Gå til innhold

Hadde du blitt veldig lei deg hvis du hadde gått glipp av babyen din sine første skritt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner at det kan være kjipt såklart. Men er det virkelig krise om man går glipp av det? Hadde du blitt sønderknust liksom?

Anonymous poster hash: f5748...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke krise nei, men hadde nok blitt lei meg.



Anonymous poster hash: 39ce2...249
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - slike ting er hva det blir blåst opp til. Første smil, første ord, første skritt. Det er kjekt å oppleve, men hva er det egentlig du har mistet om du ikke fikk det med deg? Det er 1000 andre ganger det kommer til å være mye viktigere å være tilstede.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at de lærer seg å gå skjer uansett gradvis. Vanskelig å si hva som var akkurat det første skrittet.

Anonymous poster hash: e753c...da5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Kjekt å få med seg, men det er jo så mange milepæler og umulig å få med seg alle..

Anonymous poster hash: ef522...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Hadde blitt kjempeglad når jeg selv fikk se det. :) Jeg var hjemme da han tok de første selvstendige skrittene, men kunne jo like gjerne ha vært på jobb da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke blitt lei meg, men hadde nok presset litt vel mye på å få henne til å gjenta det så fort som mulig slik at jeg kunne se også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde nok blitt litt lei meg, men det hadde gått over så fort jeg fikk se han/henne gjenta det, tror jeg!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg skjønner ikke oppstusset. Ungen kommer vel til å smile og gå resten av livet.

Anonymous poster hash: cfc2f...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...