Gå til innhold

Den beste følelsen?


MissCoverdale

Anbefalte innlegg

Enkelt og greit: hva synes du er den beste følelsen i verden?

Hvis vi ser bort fra de åpenbare "sex,gifte seg, få barn o.l.".

Jeg elsker følelsen av å komme hjem og legge meg etter en lang og hard nattevakt.

Eller når en har gått en tur i skikkelig ruskevær, hiver koseklær og håndkle i tørketrommelen mens du tar en dusj, for så å ta det på deg etterpå. Så deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er to ting som topper lista hos meg.

1. Å få av meg skoene når jeg kommer hjem.

2. Å våkne tidlig og innse at det er lørdag/søndag (eller en annen fridag), og så sove videre. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Frifall med helikopter. Når magen presser seg opp gjennom halsen mens fjellveggen suser forbi ned og bak, mens bakken kommer stadig nærmere fremfor og litt på skrå opp, før det plutselig snur og presset nedover føles som tvangsdriting og det rister som om Hades kommer opp gjennom mulvarphullene ute på plenen. Herregud det er orgasmisk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vant en gang et relativt stort motbakkeløp (riktig nok uten eliteklasse) - det var ganske gøy. Ikke nødvendigvis det at jeg vant, men jeg hadde brukt mange, mange timer på å trene meg opp, og når en da lykkes og alt går etter planen er bare helt utrolig deilig.

Ellers er det ikke dumt å slite seg opp på en fjelltopp, spenne på skiene og leke seg ned gjennom løssnøen.

Endret av Maximillian Cohen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sette seg ned i sofaen etter en lang dag med hjemmelaget pizza på fatet. + en pepsi max.



Anonymous poster hash: e8008...ef8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man kommer inn etter tur i regnværet og endelig får tatt seg en varm dusj/ lagt seg i badekaret.

Legge seg i nytt, crispy sengetøy.

En varm valp som sover i fanget.

Lukten av helt rent hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legge seg i sengen med nytt sengetøy og drikke en god te rett før man sovner.

Berg og dal-baner som gjør at det kiler i magen.

Våkne og innse at man kan sove lenger.

Følelsen når man endelig har tatt en ordentlig opprydning, og bare kan slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...