gjør nå er utrolig dårlig gjort.



Anonymous poster hash: 8bb48...6ea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går videre. Det du gjør nå er utrolig dårlig gjort.

Anonymous poster hash: 8bb48...6ea

Men jeg har så inderlig lyst til å like han... så jeg prøver å påtvinge meg selv følelser for han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har så inderlig lyst til å like han... så jeg prøver å påtvinge meg selv følelser for han

Det kan du uansett ikke og nå sårer du ham mer og mer for hver dag som går. For et råttent menneske du er.

Anonymous poster hash: 8bb48...6ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Men jeg har så inderlig lyst til å like han... så jeg prøver å påtvinge meg selv følelser for han

Det virker ikke. Du kan ikke gjøre annet enn å la han gå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du uansett ikke og nå sårer du ham mer og mer for hver dag som går. For et råttent menneske du er.

Anonymous poster hash: 8bb48...6ea

Ikke si at jeg er det. Kjemien var det jo i starten, så jeg trodde forelskelsen var noe som kom til å komme. Men han har ikke gjort noe galt...så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke liker han bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy faen, for en drittkjerring du er! Kutt kontakten, forklar hvorfor. Hvis du finner it av at du likevel liker han, og angrer, så er det opp til han å ta deg tilbake eller ikke. Fjern deg!!! stakkars fyr



Anonymous poster hash: b6118...ea9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, for en drittkjerring du er! Kutt kontakten, forklar hvorfor. Hvis du finner it av at du likevel liker han, og angrer, så er det opp til han å ta deg tilbake eller ikke. Fjern deg!!! stakkars fyr

Anonymous poster hash: b6118...ea9

Ja, jeg er vel det. Men jeg prøver jo å ordne dette på best mulig måte. Og jeg har ikke brukt han så hardt i den forstand heller, for jeg ville jo at skulle fungere, for han er en super gutt. Jeg tok han med til foreldrene min og har introdusert han for vennene mine, så jeg hadde jo forhåpninger om at dette skulle ordne seg. Og han har alltid tilbudt seg og kjøpe dyre gaver til meg, men jeg har takket nei. Og insistert på at vi splitter regninger osv.

Men er det ingen som mener at jeg skal gi han litt bedre tid? Finne på flere ting med han? Før jeg gjør det "slutt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Det beste for han er at du er ærlig om at du ikke er tiltrukket av han. Forsetter du å holde han for narr vil han ikke ha noe med deg å gjøre når han finner ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La han gå, du kan ikke tvinge frem ekte følelser



Anonymous poster hash: b233d...22a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...