Gå til innhold

Er det nå jeg bare ska gi opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du forsøkt å senke kravene litt til de du dater?

Hvis du har vært på date med mange, men det alltid er du som ikke vil gå videre, så ville jeg sett litt på hva du egentlig driver med. Hva er grunnen til at du ikke ønsker å gå videre? Finnes jo drøssevis av single menn med de kriteriene du leter etter.

Drømmemannen finnes ikke, bare så det er sagt. Leter du lenge nok finnes det feil med alle. På meg høres det ut som at du kanskje flyr etter feil type menn. Tenk litt utenfor boksen. Finn deg et par menn på en datingside som ser litt annerledes ut enn det bildet du har av drømmemannen oppe i hodet ditt, ta kontakt med de, og kom deg på date frøken! Alt for tidlig å gi opp enda.

Kan bare snakke for meg selv og noen få andre jeg kjenner, men å bli sammen med noen som har barn fra før etter en slik Danmarks tur er 100% dealbreaker. Hadde vi avtalt en date, og dette hadde kommet opp før vi skulle treffes, hadde jeg avlyst tvert. I mine øyne sier dette mye om personligheten til vedkommende, og det er ikke noe jeg ville vært interessert i å date.

Sikkert ikke alle som føler det sånn, men ha det i bakhodet før du gir opp.

Lykke til, det ordner seg alltid for snille piker :)

Anonymous poster hash: 1cefb...678

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du forsøkt å senke kravene litt til de du dater?

Hvis du har vært på date med mange, men det alltid er du som ikke vil gå videre, så ville jeg sett litt på hva du egentlig driver med. Hva er grunnen til at du ikke ønsker å gå videre? Finnes jo drøssevis av single menn med de kriteriene du leter etter.

Drømmemannen finnes ikke, bare så det er sagt. Leter du lenge nok finnes det feil med alle. På meg høres det ut som at du kanskje flyr etter feil type menn. Tenk litt utenfor boksen. Finn deg et par menn på en datingside som ser litt annerledes ut enn det bildet du har av drømmemannen oppe i hodet ditt, ta kontakt med de, og kom deg på date frøken! Alt for tidlig å gi opp enda.

Kan bare snakke for meg selv og noen få andre jeg kjenner, men å bli sammen med noen som har barn fra før etter en slik Danmarks tur er 100% dealbreaker. Hadde vi avtalt en date, og dette hadde kommet opp før vi skulle treffes, hadde jeg avlyst tvert. I mine øyne sier dette mye om personligheten til vedkommende, og det er ikke noe jeg ville vært interessert i å date.

Sikkert ikke alle som føler det sånn, men ha det i bakhodet før du gir opp.

Lykke til, det ordner seg alltid for snille piker :)

Anonymous poster hash: 1cefb...678

Om det er en dealbreaker for en du vil date, er han uansett ikke en mann for deg om du vurderer dette ts.

Alt nå til dags er jo en dealbreaker, til og med tatoveringer.

Hva sier det om personligheten hennes da??

Anonymous poster hash: 40353...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bekymret over utviklingen, alt er en dealbraker.

Fordommer mot alt og alle, mer ensomme mennesker og kynisme.

Alle higer etter det pefekte, men absolutt ingen er perfekt.

Så blir folk gående ALENE.



Anonymous poster hash: 138d4...743
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forsøkt å senke kravene litt til de du dater?

Hvis du har vært på date med mange, men det alltid er du som ikke vil gå videre, så ville jeg sett litt på hva du egentlig driver med. Hva er grunnen til at du ikke ønsker å gå videre? Finnes jo drøssevis av single menn med de kriteriene du leter etter.

Drømmemannen finnes ikke, bare så det er sagt. Leter du lenge nok finnes det feil med alle. På meg høres det ut som at du kanskje flyr etter feil type menn. Tenk litt utenfor boksen. Finn deg et par menn på en datingside som ser litt annerledes ut enn det bildet du har av drømmemannen oppe i hodet ditt, ta kontakt med de, og kom deg på date frøken! Alt for tidlig å gi opp enda.

Kan bare snakke for meg selv og noen få andre jeg kjenner, men å bli sammen med noen som har barn fra før etter en slik Danmarks tur er 100% dealbreaker. Hadde vi avtalt en date, og dette hadde kommet opp før vi skulle treffes, hadde jeg avlyst tvert. I mine øyne sier dette mye om personligheten til vedkommende, og det er ikke noe jeg ville vært interessert i å date.

Sikkert ikke alle som føler det sånn, men ha det i bakhodet før du gir opp.

Lykke til, det ordner seg alltid for snille piker :)

Anonymous poster hash: 1cefb...678

Godt sagt.

