Gå til innhold

Hvordan hinter du til en gutt at du liker han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er totalt blottet for sosiale tegn, og er delvis redd for avslag.

Men gjennom 2-3 år nå har jenter jeg har kjent gitt meg tegn som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med.

- En jente jeg var forelsket i pleide å ta tak i armen min mens vi gikk fra skolen/jobben i en sånn armlås mot armlås. følte det var noe der, men redd for å ta det videre.

-Så er det en annen jente som pleide å send meg meldinger med at hun savnet meg, noe som jenter ofte gjør med venner.

så var det en jente som alltid gir en signal at hun vil være rundt meg, uten å egentlig si det.

...

Så jenter, hva pleier dere å gjøre/si til en type dere er interessert i..?



Anonymous poster hash: 7bee4...cfa

Innlegget er ryddet for brudd på opphavsrett.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er totalt blottet for sosiale tegn, og er delvis redd for avslag.

Men gjennom 2-3 år nå har jenter jeg har kjent gitt meg tegn som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med.

- En jente jeg var forelsket i pleide å ta tak i armen min mens vi gikk fra skolen/jobben i en sånn armlås mot armlås. følte det var noe der, men redd for å ta det videre. Emma+Stone+Emma+Stone+Andrew+Garfield+Ta

-Så er det en annen jente som pleide å send meg meldinger med at hun savnet meg, noe som jenter ofte gjør med venner.

så var det en jente som alltid gir en signal at hun vil være rundt meg, uten å egentlig si det.

...

Så jenter, hva pleier dere å gjøre/si til en type dere er interessert i..?

Anonymous poster hash: 7bee4...cfa

Har det på samme måte. Jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg mot en person jeg er interessert i. Jeg pleier å hinte, men jeg har problemer med å foreks ta intiativ til å holde hveandre i hånden når vi er på kino.... Og nå gjør ikke han det heller.... Men jeg er så redd for avslag i det jeg gjør det. Jeg har også problemer med å uttrykke hvor jeg vil hen.

Anonymous poster hash: 7c849...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender bilde av puppene mine i fylla, jeg.

Pro tip om noen tenker å gjøre det samme: Sjekk at du har riktig nummer, ellers gjør du en og annen kebabsjappemedarbeider litt for glad.



Anonymous poster hash: f32f4...369
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette finner du svar på i flere tidligere tråder på KG. Når kvinner er interessert gjør de en eller flere av følgende:

  • Sier hei når de ser ham.
  • Virker sure når de ser ham fordi de ikke vet hvordan de skal oppføre seg
  • Smiler når han snakker til henne
  • Ser på ham når han snakker
  • Drar på fester han er på og håper han tar initiativ i fylla hvis han er interessert.
  • Bruker smilefjes i FB-chaten. (Akkurat som når de ikke er interessert)
  • Svarer på meldinger hvis han sender først
  • Legger ham til på snap eller insta, hvis han legger til henne først

:P

Kort sagt: med mindre du har usedvanlig flaks, er du rett og slett nødt til å ta initiativ selv hvis du har lyst og tror hun kan være interessert. Hvis en jente jeg var interessert i pleide "å ta tak i armen min mens vi gikk fra skolen/jobben i en sånn armlås mot armlås." hadde jeg ikke nølt med å foreslå en kaffe/vin/øl en gang. I verste fall får hun ta det som et kompliment at du er interessert. Når jenter har vokst i fra de verste fjortissfaktene takler de stort sett sånt helt fint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å legge merke til kroppsspråket hennes fremfor hva hun sier. Jenter pleier å holde blikket ekstra lenge og stjele blikk fra tid til annen. Hun vil smile mer og le av det du sier selv om det ikke er morsomt. Når hun ser deg vil øyenbrynene heve seg litt for å virke mer imøtekommende. Dette skjer veldig fort, hun merker det ikke selv og du merker det nok ikke du heller, men det er fortsatt et signal som du plukker opp hvis det gir mening. Et annet tegn er hvordan retning bena hennes peker. Hvis de peker mot deg er hun interesert i det du sier. Hvis hun krysser armer og ben kan det hende hun ubevisst viser frem bryster og ben. (Obs: Det kan også bety at hun er helt uenig eller uinteressert.) Hun vil fikse på håret når hun merker at du ser henne.

