Gå til innhold

Har han blokka meg på en måte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gratulerte en mannlig bekjent på Facebook, men det står ikke på veggen hans slik som alle de andre hilsningene han har fått. Har oppdatert flere ganger og det står på min aktivitetslogg, men altså ikke på veggen hans. Han har fått noen nye nå så det er jo ikke noe feil. Hva skjer?

Anonymous poster hash: 2ad4c...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det blir sånn med personer du er venn med, men ikke vil se oppdateringene til.

Jeg har flere personer på facebook som bokstavelig talt spammer ned/oppdaterer altfor ofte veggen sin. Da kan man "unsubscribe" som det fint heter, men fortsatt være venner der :)

Er du kanskje en av de som er i en sånn kategori?

Han kan også ha satt deg i en gruppe som ikke kan skrive noe på veggen hans.



Anonymous poster hash: bd980...65a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel satt en sperre sånn at han må godkjenne det du skriver på veggen hans først. Jeg fikk meg det etter at venner spammet veggen min med festbilder og tagget meg overalt hvor jeg var :ler:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir sånn med personer du er venn med, men ikke vil se oppdateringene til.

Jeg har flere personer på facebook som bokstavelig talt spammer ned/oppdaterer altfor ofte veggen sin. Da kan man "unsubscribe" som det fint heter, men fortsatt være venner der :)

Er du kanskje en av de som er i en sånn kategori?

Han kan også ha satt deg i en gruppe som ikke kan skrive noe på veggen hans.

Anonymous poster hash: bd980...65a

Hm, nei jeg gjør jo fint lite ut av meg på Facebook da, så håper ikke det :P og det står jo på min logg at jeg har skrevet til han. Men så det stod "egendefinert".

Anonymous poster hash: 2ad4c...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel satt en sperre sånn at han må godkjenne det du skriver på veggen hans først. Jeg fikk meg det etter at venner spammet veggen min med festbilder og tagget meg overalt hvor jeg var :ler:

Tenkte på det men det var en haug nye poster rett etter jeg skrev, så da måtte han jo godkjent for harde livet ;) håper ikke han har satt meg på noe sånt, hadde vært litt ydmykende 😜

Anonymous poster hash: 2ad4c...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...