Gå til innhold

Ny felles-status på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det nå som skjer på facebook da?

Igår var det masse "rare" statuser, og bare på 2 timer idag, har jeg sett 2 statuser: "Jeg skal slutte å bruke undertøy". Eneste jeg vet, er at 1 person hintet om at dem som trykket liker fikk en PM, men den setningen ble slettet omtrent med en gang den kom.

Noen som kan hjelpe min nyskjerrighet?



Anonymous poster hash: ba8c5...ea9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok noe som går på PM, ja. To av mine venner har skrevet noe sånt som "Ingen toalettpapir? Da var man sokkeløs resten av dagen!"



Anonymous poster hash: 01d73...244
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, apropos sokkeløs, nå er det 3 stk på min venneliste som har skrevet det den siste timen... :klo:

Er det noen som har denne PM'n, sånn at vi uteforstående får være med å se hva som er greien? :)



Anonymous poster hash: ba8c5...ea9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg blir like irritert hver år av disse "støtteaksjonene". Det hjelper jo ikke kreftsaken på noen måte at folk skriver rare statusmeldinger og spesielt ikke når det skal være så hemmelig at folk må sende hverandre PM og holde ting skjult for andre. Det er ikke underholdende heller. Hvis de vil støtte kreftsaken får de heller donere penger og oppfordre andre til å gjøre det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var svaret her: Får info om man kommenterer statusen til den som har lagt den ut.

Du gikk i fella, dette er et spill! Alle som trykker liker eller kommenterer må velge en av statusene nedenfor og legge den ut i 24 timer!! 1. Jeg har vært i 42 forskjellige forhold. 2. Jeg tror jeg er forelska, hva skal jeg gjøre??! 3. Jeg fikk et tilbud om å jobbe som prostituert, men jeg vet ikke om jeg skal takke ja?! 4. I dag har jeg bestemt meg for å slutte med undertøy!! 5. Jeg elsker fremdeles ex'n min! 6. Jeg har bestemt meg for å bli homofil/lesbisk. 7. Jeg er gravid. 8. Jeg vil ha et barn til. 9. Det løp nettopp en mus over beina mine!!! 10. Jeg har bestemt meg for å adoptere en ape! 11. Kjæresten min har fått ny jobb. Vi flytter til Kina! Hvis noen går i DIN felle, send dem dette på chatten!!



Anonymous poster hash: ba8c5...ea9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i F****!="??¤""!!! har det å gjøre med å støtte kreftsaken???!



Anonymous poster hash: ba8c5...ea9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor er den med sokkene som dopapir? :klo:

Ikke var noen av disse punktene morsomme heller........ Dårlig fantasi på den som "oppfant" det tydeligvis.



Anonymous poster hash: ba8c5...ea9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett den med sokkene som dopapir, og den med å slutte med undertøy. Skjønte at det var et spill da jeg så at det var flere som har lagt det ut. Men hvorfor gidder folk å legge det ut som status, selv om de har gått i "fella" og likt eller kommentert statusen til de(n) de først så at la den ut?! Nei det er ikke morsomt. Og hvordan i all verden støtter man kreftsaken bare ved å legge ut en sånn status?!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nei, ikke igjen!

Har en på over 40 som har posta den "Jeg tror jeg er forelska, hva skal jeg gjøre?" og det rett etter at han posta skrytebilde av kona som hadde laga mat. Så jeg tenkte den var søt med tanke på det bildet (trodde det var en sammenheng) og likte statusen.

FELLE :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser virkelig ikke poenget, alle vet da at kreft finnes? Hva med å bidra med kr istedenfor?



Anonymous poster hash: e733f...13f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var gøy, første gangen, nå er det bare kjipt. Vil noen sette fokus på brystkreft, så bør dem finne en status som gjør det, ikke bare fjas.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det ikke vært en vanlig motreaksjon å poste kontonummeret til Kreftforeningens giverkonto på disse statusene..? Bare sånn at det kommer noe fornuftig ut av det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det ikke vært en vanlig motreaksjon å poste kontonummeret til Kreftforeningens giverkonto på disse statusene..? Bare sånn at det kommer noe fornuftig ut av det. :)

Jeg pleier å gjøre det i en egen status dersom flere enn 5 av facebookvennene mine poster denne type idioti (ja, det er idioti).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...