Gå til innhold

Hørtes Tristan Helge helt idiotisk ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan han ikke hete bare Helge?

Anonymous poster hash: e5fdd...604

Fordi jeg ikke liker Helge så godt :)

Anonymous poster hash: d399a...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kansje Tristan høres Trist -(an) ut ?

Helge er mer som Statoil Helge ( Lund) Eller eventyreren Helge Ingstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge de navnene er gamle.

Anonymous poster hash: 5df53...220

Nå er jeg fullt klar over det, det var nettopp derfor jeg skrev moderne i gåseøyne. Mitt inntrykk er i alle fall at det er flere småbarn som heter Leander nå til dags enn gamle menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg ikke liker Helge så godt :)

Anonymous poster hash: d399a...6ee

Da bør du vel droppe Helge.. (og helst Tristan også)

Anonymous poster hash: a1bfa...453

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

William Helge hørtes ikke så ille ut, resten blir veldig feil for meg.



Anonymous poster hash: 71fae...eb5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha navnet Helge kombinert med noen av de navnene synes jeg Helge passer best først. Som Helge William eller Helge Mikael.

Hva med Helge Joakim? Helge Andres/Andrè? Eller Mats Helge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent litt og la kun "helge" vokse på deg. Prøv å si det i ulike situasjoner, kjenn på om du kan venne deg til det litt mer.

Dødsfint navn! Ungen kommer til å være den eneste i klassen med det navnet, samtidig som det er kjent og umulig å feilstave. Det klinger eksotisk for engelskmenn/amerikanere, samtidig som det er forholdsvis lett å uttale (Helgi)

Dessuten kommer det til å bli kjempepopulært om noen år, det tar ca 100-120 år fra et navn er på topp til det kommer på topp igjen.

Det er mitt tips! :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg hadde syns det var så nydelig om jeg hadde møtt en babygutt ved navn Helge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke de to navnene klang saa bra sammen, ville heller bare valgt Helge, som flere har paapekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Tristan, får meg til å tenke på en utrolig vakker amerikansk gutt jeg traff på ferie en gang. Og så har du historien om Tristan og Isolde... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulf Helge. Sam Helge. Jo Helge. Bo Helge. Alf Helge.



Anonymous poster hash: 0ee6c...4a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helge William og Helge Mikael. Ikke motsatt. Så får man heller bruke mellomnavnet til vanlig.

Enig. Tristan Helge høres jo ikke bra ut. Når man går for dobbelt navn, må man passe på at de to navnene har god flyt sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Jeg liker navnet Tristan, men har såå lyst til å oppkalle sønnen min etter min far. Men ettersom jeg ikke er så fan av navnet Helge, vil jeg helst ha det som mellomnavn. Det må ikke nødvendigvis uttales i hverdagen, men bare at det er der i pass, bankkort, førerkort osv.

Såå.. hva slags fornavn kan gå fint til Helge?

Tor Helge, Jan Helge, Jon Helge, Tom Helge, Lars Helge osv er ikke noe jeg liker. Fornavnet skal være internasjonalt men samt. ikke hørtes helt merkelig ut med Helge som mellomnavn.

Guttenavnene jeg har på favorittlista mi er blant annet: Tristan, William, Noah, Mikael, Aron, Lucas, Alek/Alec... (Sistnevnte er jeg litt usikker på)

Av disse navnene syns jeg bare Tristan klinger best med Helge (Selv om jeg er veldig usikker på om det egentlig er fint sammen.)

Anonymous poster hash: d399a...6ee

Drit i "internasjonale" navn. Det høres bare teit ut på norske unger. Alle disse Noahene og Aaronene og Lucasene..

Skulle han noensinne gjøre noe "internasjonalt" med livet sitt, så er det mye mer eksotisk for (jeg antar du håper han blir skuespiller i Hollywood) folk i L.A at han heter Helge. Kan du ikke bare kalle ham Helge? Flott navn.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Fordi jeg ikke liker Helge så godt :)

Anonymous poster hash: d399a...6ee

Du har jo ikke særlig god smak. Jeg skjønner at Tristan-Helga og Leandro Helge passer godt til "LOVE" bokstavene på stuebordet nedi Askim, men bare hør på oss litt mer oppegående og kall ham Helge du. Det er et fint navn.Leandro MAximialliam Noah Alejandro den 5 av Trøgstad er ikke så veldig poppis lenger. Snart bare rosabloggere fra Jessheim og de med IQ under 90 som kaller ungene sine det nå til dags.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...