Og MÅ man virkelig ha unge og mann for å ha et fullverdig liv? Kan man ikke heller bare godta dagens situasjon, og ta et evnt forhold som en bonus? For det er kun en bonus å treffe en perfekt partner. Det er ingen selvfølge. Folk krever og forventer for mye av seg selv, livet og alle de rundt seg.

Anonymous poster hash: 3ec45...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forsøkt å senke kravene litt til de du dater?

Hvis du har vært på date med mange, men det alltid er du som ikke vil gå videre, så ville jeg sett litt på hva du egentlig driver med. Hva er grunnen til at du ikke ønsker å gå videre? Finnes jo drøssevis av single menn med de kriteriene du leter etter.

Drømmemannen finnes ikke, bare så det er sagt. Leter du lenge nok finnes det feil med alle. På meg høres det ut som at du kanskje flyr etter feil type menn. Tenk litt utenfor boksen. Finn deg et par menn på en datingside som ser litt annerledes ut enn det bildet du har av drømmemannen oppe i hodet ditt, ta kontakt med de, og kom deg på date frøken! Alt for tidlig å gi opp enda.

Kan bare snakke for meg selv og noen få andre jeg kjenner, men å bli sammen med noen som har barn fra før etter en slik Danmarks tur er 100% dealbreaker. Hadde vi avtalt en date, og dette hadde kommet opp før vi skulle treffes, hadde jeg avlyst tvert. I mine øyne sier dette mye om personligheten til vedkommende, og det er ikke noe jeg ville vært interessert i å date.

Sikkert ikke alle som føler det sånn, men ha det i bakhodet før du gir opp.

Lykke til, det ordner seg alltid for snille piker :)

Anonymous poster hash: 1cefb...678

Vel, dette sier alt om deg. Du forteller andre hva standarden er, at noe så verdifullt som ett barn er en dealbraker, noe du hadde avlyst tvert.

Dette er dine egne fordommer, feil og mangler, hva er viktig i livet? JO, forståelse for mennesker og deres valg. Ikke din egen egoisme.

Anonymous poster hash: 138d4...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt sagt.

Og MÅ man virkelig ha unge og mann for å ha et fullverdig liv? Kan man ikke heller bare godta dagens situasjon, og ta et evnt forhold som en bonus? For det er kun en bonus å treffe en perfekt partner. Det er ingen selvfølge. Folk krever og forventer for mye av seg selv, livet og alle de rundt seg.

Anonymous poster hash: 3ec45...f8c

Er dette godt sagt? her advarer vi mennesker om ønsker i eget liv med at det kan være en dealbraker?

……..høres ganske uverdig ut for meg, null respekt.

Anonymous poster hash: 138d4...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, dette sier alt om deg. Du forteller andre hva standarden er, at noe så verdifullt som ett barn er en dealbraker, noe du hadde avlyst tvert.

Dette er dine egne fordommer, feil og mangler, hva er viktig i livet? JO, forståelse for mennesker og deres valg. Ikke din egen egoisme.

Anonymous poster hash: 138d4...743

Dame her, men ja kravet om barn kan være en dealbreaker for mange når du skjønner at dama ikke er ute etter å finne den rette mannen, men kun en sæddonor og at det å ha en "perfekt A4-familie" betyr mer enn det å finne en livspartner.

Anonymous poster hash: 3ec45...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bekymret over utviklingen, alt er en dealbraker.

Fordommer mot alt og alle, mer ensomme mennesker og kynisme.

Alle higer etter det pefekte, men absolutt ingen er perfekt.

Så blir folk gående ALENE.

Anonymous poster hash: 138d4...743

Bare fordeler, spør du meg. Vi trenger ikke partnere. Folk lyver bare og er utro uansett. Og smitter hverandre med kjønnssykdommer. Bedre å ha gode venner å være sammen med så slipper man dø av aids. Er ikke vits å få barn heller siden menn bare stikker av.

Anonymous poster hash: f12b3...11e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordeler, spør du meg. Vi trenger ikke partnere. Folk lyver bare og er utro uansett. Og smitter hverandre med kjønnssykdommer. Bedre å ha gode venner å være sammen med så slipper man dø av aids. Er ikke vits å få barn heller siden menn bare stikker av.

Anonymous poster hash: f12b3...11e

Mange flotte menn der ute, ser det hver dag. De stikker ikke av, de stiller opp for barna sine-og de er oppriktig glad i damene sine.

Anonymous poster hash: 138d4...743

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame her, men ja kravet om barn kan være en dealbreaker for mange når du skjønner at dama ikke er ute etter å finne den rette mannen, men kun en sæddonor og at det å ha en "perfekt A4-familie" betyr mer enn det å finne en livspartner.

