Gå til innhold

Gamle bilder på datingsider og Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg igjen møtt en dame jeg har blitt kjent med via dating, denne gang var det via Tinder. Jadda, hun var mye større en det hun var på bildene på profilen sin. Dette skjer i majoriteten av tilfellene.
Jeg dater endel og begynner å bli lei av at så mange damer bruker gamle bilder. I mange tilfeller er det bilder som er 2-3 år gamle, da de så bedre ut sikkert osv.. Hvorfor kan ikke dere damer bruke nyere bilder? Ærlighet må da vare lengst eller??



Anonymous poster hash: a31aa...1d9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Amémonos

Tro meg, menn gjør også det.

Jeg skjønner det heller ikke. Må da være bedre å få noen få dates som liker en for den man er enn mange dates som liker en for den man var. :lol:

Endret av Amémonos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene som ble tatt sommeren 2013: Kroppen min er den samme og jeg ser helt lik ut. Har bilder som er tatt for 1 mnd siden også. Bildene mine fremstiller den jeg er og gjenkjenner den jeg er, ergo ser jeg ikke noe galt i det og heller ikke at andre gjør det så lenge man får et riktig inntrykk.

Men - hadde det vært forskjeller i vekt og utseendet (kanskje forandret stil, for alt man vet, slik at det ikke fremstiller den man er) hadde det vært galt å legge det ut på tinder etc



Anonymous poster hash: 02bf1...f44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor må du snappe før du treffes!

Jeg har brent meg på en kar som ikke så ut som på bildene. Bildene var tatt fra en veldig flatterende vinkel, og i tillegg "off-season". Han driver med en sport som gjør at han er svært tynn, og på bildene veide han sikkert ti kilo mer enn det han gjorde i virkeligheten. Nå ber jeg alltid om snap eller facebook-stalker de før jeg sier ja til møte.



Anonymous poster hash: 95ace...471
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens anekdote:

Jeg sveipet til side ei med bilde av seg sjøl i brudekjole.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens anekdote:

Jeg sveipet til side ei med bilde av seg sjøl i brudekjole.

Jeg sveipet vekk et helt bryllupsbilde - men selvfølgelig er kone og barn nydelig tilbehør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg igjen møtt en dame jeg har blitt kjent med via dating, denne gang var det via Tinder. Jadda, hun var mye større en det hun var på bildene på profilen sin. Dette skjer i majoriteten av tilfellene.

Jeg dater endel og begynner å bli lei av at så mange damer bruker gamle bilder. I mange tilfeller er det bilder som er 2-3 år gamle, da de så bedre ut sikkert osv.. Hvorfor kan ikke dere damer bruke nyere bilder? Ærlighet må da vare lengst eller??

Anonymous poster hash: a31aa...1d9

Det er nok mange kvinner som lurer seg selv, ja, og som ender opp med ikke å bli kontaktet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bare nyere bilder,dvs.under 1 år gamle.

Kudos til deg.

Anonymous poster hash: 9a683...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff nylig en mann som så veldig bra ut på bildene. Kjente han nesten ikke igjen in real....15 kg ekstra sikkert.............DET BLE KLEINT!<br />

Anonymous poster hash: a790a...8bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker gammelt bilde fordi ansiktstrekkene mine kommer bedre frem, er finere i rl enn på bilder. ( Tror det kommer av utstråling ) men er egentlig ikke så keen på å møte mannen i mitt liv på den måten..



Anonymous poster hash: f5907...b45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er selvfølgelig dustete å bruke gamle bilder, men det er ikke bare damer som gjør dette, tro meg. Har vært på flere dater hvor fyren viste seg å være rundere/gråere/tynnere i håret enn på bildet. På Sukker har jeg også opplevd at mennene oppgir å være høyere enn de er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kjent med en kjekk fyr på Møteplassen.Da vi etter litt kontakt ble facebook-venner så jeg at de samme bildene han hadde brukt på Møteplassen var lagt ut på fb så tidlig som i 2007 :/ Og så var det noen nyere bilder der han så helt annerledes ut,skjønner ikke hvorfor folk driver på slik.



Anonymous poster hash: 0a20f...6ce
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har profilbilde på sukker/tinder som er eksakt 10 år gammelt. Aldri fått noen reaksjoner, har fortalt det til noen jeg har møtt, de sier de ikke så noen forskjell.

Når er jeg for gammel til å bruke det bildet, tro? Er 32 nå og var 22 på bildet. Kan vel holde det gående noen år til, tror jeg.



Anonymous poster hash: 9a683...4e9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...