Gå til innhold

Er nei et nei?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men hva sier du nei til?

Om jeg spør deg, - Skal jeg stoppe opp med sexen nå?

og du svarer nei.

Ja da betyr det ja til sex.

Du forstår vel et svar bestandig er avhengig av spørsmålet som stilles?

Å good point. Tenkte ikke på den. Men antar ts mener at det er snakk om når en person spør om en skal ha sex og den andre svarer nei. Svarte ut fra det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke akkurat si han gjorde det, nei..

Anonymous poster hash: 42590...fc8

Uff.. Sender deg en klem gjennom skjermen, håper det går bra med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Sender deg en klem gjennom skjermen, håper det går bra med deg.

Kunne vel hatt det bedre selv om han ikke gjennomførte 100%, men tusen takk!

Anonymous poster hash: 42590...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis jeg spør deg; Er du utro mot typen din nå som vi har sex?

 

Og du svarer; nei.

 

Da vil jeg tolke svaret ditt som et ja til sex.

 

Nå kverulerer du fælt, waco!  :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med å si nei til folk (altså, ikke nødvendigvis i forbindelse med sex, men generelt) når de ber om noe. Jeg føler alltid at jeg må ha en "godkjent" forklaring/unnskyldning før jeg kan si nei. Hvis jeg sier nei og ler, er det fortsatt et rungende nei, det er bare det at jeg er jævlig ukomfortabel. 

Jeg kan også si "hahah, slutt nå da :p" og vifte det bort, men det jeg egenlig vil si er "hvis du ikke slutter nå så stikker jeg en gaffel ned i halsen din!!" når noen som ikke kjenner meg tråkker over grensa ved å ikke godta første, andre eller tredje nei/slutt/ikke er det litt som å vekke en bjørn. Full eksplosjon, og de skjønner ikke en dritt, jeg lo jo gjennom første, andre og tredje nei/slutt/ikke..

Nei betyr NEI, uansett hvordan det blir sagt. Ferdig snakka. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et nei er et nei. Men jeg skjønner det kan være litt forvirrende og si nei samtidig som man ler,det skaper litt usikkerhet. Men mener man nei så er det nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Om noen spør/maser/presser noen til sex og de svarer "nei" mens de ler litt, er det fortsatt et gyldig nei da? Jeg mener det med tanke på at man har ulike reaksjoner når man er redd, og noen ler når de er livredde.

Anonymous poster hash: 42590...fc8

 

Et nei er et nei. I den forstand at man ikke selv kan tolke fritt og kjøre på.

 

Jeg har flere ganger vært borti typen "nei.. mhmm... vi kan ikke...ahhh... du.. mhmm... ahhh" når det har blitt litt tafsing osv.. Som da etterhvert har endt i helt tydelig samtykkende sex. 

 

Det betyr ikke at jeg bare kan rive av henne klærne selv om jeg helt tydelig føler hun har lyst. Men merker da veldig fort om fremstøt er ønsket eller ikke. 

 

Føler av og til at enkelte jenter kjører litt hard to get med vilje bare for å ikke bli sett på som billig.

 

Et helt tydelig "nei" "slutt" "jeg vil ikke" så trekker jeg meg selvsagt helt tilbake.

Anonymous poster hash: 8db58...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er ikke alltid ja, for et ja kan trekkes tilbake etterpå.

Et nei er alltid et nei, helt til man egentlig testet personen for å se om man turte å vise initiativ.

 



Anonymous poster hash: a3cd2...204
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Et nei er et nei. I den forstand at man ikke selv kan tolke fritt og kjøre på.

 

Jeg har flere ganger vært borti typen "nei.. mhmm... vi kan ikke...ahhh... du.. mhmm... ahhh" når det har blitt litt tafsing osv.. Som da etterhvert har endt i helt tydelig samtykkende sex. 

 

Det betyr ikke at jeg bare kan rive av henne klærne selv om jeg helt tydelig føler hun har lyst. Men merker da veldig fort om fremstøt er ønsket eller ikke. 

 

Føler av og til at enkelte jenter kjører litt hard to get med vilje bare for å ikke bli sett på som billig.

 

Et helt tydelig "nei" "slutt" "jeg vil ikke" så trekker jeg meg selvsagt helt tilbake.

Anonymous poster hash: 8db58...3a6

 

Hvordan kan du si at dette er samtykkende? Altså jeg synes ikke det er samtykkende om personen har sagt nei, samme hvilken måte det er sagt på.

 

Men fint du trekker deg unna når du skjønner at nei faktisk er nei da! :) 

Anonymous poster hash: 42590...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Å? Er du voldtektsmann?

Det var et rart svar på min påstand om at et nei bare er et utgangspunkt for forhandlinger...

For forhandlinger er vel det motsatte av voldtekt?

Selv om jeg skal innrømme at bare i 31 % av tilfellene gir forhandlingene det resultatet jeg ønsker ;)

Det har også hendt at det er jeg som sier nei i utgangspunktet. Og DE gangene endres resultatet i 87 % av tilfellene. Heldigvis.

 

For, som Richard Thompson synger: "I've always been a man who's open to Persuasion"  :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=U3DS6xglAfQ  Lytt og nyt! (Uten særlig referanse til trådens tema :) )

Anonymous poster hash: 2afc8...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et rart svar på min påstand om at et nei bare er et utgangspunkt for forhandlinger...

For forhandlinger er vel det motsatte av voldtekt?

Selv om jeg skal innrømme at bare i 31 % av tilfellene gir forhandlingene det resultatet jeg ønsker ;)

Det har også hendt at det er jeg som sier nei i utgangspunktet. Og DE gangene endres resultatet i 87 % av tilfellene. Heldigvis.

For, som Richard Thompson synger: "I've always been a man who's open to Persuasion" :)

https://www.youtube.com/watch?v=U3DS6xglAfQ Lytt og nyt! (Uten særlig referanse til trådens tema :) )

Anonymous poster hash: 2afc8...307

Forhandling eller mas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var et rart svar på min påstand om at et nei bare er et utgangspunkt for forhandlinger...

For forhandlinger er vel det motsatte av voldtekt?

Selv om jeg skal innrømme at bare i 31 % av tilfellene gir forhandlingene det resultatet jeg ønsker ;)

Det har også hendt at det er jeg som sier nei i utgangspunktet. Og DE gangene endres resultatet i 87 % av tilfellene. Heldigvis.

 

For, som Richard Thompson synger: "I've always been a man who's open to Persuasion"   :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=U3DS6xglAfQ  Lytt og nyt! (Uten særlig referanse til trådens tema :) )

Anonymous poster hash: 2afc8...307

 

Du maser deg til fitte altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...