Anonymous poster hash: 3ec45...f8c

Helt feil måte å se det på. Da kan en risikere at det blir for sent, man finner ikke mennesker man vi ha barn med på en to tre….

merkelige holdeninger derer har, dere vet ting om andre mennesker før dere kjenner det...

Anonymous poster hash: 138d4...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette godt sagt? her advarer vi mennesker om ønsker i eget liv med at det kan være en dealbraker?

……..høres ganske uverdig ut for meg, null respekt.

Anonymous poster hash: 138d4...743

Ja fordi denne grunnen for dealbreakeren er så utrolig egoistisk. Så mange som leter etter en partner for å tilfredsstille egne ønsker og behov. Og de er så opphengt i sine ønsker at når de kommer inn i et forhold så tenker de bare på hva dette kan gi dem. Ikke hva de selv kan tilføre en event partner.

Så når damer sutrer over at de ikke finner en mann, så må de til Danmark for å kjøpe en dose sæd. Det betyr jo at dama ikke er interessert i noen mann å gi og dele med. Dama er kun interessert i å få en kid, så hun kan dyrke sine behov og sin egoisme.

Jeg er dame selv og forbanner slike som dere, som skremmer vettet av de få seriøse mannfolka der ute.

Anonymous poster hash: 3ec45...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forsøkt å senke kravene litt til de du dater?

Hvis du har vært på date med mange, men det alltid er du som ikke vil gå videre, så ville jeg sett litt på hva du egentlig driver med. Hva er grunnen til at du ikke ønsker å gå videre? Finnes jo drøssevis av single menn med de kriteriene du leter etter.

Drømmemannen finnes ikke, bare så det er sagt. Leter du lenge nok finnes det feil med alle. På meg høres det ut som at du kanskje flyr etter feil type menn. Tenk litt utenfor boksen. Finn deg et par menn på en datingside som ser litt annerledes ut enn det bildet du har av drømmemannen oppe i hodet ditt, ta kontakt med de, og kom deg på date frøken! Alt for tidlig å gi opp enda.

Kan bare snakke for meg selv og noen få andre jeg kjenner, men å bli sammen med noen som har barn fra før etter en slik Danmarks tur er 100% dealbreaker. Hadde vi avtalt en date, og dette hadde kommet opp før vi skulle treffes, hadde jeg avlyst tvert. I mine øyne sier dette mye om personligheten til vedkommende, og det er ikke noe jeg ville vært interessert i å date.

Sikkert ikke alle som føler det sånn, men ha det i bakhodet før du gir opp.

Lykke til, det ordner seg alltid for snille piker :)

Anonymous poster hash: 1cefb...678

Det er naturlig for en kvinne å ønske å få barn. Det ligger dypt. Det er bare sånn det er. Dette er noe de aller fleste går og drømmer om. Det handler om instinkter, det handler om en kvinnes oppgaver langt tilbake i tid. Hos noen er disse følelsene ganske sterke. Biologi. Instinkter. Et liv. Kjærlighet. Hvorfor mener du at en kvinne skal fornekte seg noe som er så naturlig, fordi akkurat du ikke syns noe om det?!? Da trenger hun bare finne en som godtar det. Enkelt og greit. Du går ikke glipp av noe, hun går ikke glipp av noe.

Anonymous poster hash: 40353...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flotte menn der ute, ser det hver dag. De stikker ikke av, de stiller opp for barna sine-og de er oppriktig glad i damene sine.

Anonymous poster hash: 138d4...743

Det har ikke jeg sett. Hvor fins de? Oppi et tre i Jotunheimen? De fleste av mine venninner har blitt forlatt av menna sine. De stikker av fra barn og alt fordi de må finne seg en ny dame å tømme spermen sin i. Sånn er menn. Fullstendig troløse. Derfor hadde jeg aldri turt å få barn, når risikoen er så stor for at mannen stikker av. Siden menn bytter damer oftere enn jeg bytter truseinnlegg.

Anonymous poster hash: f12b3...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har ikke jeg sett. Hvor fins de? Oppi et tre i Jotunheimen? De fleste av mine venninner har blitt forlatt av menna sine. De stikker av fra barn og alt fordi de må finne seg en ny dame å tømme spermen sin i. Sånn er menn. Fullstendig troløse. Derfor hadde jeg aldri turt å få barn, når risikoen er så stor for at mannen stikker av. Siden menn bytter damer oftere enn jeg bytter truseinnlegg.

