Gå til innhold

Jeg vil være jenta, bare en gang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87

Jeg kommer sikkert med et litt annet svar enn andre her, men jeg hadde satt pris på at du tok det opp jeg. JA, det er litt annerledes det jeg er vant med, og det vi har gjort før, men hvis du virkelig vil prøve dette, hvorfor ikke? Jeg er veldig nysgjerrig seksuelt, og tenker at jeg ikke kan si at jeg ikke liker noe før jeg har prøvd det (med noen unntak selvsagt). Høres egentlig litt spennende ut! Tenker du at kjæresten din skal ta deg, eller en annen mann? 

 

Du kjenner jo kjæresten din best, og hvis du tenker på lignende tilfeller tidligere, der du har tatt opp noe nytt du vil prøve i senga, hvordan har hun reagert? Sånn du kjenner henne: ville hun tålt å høre dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer sikkert med et litt annet svar enn andre her, men jeg hadde satt pris på at du tok det opp jeg. JA, det er litt annerledes det jeg er vant med, og det vi har gjort før, men hvis du virkelig vil prøve dette, hvorfor ikke? Jeg er veldig nysgjerrig seksuelt, og tenker at jeg ikke kan si at jeg ikke liker noe før jeg har prøvd det (med noen unntak selvsagt). Høres egentlig litt spennende ut! Tenker du at kjæresten din skal ta deg, eller en annen mann? 

 

Du kjenner jo kjæresten din best, og hvis du tenker på lignende tilfeller tidligere, der du har tatt opp noe nytt du vil prøve i senga, hvordan har hun reagert? Sånn du kjenner henne: ville hun tålt å høre dette? 

Jeg vet ikke egentlig. Hun pleier å være veldig opptatt av å ha et åpent sinn, men jeg er redd dette ville vært over grensen. Og ja, jeg tenker ikke ha det med en annen mann, da heller henne med en strap on eller annet leketøy.. 

Anonymous poster hash: 5424e...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...