Gå til innhold

Er det en mulighet?


Jjj93

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har begynt i en ny jobb på en matbutikk, har jobbet her i tre måneder nå og stortrives. Får bare skryt av sjefen og alle andre, og vi er en fin gjeng med ganske unge folk (sjefen selv er 27..) og vi tuller masse og har det helt konge på jobb.

Så til "problemet" eller hva jg skal kalle det. Jeg har begynt å like den ene kollegaen min kjempegodt, men jeg aner ikke om han liker meg. Og ja jeg er fullstendig klar over at forhold på jobb er ganske tabu, men jeg tviler stekt på at det hadde vert noe problem for sjefen så lenge det ikke går utover jobben, da han selv er samboer med hun ene som jobber der..

Han jeg har falt for er et år eldre enn meg, og vi er fra samme sted. Han er utrolig snill, veldig omtenksom og han får meg alltid til å le. Han er sjarmerende og vi har utrolig mye til felles, og når vi jobber sammen er det sjeldent et min stillhet mellom oss. Vi tuller med hverandre og snakker om alt mellom himmel og jord og har en veldig god tone. Når vi stenger er det bare oss og da kan det noen ganger virke som at han er litt ekstra hyggelig.

Han tar ofte initiativ til å begynne å snakke, om helt tilfeldige ting. Og noen ganger virker det som at han finner "unnskyldninger" til å snakke eller få oppmerksomheten min. F eks om han mister noe så sier han noe sånn at jeg skal si noe osv.. Eller når han slår seg på noe så gjør han liksom en big deal utav det hvis dere skjønner...?

Han tuller mye og jeg ler meg ihjel hver gang for vi har helt lik humor og jeg har flere ganger grått av latter. Han erter og jeg erter tilbake, og når han skal vise meg noe står han liksom helt inntil meg/henger over stolryggen bak meg og lener seg mot meg selv om det er god plass ved siden av.

Han forteller historier og snakker om interessene sine og hvilken musikk han liker osv, og er interessert i hva jeg mener. Han er alltid smilende og blid og jeg bøir i godt humør bare av å være på jobb med han.

Han er alt jeg ser etter i en gutt, og han har en så snill og god utstråling og er så utrolig sjarmerende. Han elsker familien sin og ville gått gjennom ild for de, og han er ikke redd for å vise det heller. Han utstråler en sånn enorm trygghet at jeg blir helt varm inni meg og skulle ønske for alt i verden at han var min for jeg ser bare hvor like vi er og hvor bra han hadde vert for meg. Han er ikke en typisk guttunge som er rastløs og han er ikke noen player heller.

En skikkelig godgutt med andre ord. Men jeg aner ikke om han liker meg! Dessuten er han nestsjef ( ikke at det er det store problemer og at jeg risikerer jobben for det er ikke noe voldsomt skille mellom noen på jobb og vi har begge god tone med sjefen og alle de andre) men pga dette tør ikke jeg å ta det første steget fordi jeg er redd for å bli avvist og at DET skal gå utover jobben med at alt bøir kleint.. Skulle bare ønske jeg hadde visst hva han følte men jeg tør ikke spørre. Har dere noen tips til hva jeg gjøre? Jeg er meg selv hundre prosent rundt han og prøver å være sjarmerende uten å flørte åpenlyst.

Vi skal ha julebord nå til helgen og da tenker jeg å skru på sjarmen og se helt smashing ut (uten å være oversminket og horete da..) og prøve å få snakke mest mulig med han uten å være pågående. Forhåpentlig leger han ekstra merke til meg da :) så noen tips til hvordan jeg får han på kroken?

Endret av Jjj93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du brukt avsnitt så hadde jeg kanskje orket å lese igjennom ;)



Anonymous poster hash: 91235...c99
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du brukt avsnitt så hadde jeg kanskje orket å lese igjennom ;)

Anonymous poster hash: 91235...c99

Haha, det samme tenkte jeg. Orker ikke å sitte med pekefingeren for å følge linjene :P

Tips til neste tråd du starter :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, det samme tenkte jeg. Orker ikke å sitte med pekefingeren for å følge linjene :P

Tips til neste tråd du starter :)

Hehe fikset det nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes koselig ut. Ville kanskje trådd litt varsomt frem, med tanke på at han er en kollega av deg. Vanligvis ville jeg kanskje sagt at det bare hadde vært å spørre gutten ut, men siden du ikke kan "rømme" om han hadde avvist ville jeg heller satset på flørting og hinting. Så vil jeg tro at du merker om han er interessert eller ikke :) Høres jo allerede ut som han er det forsåvidt.