Anonymous poster hash: f12b3...11e

med slike holdninger kommer du ikke langt

Anonymous poster hash: 138d4...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fordi denne grunnen for dealbreakeren er så utrolig egoistisk. Så mange som leter etter en partner for å tilfredsstille egne ønsker og behov. Og de er så opphengt i sine ønsker at når de kommer inn i et forhold så tenker de bare på hva dette kan gi dem. Ikke hva de selv kan tilføre en event partner.

Så når damer sutrer over at de ikke finner en mann, så må de til Danmark for å kjøpe en dose sæd. Det betyr jo at dama ikke er interessert i noen mann å gi og dele med. Dama er kun interessert i å få en kid, så hun kan dyrke sine behov og sin egoisme.

Jeg er dame selv og forbanner slike som dere, som skremmer vettet av de få seriøse mannfolka der ute.

Anonymous poster hash: 3ec45...f8c

jaaaaa,det er akkurat slik det er………. jeg gidder ikke kommentere mer, hva med mer dybde og forståelse??

Anonymous poster hash: 138d4...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fordi denne grunnen for dealbreakeren er så utrolig egoistisk. Så mange som leter etter en partner for å tilfredsstille egne ønsker og behov. Og de er så opphengt i sine ønsker at når de kommer inn i et forhold så tenker de bare på hva dette kan gi dem. Ikke hva de selv kan tilføre en event partner.

Så når damer sutrer over at de ikke finner en mann, så må de til Danmark for å kjøpe en dose sæd. Det betyr jo at dama ikke er interessert i noen mann å gi og dele med. Dama er kun interessert i å få en kid, så hun kan dyrke sine behov og sin egoisme.

Jeg er dame selv og forbanner slike som dere, som skremmer vettet av de få seriøse mannfolka der ute.

Anonymous poster hash: 3ec45...f8c

Hva snakker du om? Jeg har brukt mange år på å finne en mann å dele livet mitt med. Jeg har blitt avvist så mange ganger. Jeg skulle så gjerne ønske at jeg hadde en mann først og så barn etter flere år som kjærester. Men jeg fant det aldri og jeg syns det blir vanskeligere etter som tiden går og det uansett snart er for sent å få barn. Men mennesker som blir sinte uten å prøve å sette seg inn i en annen part sin situasjon, mennesker som blir sinte på andre utifra egne antagelser, vet jeg ikke om jeg skal ta seriøst?!

Det blir for sprøtt for meg 😳

Anonymous poster hash: 40353...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenn verdien deres, ha verdighet og ikke ta til takke med mindre så slipper dere feile menn som bare stikker.

Det er ikke hele mennersker, feile i utgangspunktet. Ikke mange som forstår det.



Anonymous poster hash: 138d4...743
Lenke til kommentar
Del på andre sider

med slike holdninger kommer du ikke langt

Anonymous poster hash: 138d4...743

Did I touch a nerve, like? Jeg er realistisk og etter å ha sett hvor ødelagt mine venninner har blitt av MENN så kommer jeg til å holde meg unna de der folka resten av livet. Jeg har brukt nok penger på psykologer og antidepressiva pga fuckings MENN.

Jeg har innsett sannheten, at menn bare svikter og lyver og lyver og lyver. De fleste menn kunne lett fått en rolle i en Hollywod-film siden de bare ELSKER å lyve!

Anonymous poster hash: f12b3...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva snakker du om? Jeg har brukt mange år på å finne en mann å dele livet mitt med. Jeg har blitt avvist så mange ganger. Jeg skulle så gjerne ønske at jeg hadde en mann først og så barn etter flere år som kjærester. Men jeg fant det aldri og jeg syns det blir vanskeligere etter som tiden går og det uansett snart er for sent å få barn. Men mennesker som blir sinte uten å prøve å sette seg inn i en annen part sin situasjon, mennesker som blir sinte på andre utifra egne antagelser, vet jeg ikke om jeg skal ta seriøst?!

Det blir for sprøtt for meg

Anonymous poster hash: 40353...4fd

Hev deg over det, de ser ikke annet enn sin egen egoisme.

Anonymous poster hash: 138d4...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenn verdien deres, ha verdighet og ikke ta til takke med mindre så slipper dere feile menn som bare stikker.

Det er ikke hele mennersker, feile i utgangspunktet. Ikke mange som forstår det.

Anonymous poster hash: 138d4...743

Hva mener du med verdi? Problemet er at det er supervanskelig å vite om en mann er ærlig, siden menn lyver så de tror det sjøl. Skal vi gå rundt med løgndetektor da eller? Jeg har vært sammen med menn som har virket som Guds beste barn, de gjorde alt for meg, og BOOM, der blev jag lurad! Er jo umulig å unngå det. Hvis man ikke spør hver dag: har du vært utro i dag? har du tenkt å dumpe meg? Kanskje det hadde vært noe.

Anonymous poster hash: f12b3...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...