Gå til innhold

Ta med tyggis i kaloritellingen?


aboveandbeyond

Anbefalte innlegg

Gikk berserk når det kom til tyggis idag, og spiste 4stk 27-grams pakker. 100g har 186 kcal. Dvs at jeg har spist 200 kcal i bare tyggis. Skal jeg legge det inn i kaloriregnskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teller du kalorier seriøst må du nok legge det inn ja.

Selv om jeg egentlig tror den laksiderende effekten av fire pakker tyggis muligens også kommer til å spille inn. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller du kalorier seriøst må du nok legge det inn ja.

Selv om jeg egentlig tror den laksiderende effekten av fire pakker tyggis muligens også kommer til å spille inn. :fnise:

Ok, takk for svar :) Blir ikke dårlig i magen av det, bare litt oppblåst :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange av kaloriene i tyggegummi får du egentlig i deg så lenge du ikke svelger tyggegummiene?

Anonymous poster hash: bbc9a...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Hvor mange av kaloriene i tyggegummi får du egentlig i deg så lenge du ikke svelger tyggegummiene?

Anonymous poster hash: bbc9a...997

Det meste da det ofte er søtstoff og smakstilsetninger og sånt skit som har kalorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt som har kalorier i seg skal inn i kaloriregnskapet om du teller kalorier, ellers er det jo ikke vits å telle kalorier. Hadde du derimot bare spist 1-2 tyggiser hadde det ikke vært noe vits. Men 200 kcal er jo ganske vesentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg teller ikke med pulverkaffen (om jeg ikke har melk i), og ikke 1 sukkerfri tyggis/pastill. Blir det mengder av det, ville jeg nok registrert det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...