Hva med å flørte og tulle på julebordet, og se hvordan det går, som du sier, og hvis ting er bra kan du jo høre om han vil være med å ta en kaffe en dag, eller en drink etter jobb osv? :)

Lykke til :hug:

Endret av Lanoungen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes koselig ut. Ville kanskje trådd litt varsomt frem, med tanke på at han er en kollega av deg. Vanligvis ville jeg kanskje sagt at det bare hadde vært å spørre gutten ut, men siden du ikke kan "rømme" om han hadde avvist ville jeg heller satset på flørting og hinting. Så vil jeg tro at du merker om han er interessert eller ikke :) Høres jo allerede ut som han er det forsåvidt.

Hva med å flørte og tulle på julebordet, og se hvordan det går, som du sier, og hvis ting er bra kan du jo høre om han vil være med å ta en kaffe en dag, eller en drink etter jobb osv? :)

Lykke til :hug:

Takk for svar :) ja håper at jeg ikke har tolket tegnene helt feil og at det kanskje er en ørliten sjanse for at han liker meg litt tilbake :) men tar det rolig, han er verdt det :) men hvis det er noen gutter her inne som kan fortelle meg om han legger noe i dette eller om dette er helt vanlig så hadde jeg satt satt stor pris på det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med dette? Eller noen som kan fortelle meg hvordan dere gutter egentlig viser at dere er interessert? Blir gal her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre han klart og tydelig sier til deg at han er interessert i deg, så er det nesten umulig å vite. Dersom det du sier om han stemmer og jeg hadde vært han, så er han interessert i deg. Men på den andre siden kan han bare være veldig hyggelig.

Jeg aner ikke hvor gammel dere er, men ingenting er verre enn det dere gjør det til selv. Dersom du tar initiativ og han avviser deg, så kan du fortelle han at han skal glemme at du inviterte han. Og så later du som ingenting. Da er det opp til deg å ikke bli flau når dere møtes. Oppfør deg som normalt.

Jeg foreslår du ber han på kino eller inviterer han på besøk, eller rett og slett ta initiativ til å møtes. Ta sjansen. Han kan være like sjenert som deg. Han kan tenke akkurat det samme som deg.

Oppfør deg normalt på julebordet. Drikk med måte og vær deg selv. Men ta initiativ. Det finnes ingen regler om at menn skal ta det første steget. Ta sjansen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min jobb blir folk sammen i hytt og pine og det er fler som har ligget sammen. Av en eller annen merkelig grunn fungerer det helt fint uten alt for mange kleine situasjoner.

Jeg har selv flørtet med et par der uten at det ble oss. Vi snakker godt sammen i dag og henger ofte sammen på jobbfester osv. Uten klein stemning eller at noen av oss ville tatt opp flørten.

Men selvsagt, det er litt rart i starten. Jeg synes det funker å si "du vet du må se meg igjen, så det er viktig at det ikke blir kleint i ettertid." Også må du selvsagt ikke oppføre deg kleint selv da, la ting være dagligdags om det skjærer seg.

Egentlig tror jeg ikke det over har mye å si for din del, da han virker veldig interesser ifølge det du skriver. Lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min jobb blir folk sammen i hytt og pine og det er fler som har ligget sammen. Av en eller annen merkelig grunn fungerer det helt fint uten alt for mange kleine situasjoner.

Jeg har selv flørtet med et par der uten at det ble oss. Vi snakker godt sammen i dag og henger ofte sammen på jobbfester osv. Uten klein stemning eller at noen av oss ville tatt opp flørten.

Men selvsagt, det er litt rart i starten. Jeg synes det funker å si "du vet du må se meg igjen, så det er viktig at det ikke blir kleint i ettertid." Også må du selvsagt ikke oppføre deg kleint selv da, la ting være dagligdags om det skjærer seg.

Egentlig tror jeg ikke det over har mye å si for din del, da han virker veldig interesser ifølge det du skriver. Lykke til :)

Takk for gode tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...