Gå til innhold

Overvåking av PST


WubWub

Anbefalte innlegg

vel, jeg tror du hadde blitt verdens verste psykolog. bokstavelig talt. du suger i analyser av andre mennesker haha :)

 

Hadde nok ikke blitt en god psykolog, det har du rett i. Men du har selv sagt at man ikke må tro på alt du sier, og det er helt klart at du har et behov for å være viktigere og mer ekstrem enn hva du er. Så du lager nok en slags internet-persona her, men du skal vite at uansett så er du en god person.

Anonymous poster hash: 92cc7...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Dette er nok ikke sant, du har jo selv innrømmet at man ikke bør tro på alt du sier. Selv om du ønsker du var en mer betydningsfull person enn det du er, så er du ikke mindre verdt fordi du ikke er så viktig, alle mennesker har en verdi.

Anonymous poster hash: 92cc7...7fb

 

 

jo det er sant. men jeg utelater selvfølgelig litt informasjon i forhold til grunnlaget av mp5/våpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hadde nok ikke blitt en god psykolog, det har du rett i. Men du har selv sagt at man ikke må tro på alt du sier, og det er helt klart at du har et behov for å være viktigere og mer ekstrem enn hva du er. Så du lager nok en slags internet-persona her, men du skal vite at uansett så er du en god person.

Anonymous poster hash: 92cc7...7fb

 

 

du er i overkant naiv om du tror at jeg fremdeles er et godt menneske.

 

det toget har gått for lenge siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener du at du ikke er en god person da?



Anonymous poster hash: 92cc7...7fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor mener du at du ikke er en god person da?

Anonymous poster hash: 92cc7...7fb

 

 

fordi jeg er slem mot mennesker som utnytter meg. med slem så mener jeg : virkelig slem.

 

f.eks : du sliter med psykiske problemer. du utleverer deg til meg så sier jeg : "det er greit du har det vondt og vi kan godt prate om det du sliter med. såfremt det ikke BARE blir snakk om sykdom".

 

du sier "ok". og vi blir venner. du prater om medisinene og behandlingen din. du forteller meg videre om sykdommen din. du prater oftere og oftere om sykdom og lidelse. 

 

som vanlig støtter jeg og kommer med råd og inspill. kanskje tillogmed kontaker jeg mine bekjente innen psykiatrien å ber de kontakte deg.

 

det går måneder etter måneder. hele relasjonen vår har dreit seg om din sykdom. din lidelse. deg deg deg deg deg deg.

 

og så setter jeg foten ned å sier : nei jeg finner meg ikke i dette mer.

 

så reagerer jeg. så blir jeg kaldt ondt og slem pga det jeg gjør mot vedkommende.

 

det her har skjedd 10 ganger på rad her på KG. og alle 10 damene som brukte meg som psykolog har slettet seg etter at jeg satt foten ned.

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror folk jeg er en søppelbøtte de kan drite i? 

 

Hvorfor bruker alltid folk meg til å prate om lidelse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fordi jeg er slem mot mennesker som utnytter meg. med slem så mener jeg : virkelig slem.

 

f.eks : du sliter med psykiske problemer. du utleverer deg til meg så sier jeg : "det er greit du har det vondt og vi kan godt prate om det du sliter med. såfremt det ikke BARE blir snakk om sykdom".

 

du sier "ok". og vi blir venner. du prater om medisinene og behandlingen din. du forteller meg videre om sykdommen din. du prater oftere og oftere om sykdom og lidelse. 

 

som vanlig støtter jeg og kommer med råd og inspill. kanskje tillogmed kontaker jeg mine bekjente innen psykiatrien å ber de kontakte deg.

 

det går måneder etter måneder. hele relasjonen vår har dreit seg om din sykdom. din lidelse. deg deg deg deg deg deg.

 

og så setter jeg foten ned å sier : nei jeg finner meg ikke i dette mer.

 

så reagerer jeg. så blir jeg kaldt ondt og slem pga det jeg gjør mot vedkommende.

 

det her har skjedd 10 ganger på rad her på KG. og alle 10 damene som brukte meg som psykolog har slettet seg etter at jeg satt foten ned.

Du er nok på klasse 2b pøbelliste hos PST. Listen har med alt som rangeres over trusselnivåene fra sandkassepøbel til potensiell facebook-vandal.

Anonymous poster hash: a68ce...d55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh.. Tipper du egentlig er snill som et lam jeg, WubWub :)

 



Anonymous poster hash: 2d4aa...852

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nåh.. Tipper du egentlig er snill som et lam jeg, WubWub :)

 

Anonymous poster hash: 2d4aa...852

 

 

ja jeg er kjempe snill :)

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nåh.. Tipper du egentlig er snill som et lam jeg, WubWub :)

 

Anonymous poster hash: 2d4aa...852

 

 

hvorfor tror du at wubwub er snill? 

Anonymous poster hash: 8e1f7...557

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror folk jeg er en søppelbøtte de kan drite i? 

 

Hvorfor bruker alltid folk meg til å prate om lidelse? 

 

Tja.. kan være at  de som lider liker å prate med noen andre som lider, og dermed vet hva de går igjennom.

Anonymous poster hash: 10317...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tja.. kan være at  de som lider liker å prate med noen andre som lider, og dermed vet hva de går igjennom.

