Gå til innhold

Hva irriterer deg mest på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

To typer tråder

1. "False flag" / konspirasjonsteorier

2. Tråder opprettet av umodne personer som hakker løs på politi og lignende etater.

Anonymous poster hash: 209b1...39c

Enig i begge.

I det siste har jeg lagt merke til at det har dukket opp en mengde tråder som handler om å rakke ned på politiet, type "er alle politifolk psykopater?", "er politifolk homohatere?", "politimann tok meg på puppen!" etc. Typisk trolletråder laget av slask som ønsker å få ut frustrasjon etter å ha blitt tatt av politiet.

Anonymous poster hash: 54754...7b7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunshine23

De som kun kritiserer personer som ønsker råd og hjelp til vanskelige situasjoner, uten å komme med noe konstruktivt.

Ja dette er utrolig irriterende! Hva er vitsen? Irriterende når de skal rette på små skrivefeil. Kan ikke folk bare svare på innlegget?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?

Fordi jeg ikke går med på at Chippendales hører hjemme i et slikt underforum. Greit nok å diskutere popmusikk og klissefilmer, men en gjeng med strippere?

Likevel er nok det som irriterer meg aller mest, eller iallfall oftest, at lista over nye innlegg plutselig hopper slik at jeg til stadighet klikker meg inn på innlegg jeg ikke har noen som helst interesse av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke går med på at Chippendales hører hjemme i et slikt underforum. Greit nok å diskutere popmusikk og klissefilmer, men en gjeng med strippere?

Likevel er nok det som irriterer meg aller mest, eller iallfall oftest, at lista over nye innlegg plutselig hopper slik at jeg til stadighet klikker meg inn på innlegg jeg ikke har noen som helst interesse av.

Jøss du synes det er irriterende at folk diskuterer chippendales? Det var da å en ting å irritere seg over.

Det er mange teite tråder her inne men gidder ikke å irritere meg over det akkurat.

Anonymous poster hash: 9884c...39e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss du synes det er irriterende at folk diskuterer chippendales? Det var da å en ting å irritere seg over.

Det er mange teite tråder her inne men gidder ikke å irritere meg over det akkurat.

Anonymous poster hash: 9884c...39e

Folk må gjerne diskutere Chippendales. Men den diskusjonen hører ikke hjemme på Kultur, litteratur og musikk. Jeg er sikker på at tråden raskt ville blitt flyttet hvis det dreide seg om et kvinnelig strippeshow. Og uansett hvor "kunstneriske" disse gutta er, så er det strippinga som trekker, ikke noe annet.

Du svarte sikkert uten å ha lest det første innlegget mitt. Hadde du lest det, ville du kanskje skjønt mer av hva jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk må gjerne diskutere Chippendales. Men den diskusjonen hører ikke hjemme på Kultur, litteratur og musikk. Jeg er sikker på at tråden raskt ville blitt flyttet hvis det dreide seg om et kvinnelig strippeshow. Og uansett hvor "kunstneriske" disse gutta er, så er det strippinga som trekker, ikke noe annet.

Du svarte sikkert uten å ha lest det første innlegget mitt. Hadde du lest det, ville du kanskje skjønt mer av hva jeg mente.

Hvis det irriterer deg så mye kan du jo si ifra til en moderat?

Anonymous poster hash: 9884c...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det irriterer deg så mye kan du jo si ifra til en moderat?

Anonymous poster hash: 9884c...39e

En liberal eller en konservativ ville ikke gjort samme nytten, mener du..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i begge.

I det siste har jeg lagt merke til at det har dukket opp en mengde tråder som handler om å rakke ned på politiet, type "er alle politifolk psykopater?", "er politifolk homohatere?", "politimann tok meg på puppen!" etc. Typisk trolletråder laget av slask som ønsker å få ut frustrasjon etter å ha blitt tatt av politiet.

Anonymous poster hash: 54754...7b7

Ser ut som om det er de samme 2-3-4 som er aktive i alle trådene, så heldigvis ikke representativt :)

Anonymous poster hash: 209b1...39c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det irriterer deg så mye kan du jo si ifra til en moderat?

Anonymous poster hash: 9884c...39e

En moderat? :ler:

Egentlig driter jeg i det, men det var irriterende akkurat da jeg så det. Jeg synes at kulturforumet skal dreie seg om kultur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

At noen velger å gå inn i en tråd om hva som irriterer folk mest på forumet, bare for å protestere på at det andre irriterer seg over virkelig er noe å irritere seg over. "Synes du det er irriterende? Nei det er ikke det!" :rolleyes:

(Nei det er nok andre ting som irriterer meg mer men jeg måtte bare... :))

Endret av Blubberella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg gravid trådene!

Så ta en test da for pokker!! Vi kan ikke vite om du er gravid eller ikke. Vanskelig kan det være?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådene hvor TS blir dengt av kjæresten sin men nekter å gå siden han tross alt er snill. De er så hjernevasket at de ikke kan ta vare på seg selv og jeg er så drittlei av at man ikke kan gjøre noe for å snap them out of it



Anonymous poster hash: fb051...ff5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle politi-trådene som har dukket opp i det siste irriterer meg.



Anonymous poster hash: 44ed9...a18
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir mest irritert av de som retter på andres skrivefeil :(

Anonymous poster hash: 67983...bfb

helt enig i denne.

men jeg ignorerer de bare.

Men tenker at de må virkelig ha lite å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle som er tror at psykisk syke kan fungere normalt hvis de bare tar seg nok sammen. I perioder har jeg holdt meg borte fra KG for å beskytte meg selv mot alle de hatefulle innleggene.

Enig!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok ok skjønner at noen har hatt en dårlig dag og sånn men hvorfor får ts i nesten alle tråder pes? Enten er ts for sytete, hissig, nevrotisk, hysterisk, dum, psyko og alt sånt

Anonymous poster hash: eb1cb...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...