Prøv å legge merke til noen av disse tegnene i tillegg til de tegnene du selv gir ut så blir du flink med kroppsspråk du og :)



Anonymous poster hash: bd03c...4a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Ser på han veldig mye.

- Smiler.

- Spør tusen spørsmål om han.

- Lett berøring.

- Klær, sminke og hår er alltid pent.

- Prøver å få han til å le.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være vanskelig å lese, da jeg kan være veldig lik mot venner og den jeg liker. Er nok veldig bevisst på det og, da det er skummelt å være på sjekkemarkedet etter over 5 år med kjæreste.

Men det man kanskje kan se det på meg med er at jeg gir litt lengre blikk, når man ser på hverandre, ler nok litt mer av han, enn de rundt.

Om jeg vet at han skulle vært der, men ikke kunne komme allikavel, så later jeg som at det er det siste jeg kunne brydd meg om.

Herregud, jeg er patetisk.



Anonymous poster hash: 7775a...8a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sosialt klein rundt gutter jeg liker. Så før jeg får noen bekreftelse på at de liker meg tilbake, sendte jeg fyllesms. Nå har det utviklet seg til fyllesnaps, og til alle jenter der ute; det er IKKE en god ide. Not at all :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Jeg smiler hele tiden når jeg er sammen med han

- Ler mye

- Øyekontakt :)

Helst ubevisst, blir jeg klar over at jeg virker interessert, får jeg noia. x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sosialt klein rundt gutter jeg liker. Så før jeg får noen bekreftelse på at de liker meg tilbake, sendte jeg fyllesms. Nå har det utviklet seg til fyllesnaps, og til alle jenter der ute; det er IKKE en god ide. Not at all :sukk:

Hva skjedde? Fikk du ikke svar tilbake, eller ble han skremt? Hvordan gikk det etter fyllesmsene? Jeg er i samme situasjon..

Anonymous poster hash: 13f92...f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

To ganger i mitt 27 årige liv har jeg forsøkt å sjekke opp menn.. ellers skal jeg innrømme at jeg som regel slipper å gjøre det, fordi de viser interesse først..

Den ene gangen sendte jeg en melding på sms (før Facebook tider dette her) hvor jeg selv mener det var innlysende at jeg tydeligvis var interessert, men jeg ser jo i ettertid at det kan ha blitt tolket helt annerledes enn i mitt hode. Det var på Valentines day og jeg skrev noe i anlending det da. Han var enten ikke interessert i det hele tatt, ellers så fikk han aldri meldingen (I wish..) eller så.. ja, det var vel helst første alternativet.

Andre gangen var det en fyr jeg hadde truffet via en kompis et par ganger, han slo meg som drømmemannen og jeg trodde nesten ikke det var sant første gangen jeg møtte han; at det faktisk fantes en sånn mann i virkeligheten.. han var selvsagt ikke interessert i meg, men jeg klarte ikke dy meg og sendte han en melding på Facebook med et spørsmål a-la "Hei! Hvordan går det med deg?" og en liten ;) (han la til meg først, så sendte jeg han melding), han svarte på meldingen, men kun kort og veldig avsluttende/la ikke opp til at samtalen naturlig kunne fortsette. Prøvde igjen etter ca 4-5 måneder, men samme igjen, fikk bare et høflig og kort svar uten noe oppfølgingsspørsmål..

Etter det har jeg gitt opp :P er gutter interesserte viser de det har jeg lært da, hvis en fyr ikke sjekker meg opp av seg selv ved anledning så går jeg utifra at han ikke er interessert heller..

Meen konklusjonen min er at jeg som jente hinter til en gutt jeg liker at jeg er interessert rett og slett ved å ta initiativet til kontakt/ en samtale.. men det er jo ikke noe selvfølge at alle jenter som gjør det er interesserte..



Anonymous poster hash: a649b...fee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde? Fikk du ikke svar tilbake, eller ble han skremt? Hvordan gikk det etter fyllesmsene? Jeg er i samme situasjon..

Anonymous poster hash: 13f92...f3d

Tja, hos et par stykker gikk det bra, men det tror jeg er fordi vi allerede har "holdt på", eller at jeg har vært rimelig sikker på at vedkomne likte meg tilbake. Å sende fyllesms til gutter som jeg har møtt bare et par ganger uten at det har vært noe mellom oss har enten endt i ons eller at det blir en klein søndag for min del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...