Gå til innhold

Hva gleder du deg aller mest til i livet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sitrondrops

Gleder meg til å dø, sove evig.Anonymous poster hash: 219ae...eb5

Ikke si sånt, du vet aldri når det kan skje.

Jeg gleder meg aller mest til å holde mitt barn for første gang og til å gifte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er er 26 år og ganske nysingel og gleder meg til å flytte inn i egen leilighet om få dager. Gleder meg også til å se hva livet har å by på som singel etter å ha vært i et forhold i nærmere ti år.

Inntil for kanskje ett år siden gledet jeg meg veldig til å gifte meg, kjøpe leilighet og å få barn med det jeg da trodde var mannen i mitt liv.



Anonymous poster hash: 00887...e2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 31 og gleder meg voldsomt itl bacheloren er i boks.

Anonymous poster hash: 1c62d...c28

Er det det du gleder deg aller mest til i livet? Har gledet deg mest til? Det er det som er spørsmålet.

Anonymous poster hash: f5a0d...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg over hver dag jeg har med mitt livs kjærlighet, min uhelbredelig kreftsyke ektefelle.

Vi prøver å oppleve mest mulig nå, men det fyller opplevelsene med tristhet å vite at det mest sannsynlig er for siste gang.

Trist at så mange ønsker å dø når man lever med en som skal dø, men som hadde gitt alt for å få leve lenger og få oppleve å se barna våre vokse opp.

Er i 40-årene :(



Anonymous poster hash: c6be4...9fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrondrops

Gleder meg over hver dag jeg har med mitt livs kjærlighet, min uhelbredelig kreftsyke ektefelle. Vi prøver å oppleve mest mulig nå, men det fyller opplevelsene med tristhet å vite at det mest sannsynlig er for siste gang. Trist at så mange ønsker å dø når man lever med en som skal dø, men som hadde gitt alt for å få leve lenger og få oppleve å se barna våre vokse opp. Er i 40-årene :(Anonymous poster hash: c6be4...9fe

:klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor? Hva er det med alderdommen som tiltaler deg?

Jeg gleder meg til å si hva jeg vil til hvem jeg vil uten altfor store konsekvenser, og til å sitte på en benk og mate duer. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå for tiden gleder jeg meg til å få billappen i boks og fallskjermkurs til våren :)

19 år

Edit: skrivefeil

Endret av Kaizerr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å si hva jeg vil til hvem jeg vil uten altfor store konsekvenser, og til å sitte på en benk og mate duer. :)

Mate duer kan du gjøre nå også :)

Når det gjelder å si hva man vil, så trot jeg du har rett i at man er mer overbærende overfor gamle. Dessuten våger man mer å si hva man mener til eldre man blir. Det har jeg merket selv. Når sjefen nå spør meg hva jeg mener, så sier jeg det. For 20 år siden sa jeg det jeg trodde sjefene ønsket å høre. Synd, men sant. Glad jeg har skaffet meg betydelig mer selvtillt siden den gang.

Endret av Hulderen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20, går første året sykepleien. Gleder meg mest til å bli ferdig å studere, slik at jeg kan komme i arbeid. Ellers gleder jeg meg til påskeferien, da jeg skal til reise. Gleder meg til jul. Da skal jeg være hjemme og ikke gjøre noen ting overhodet. Gleder meg til sommerferien, for da kan jeg jobbe og tjene penger til neste studieår og kanskje reise mer. Når jeg er ferdig vurderer jeg å bruke ett år i utlandet, hvor som helst, bare reise i en seilbåt. Jeg gleder meg egentlig til alt som ikke er studierelatert :fnise:



Anonymous poster hash: 3ddfa...5c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mate duer kan du gjøre nå også :)

Når det gjelder å si hva man vil, så trot jeg du har rett i at man er mer overbærende overfor gamle. Dessuten våger man mer å si hva man mener til eldre man blir. Det har jeg merket selv. Når sjefen nå spør meg hva jeg mener, så sier jeg det. For 20 år siden sa jeg det jeg trodde sjefene ønsket å høre. Synd, men sant. Glad jeg har skaffet meg betydelig mer selvtillt siden den gang.

Sant det. Hender jeg tar med noen smuler innimellom og går i parken. :)

Nettopp mitt poeng. Jeg tør å si mye, men det er litt vrient å si sin hjertens mening til en som er en generasjon over, f.eks. Gleder meg til å kunne drite i hva de måtte si og mene tilbake. Ikke at jeg har tenkt å bli ei kjerring, men gleder meg til å ha "tyngden", så å si.

Godt å høre at du har mer selvtillit nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg bare til å få kistelokket lagt over meg og få slutt på alle smerter. Poster anonymt denne gangen.

Anonymous poster hash: 51858...72b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til rituximab om noen år blir tilgjengelig for ME pasienter, slik at livet mitt slipper å stå på pause noe mer

Anonymous poster hash: 024a4...95a

Me2, skulle ønske det kunne skje i morgen :sukk: (heldigvis bare noen få år igjen nå)

Anonymous poster hash: 05b87...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å bli ferdig med bachelor og master, gifte meg med min forlovede, få fast jobb og stabil inntekt.

Anonymous poster hash: 18e8f...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg over hver dag jeg har med mitt livs kjærlighet, min uhelbredelig kreftsyke ektefelle.

Vi prøver å oppleve mest mulig nå, men det fyller opplevelsene med tristhet å vite at det mest sannsynlig er for siste gang.

Trist at så mange ønsker å dø når man lever med en som skal dø, men som hadde gitt alt for å få leve lenger og få oppleve å se barna våre vokse opp.

Er i 40-årene :(

Anonymous poster hash: c6be4...9fe

Man bør være forsiktig med å rangere andres liv og sorger, ikke alle får en gang oppleve det å elske og bli elsket, og få barn. Det er et trist og vondt liv det.

Anonymous poster hash: f5a0d...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å bli ferdig med studiene, slik at jeg slipper å ha "lese, lese" hengende over meg hver kveld.

Gleder meg til å møte mannen i mitt liv, og kjøpe hus/leilighet.

Gleder meg til å få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder meg ikke til noe som helst. Er bare glad for at jeg fungerer i hverdagen etter noen vonde år.



Anonymous poster hash: eb6bb...c16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å logge inn på KG og lese all skiten her inne..



Anonymous poster hash: c2290...3fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en autoimmun sykdom, gleder meg til vi finner ut hvilke medisiner virker på meg slik at jeg blir frisk igjen (dvs sykedommen går i dvale slik at jeg ikke blir hemmet av den i hverdagen).

Anonymous poster hash: ff304...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kort sikt gleder jeg meg til høstferien neste uke, som jeg skal tilbringe på vår ganske nyinnkjøpte leilighet på fjellet. Da skal jeg strikke, jobbe litt, lese bøker, gå tur og lage god mat.

På lengre sikt gleder jeg meg til å bli pensjonist. Er litt flau når jeg sier det, for jeg er bare 44 år og elsker jobben min, men jeg synes det virker SYKT deilig å være pensjonist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...