Gå til innhold

Til neste stortingsvalg..


Gjest gloria

Anbefalte innlegg

Det er riktig nok lenge til, og mye kan endre seg frem til neste valg. Men; kommer du til å ønske at nåværende regjeringen forblir etter denne perioden?

Hvis det hadde vært valg i dag, hvem ville du ha stemt på?

Jeg kan starte med AP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Rhaegar Targaryen

Vet ikke men en ting bra har kommer ut av at FRP er i regjering.

Og det er at folk endelig har det klart at hvor idiotiske FRP faktisk er.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AP slik at vi får billigere plastposer og gjort det forbudt med lakrispiper og Segway.



Anonymous poster hash: 631ed...ee0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil sannsynligvis stemme Høyre neste gang også. Ting kan alltids forandre seg, men det virker lite sannsynlig. At det blir en kraftig regjeringsslitasje etter første statsbudsjett er ikke noe nytt. Tipper vi bytter regjering igjen allerede ved neste valg, og så svinger det motsatt vei igjen gangen etter det.



Anonymous poster hash: d2879...c57
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FRP

Litt med neseklype. Men de er de eneste som tør å svinge Titanic og ta nødvendige grep.

Resten sitter med hode i puta og Lillebjørn Nilsen på øra og håper at isfjellet alle ser komme vil forsvinne og bli til vann før alt havarerer. Alle de andre partiene har vært i regjering. Men ønsket ikke å adressere problemene. Nå har få fått flyplasskontroller, massiv overvåkning, bevæpnet politi, førstegangstjenestesoldater i sivilt på reise og statsministeren kan ikke gå på butikken alene som før.

Alle veit hvorfor.

Alt dette på 15 år. Hvordan blir de 15 neste og hva slags samfunn sender vi videre. Alle så tegnene, men PK ligaen har malt seg inn et hjørne og er handlingslammet. For å innrømme sannheten vil være et for stort tap av ansikt.

men i likhet med de fleste som stemmer FRP flagger jeg det ikke. Må jeg si noe sier jeg høyre, mer sosialt akseptabelt



Anonymous poster hash: 7a779...588
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrP, som jeg alltid har gjort.

For det er ikke nok med at de ødelegger litt, du ønsker å se Norge totalt rasert av den gjengen? :P

Anonymous poster hash: 6a37c...194

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For det er ikke nok med at de ødelegger litt, du ønsker å se Norge totalt rasert av den gjengen? :P

Anonymous poster hash: 6a37c...194

Nei, jeg ønsker et bedre Norge enn det ap kan sørge for. De har styrt dette landet (med få unntak) siden før 2. verdenskrig. Jeg har troen på individet ikke en kollektiv masse. Dessuten tar det tid å rydde opp i alt rotet ap har medført.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...