Gå til innhold

Overvåking av PST


WubWub

Anbefalte innlegg

Nei, mennesker som bruker meg som en psykolog eller søppelbøtte er alt fra sympatisk når de utnytter meg og ikke gidder prate om det jeg har lyst til etter at jeg har støttet de over en lengre tidsperiode.

Visste du at ikke EN ENESTE JÆVLA KJEFT HAR BRYDD SEG OM HVA JEG TENKER ELLER FØLER?

Faen ikke rart i jeg blir sint til tider når det eneste jeg opplever er utnyttelse

Du fortjener ikke bedre...

Anonymous poster hash: 4a6d6...544

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er manipulativ fra ende til annen.

Anonymous poster hash: 4edaa...38d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortjener ikke bedre...

Anonymous poster hash: 4a6d6...544

 

jo det gjør jeg. er snill mot alle , prøver mitt beste å få folk til å ha det bra. men så blir jeg bare utnyttet.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er manipulativ fra ende til annen.

Anonymous poster hash: 4edaa...38d

 

:O

Anonymous poster hash: 8e1f7...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere personer på et nick? Eller flere personligheter? Synes du har en dårligere måte å ordlegge deg, sånn som nå, enn du bruker å ha.

Anonymous poster hash: ab44c...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremdeles usikker på hva dette har gjøre med PST.



Anonymous poster hash: 84012...9db
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fremdeles usikker på hva dette har gjøre med PST.

Anonymous poster hash: 84012...9db

 

 

Jeg lurte på det jeg og, men det var tydeligvis ikke verdt å svare på det spørsmålet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jødene eller muslimene du er redde for wubbi? Du kan fortelle meg om det, jeg har lang fartstid med å lytte på paranoide mennesker. Jeg kan være din venn wubbo.



Anonymous poster hash: edc74...cd5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt grandiose tanker du har. Hva er sammenhengen med st du kaller en på KG for rynketryne og at PST er ute etter deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten kjenner jeg deg eller så kjenner jeg noen som har et temmelig likt sykdomsbilde.
Jeg håper at du får riktig hjelp snart slik at du og de rundt deg får bedre dager.
Det er vanskelig for andre å forstå at du går fra å være verdens mest støttende til å kalle dem rynketryne i løpet av en samtale, og det er heller ikke "normalt".
Jeg ser ut ifra innleggene dine her at du svinger veldig. 

 

Anonymous poster hash: e4961...f18

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror folk jeg er en søppelbøtte de kan drite i?

Hvorfor bruker alltid folk meg til å prate om lidelse?

Folk kommer aldri til å gi deg det du vil ha før du krever det.. Ikke tro at folk egentlig er så store som feks grunnskolen har lagt opp til. Med toleranse og den kvalmende pakka der.. Den eneste som kan gi deg det du vil ha er deg selv. Finn ut hva du vil ha og se til de folkene som får det til de spesifikke tingene, lær av dem. Finn ut hva som er viktig for deg og kutt ut støyen som forstyrrer, som er irrelevant. Folk vil ikke deg ditt beste, de handler alltid ut fra egne motiver.

Anonymous poster hash: 1c66a...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo det gjør jeg. er snill mot alle , prøver mitt beste å få folk til å ha det bra. men så blir jeg bare utnyttet.

Har du noensinne hatt noen som har "sett" deg? Var slik jeg kom ut av noe lignende.

Anonymous poster hash: 1c66a...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte på det jeg og, men det var tydeligvis ikke verdt å svare på det spørsmålet.

En interessant overskrift for å få folk til å lese om hans grandiose tanker om seg selv og all den urett som ham er begått?

Anonymous poster hash: 84012...9db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flere her som lurer på hvor i alle dager PST kom inn i bildet. 

Temaet er ellers det samme som det pleier å være i Wubwubs tråder. Gjesp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt grandiose tanker du har. Hva er sammenhengen med st du kaller en på KG for rynketryne og at PST er ute etter deg?

 

For å oppklare : Nei det dreier seg ikke om grandiose tanker, paranoide konspirasjonsteorier.

 

Mistanken min er velbegrunnet og realistisk tatt i betraktning at flere på forumet her har sagt at jeg kommer til at jeg kommer til å bli den nye breivik og at jeg er blodtørstig ond.

 

Så om det er det inntrykket brukere har av meg så er det ikke helt urimelig å tenke at dette kanskje blir sjekket litt opp. Etter Breivik så har PST begynt overvåke de store foraene i større grad enn tidligere for å lete etter ekstreme elementer.

 

Men jeg er uansett ikke noe bekymret om det hadde vært tilfellet for jeg har ingenting å skjule :) Og jeg har dessuten intet annet enn avsky for breivik, terrorister eller psykisk syke mennesker som hevner seg på uskyldige mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er ute etter deg wubbis, bare si i fra om du trenger en skulder å lene deg på. Jeg er alltid her for deg kjære.



Anonymous poster hash: edc74...cd5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Alle er ute etter deg wubbis, bare si i fra om du trenger en skulder å lene deg på. Jeg er alltid her for deg kjære.

Anonymous poster hash: edc74...cd5

 

 

Haha ;) Nei heldigvis ikke alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...