Gå til innhold

Naboen er blogger, "photoshoots" overalt...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå ble jeg nysgjerrig...

 

Du kan jo sende en klage til styret. Jeg hadde aldri funnet meg i det og hadde gjort akkurat som det passet meg og vært i bakgården. Hvis hun synes det er så sjenerende med folk rundt seg, finnes det andre plasser der hun kan posere



Anonymous poster hash: 4eaf4...bf4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hva skal man si til dette da?

Hun provoserer meg grenseløst. Helt utrolig at mange unge jenter i dag er så grenseløst selvopptatte  :wink:

Anonymous poster hash: 9b0ee...c9d

 

 

Ta skitungen hardt, sett henne på plass og se til at hun forblir der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også nysgjerrig. Kan du sende meg en pm? Jeg lover at både fingrene og munnen er lukket med syv segl og jeg kommer ikke til å si det videre. Er bare så nysgjerrig at jeg nesten dør her jeg sitter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss kan man ikke hindre andre i å bruke bakgården, men det hender folk henger opp nabovarsel om at de skal feire barnebursdag e.l. i bakgården og da pleier folk å respektere dette og holde seg unna akkurat de timene. Denne oppførselen som TS beskriver hadde nok derimot ikke gått hjem, tror ikke folk hadde giddet å evakuere bakgården for en fotoshoot...

 

Det er nettopp slike regler som ofte gjelder i et slikt fellesområde. I utgangspunktet er det et område som alle skal ha tilgang til, men man kan ta hensyn også, som f.eks i det eksemplet du nevner. I tilfellet som beskrevet i HI, bikker det over i ren utnytting til fordel for en person. Hensyn må nesten gå begge veier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke at dere finner dere i det. Ikke at jeg blogger, men om jeg hadde holdt på slik hadde naboene gitt meg grei beskjed om at jeg var en idiot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg hadde klikka på vesenet. De henger da ikke på greip at ikke folk har grepet inn. Noen i komplekset må da ha noe kampvilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en narsissistisk jentunge! Hun kommer til å bli en forferdelig person...ikke oppmuntre henne til dette ved å ta hensyn til de kleine primadonnanykkene hennes...Dette kan hun virkelig ikke forlange. Skal hun ta selfies eller plage en venn over for å dulle med henne, så får hun ta inne hos seg selv, eller som området er, som vanlige folk...for det er kun det hun er, en helt vanlig person, som noe sykelig ønsker å bli behandlet som Snowden på Norgesbesøk med livvakter.

Anonymous poster hash: 9a3bc...f73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at dere finner dere i det. Ikke at jeg blogger, men om jeg hadde holdt på slik hadde naboene gitt meg grei beskjed om at jeg var en idiot. 

Vi finner oss ikke i det, som jeg har skrevet tidligere i tråden. Vi har utallige ganger sagt fra til henne, flere har endt opp med krangling og drittslenging. Politiet er varslet når hun lager bråk ute i gangen, og styret er informert opptil flere ganger. Styret har sendt henne flere brev, og snakket med henne. Men samtidig kan de ikke nekte henne å ta bilder i bakgården og vi andre beboere kan velge selv om vi tar hensyn til nabovarslene eller ikke. Noe vi vanligvis ikke gjør, men når det bare ender i bråk så skjønner jeg at f.eks naboer med barn skygger banen for barnas skyld.

Så det blir litt feil å si at vi "finner oss i det"?

 

Jeg kommer heller ikke til å tilkjennegi denne dama her inne, har ikke noe ønske om å drite henne ut, ei heller sørge for flere klikk på bloggen hennes. Jeg vet ikke hva bloggen heter, og er ikke interessert i å lese den heller ettersom jeg har hele dama i vranghalsen.

Anonymous poster hash: 1039d...af8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi finner oss ikke i det, som jeg har skrevet tidligere i tråden. Vi har utallige ganger sagt fra til henne, flere har endt opp med krangling og drittslenging. Politiet er varslet når hun lager bråk ute i gangen, og styret er informert opptil flere ganger. Styret har sendt henne flere brev, og snakket med henne. Men samtidig kan de ikke nekte henne å ta bilder i bakgården og vi andre beboere kan velge selv om vi tar hensyn til nabovarslene eller ikke. Noe vi vanligvis ikke gjør, men når det bare ender i bråk så skjønner jeg at f.eks naboer med barn skygger banen for barnas skyld.Så det blir litt feil å si at vi "finner oss i det"? Jeg kommer heller ikke til å tilkjennegi denne dama her inne, har ikke noe ønske om å drite henne ut, ei heller sørge for flere klikk på bloggen hennes. Jeg vet ikke hva bloggen heter, og er ikke interessert i å lese den heller ettersom jeg har hele dama i vranghalsen. Anonymous poster hash: 1039d...af8

Leier eller eier hun?

Hvis hun leier hadd jeg konta utleireren. Hadde jeg vært utleiere hadde jeg blitt både utrolig flau, men jeg hadde også gjort det jeg kunne for å sørge for at dette opphørte.

Hvis hun eier, og gjentatte ganger opptrer på en ufin måte ovenfor dere som bor der må det vel være mulig for styret å gå videre på en måte?

Ellers får dere rett og slett gå sammen og ha en felles boikott mot detre opplegget. Avtale at ingen følger disse varslene hennes, og lukker øra når hun kjefter så gir hun seg kanskje etter hvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Kan du linke til bloggen pliiiiis  :popcorn:

 

Signerer.

Anonymous poster hash: c56c9...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke begynne å fotografere alt hun gjør, og blogge om hennes blogging?

Anonymous poster hash: 3c310...7d9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også et musikkforslag.

 

Kelis' I hate you so much right now gir henne ikke mye arbeidsro om den blir spilt på full guffe.



Anonymous poster hash: 27fbd...ceb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun hadde i alle fall ganske sikkert sluttet med dette om hun fikk en gjeng med illsinte KGere på besøk på bloggen. Men samtidig hadde hun også trolig skjønt hvem du er.



Anonymous poster hash: cdfc8...d5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenn opp en elendig dårlig grill med masse røyk .. nei..

 

seriøst ville jeg gitt blanke i damen.Hun kan da ikke kreve noe ,alle har bruksrett .Hadde heller sagt at hun får finne seg et sted i skogen eller i egen stue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke begynne å fotografere alt hun gjør, og blogge om hennes blogging?

Anonymous poster hash: 3c310...7d9

haha genialt !!!!! :laugh::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...