Anonymous poster hash: 10317...bf2

 

 

men hvorfor MEG av alle mennesker. jeg sier også alltid klart og tydelig ifra : om du BARE PRATER OM SYKDOM så har du et jævlig stort problem om du babler med meg. 

 

Jeg sier ALLTID til syke mennesker som skriver til meg at de ikke bare kan lesse all dritten på meg uten at jeg får noe i retur. Men det driter de en lang marsj i, du fortsetter bare bable om medisinene og sykdommen sin helt til jeg sier stopp. 

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvorfor MEG av alle mennesker. jeg sier også alltid klart og tydelig ifra : om du BARE PRATER OM SYKDOM så har du et jævlig stort problem om du babler med meg. 

 

Jeg sier ALLTID til syke mennesker som skriver til meg at de ikke bare kan lesse all dritten på meg uten at jeg får noe i retur. Men det driter de en lang marsj i, du fortsetter bare bable om medisinene og sykdommen sin helt til jeg sier stopp. 

Hva har dette med PST å gjøre?

Anonymous poster hash: 84012...9db

Endret av Bond
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Geitebukk

Jeg vil si på generelt grunnlag si at folk som føler seg overvåket av pst eller andre, kan være farlige for allmennhetens sikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ER snill og god. Vet du hvor mange tusenvis av timer jeg har brukt av mitt liv på å prate om andre menneskers lidelser eller? 
 
Ja det har hendt at jeg har eksplodert. Men det av jævlige gode grunner, for folk tror jeg er en søppelbøtte de kan drite i. Tilnærmet alle jenter jeg babler med bruker meg som en slags psykolog. Men høflig og dannet som jeg er så stiller jeg opp, ofte lenge. Over flere måneder. Jeg bruker min fritid på å komme med råd og innspill.
 
Men hver gang jeg tar opp noe jeg har lyst til å prate om så får jeg bare care svar tilbake. "ok" , "hehe", "skjønner" - Er svar jeg får. Etter at jeg har brukt titalls timer på å formulere engasjerte svar på ting de jeg prater med tar opp.
 
Ja da bygger det seg opp frustrasjon og på et tidspunkt etter at jeg har blitt utnyttet på det groveste så vil det renne over. 
 
De jeg prater med tror det kommer fra intet, men sannheten er at jeg har gått å irritert meg over denne utnyttelsen lenge. Men jeg liker ikke prate om følelser eller ting som plager meg, så jeg holder det inni meg helt til det blir for mye.
 
Men hører de på meg? Nei det gjør de ikke. De bare blabrer ivei om sykdom og lidelse å forventer at jeg skal være psykologen deres, så gir de en god faen i ting jeg vil prate om. 
 
Så ja, jeg kan rettferdiggjøre reaksjonene mine. Balanse i regnskapet, ting må gå to veier. Gi og ta.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senest idag hadde jeg denne samtalen med en drittsekk som har brukt meg i 1 måned :

 

Meg : Er du helt sikker på at du bare er 22 år?

Hu : Ja? hva mener du med "bare" ?

Meg : Du ser 10 år eldre enn ut enn meg og jeg er 32 år.

Hu : Hva tuller du? ouch håper du tuller

Meg : Tuller? Du har sjukt mye rynker. Jeg har ingen. Kanskje derfor du ser så gammel ut.

Hu : vet jeg har rynker... men hvorfor sier du dette ? jeg er på gråten nå. du som alltid har vært så snill

Meg : Ja jeg har alltid vært snill, men det har ikke du. Du er så egoist som det går ann å bli. Alt du bryr deg om er deg. Det har i 1 måned vært "meg meg meg meg meg buhuhuhuhuh meg meg meg meg". 

Hu : jeg gråter nå....

Meg : Jada typisk det, men jeg kan anbefalle deg å skaffe deg en psykolog fremfor å utnytte snille mennesker som meg. Adjø, aldri kontakt meg igjen Frøken Rynke Tryne.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, dette var et fint eksempel på det to stk ab sier over her.

Anonymous poster hash: 4edaa...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var et fint eksempel på det to stk ab sier over her.

Anonymous poster hash: 4edaa...38d

 

Men det er her veldig mange bommer. Jeg fremstår empatisk og snill, jeg lytter til det du har å si. Men i realiteten så gir jeg en god faen i hva du sliter med. Det eneste grunnen til at jeg støtter å og er snill er fordi da står du i gjeld til meg - og du skal da i fremtiden prate om det jeg har lyst til. Om du da svarer "care" eller uengasjert så har du i praksis utnyttet snillheten min å brukt meg. Og om du har utnyttet meg så kan jeg være slem mot deg, for jeg tolererer ikke slikt.

 

Som sagt, gi og ta. Balanse i regnskapet. Om jeg backer opp noen så skal du backe meg opp

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sympatisk....

Anonymous poster hash: 4edaa...38d

 

Nei, mennesker som bruker meg som en psykolog eller søppelbøtte er alt fra sympatisk når de utnytter meg og ikke gidder prate om det jeg har lyst til etter at jeg har støttet de over en lengre tidsperiode.

 

Visste du at ikke EN ENESTE JÆVLA KJEFT HAR BRYDD SEG OM HVA JEG TENKER ELLER FØLER?

 

Faen ikke rart i jeg blir sint til tider når det eneste jeg opplever er utnyttelse

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...