Gå til innhold

Venninne som stinker dritt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det virker mye lettere å være gutt noen ganger. Man bare sier det rett frem uten at det blir tatt personlig. Mens jenter skal komplisere ting, være redd for å såre, og bli såret...

Anonymous poster hash: 74b36...6c9

Er litt uenig her, jeg sier alltid ifra til mine venninner hvis de lukter vondt. (heldigvis så skjer det fryktelig sjeldent) Med mindre de har trent og det er av opplagte grunner. Herregud vil jo ikke at de skal gå på byen e.l. og stinke, og at alle derfor unngår de. Det er jo bare dårlig gjort som venn.

Du trenger ikke akkurat å skrike: DU STINKER DRITT. Du kan si: Du har to valg: Skal du låne parfyme av meg? Ellers må du faktisk ta deg en dusj?" haha..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HI fikk meg til å tenke på en episode jeg så av Pinlige sykdommer på NRK3 for en tid tilbake. En pasient hadde en hormonforstyrrelse(?) så under mensen og noen dager før luktet hun veldig vondt. Hun kjente det ikke selv, men venner hadde gitt henne tilbakemelding. Denne sykdommen kunne holdes i sjakk ved riktig kosthold og kosttilskudd. Kanskje venninnen din har denne sykdommen ts?

Anonymous poster hash: efe8b...b49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres hun ut til å være en av de få som sliter med dårlig kroppslukt uansett hva de gjør for tiltak.

Siden hun kommer ut av dusjen og lukten fremdeles er der.

Det finnes mennesker som virkelig sliter med dette, og det har ingen ting med hygiene å gjøre.



Anonymous poster hash: 032f5...a72
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe må du iallefall si til henne! Jeg slet med dårlig ånde, uten at jeg visste det selv! Pusset, brukte tanntråd og munnskyll som vanlig, men en tidligere tannlege hadde brukt lim som skal holde den greia du har bak tennene etter man har hatt tannregulering helt feil, slik at det ble en klump bak i der som bakterier koste seg i. Ingen sa noe til meg, helt til tannlegen påpekte det. Spurte andre i min nærmeste omgangskrets om det var tilfelle og alle sa at de hadde merket det. Hadde jo blitt mye gladere om de kunne sagt det litt før, så hadde jeg sluppet å stinke dritt ifra munnen min i mange måneder.

Så, du kan jo prøve å sniffe litt diskret og prøve å finne ut av HVOR hun lukter, haha.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ketosen danner avfalls/ giftstoffer.

Best kroppslukt har visst vegetarianere. Var selv vegetarianer i noen år, og fikk i blant høre at jeg luktet naturlig veldig godt da, men man får jo dessverre ikke kjent sin egen kroppslukt ;).

Har en veganer i klassen og hun lukter utrolig merkelig. Skikkelig ekkel lukt..

Anonymous poster hash: 18a72...eb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forstod vel poenget, din idiot! Hvis ikke; poenget var at hasjrøykingen ikke nødvendigvis har noe å si.

Nei, jeg forstod ikke poenget, og den siste setningen må jeg be deg utdype - mener du min venninne, eller TS venninne? For jo, hasjrøykingen er grunnen til at min venninne lukter vondt. I TS tilfelle var hasjrøykingen et enkelt forslag, en mulighet om du vil, og jeg har aldri påstått at hasjrøyking er den definitive grunnen. Men likevel, takk for at du setter lys på det åpenbare. Jeg er helt sikker på at ingen kunne tenkt seg at hasjrøyking var utelukket etter mitt innlegg.

Anonymous poster hash: b6c4e...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg forstod ikke poenget, og den siste setningen må jeg be deg utdype - mener du min venninne, eller TS venninne? For jo, hasjrøykingen er grunnen til at min venninne lukter vondt. I TS tilfelle var hasjrøykingen et enkelt forslag, en mulighet om du vil, og jeg har aldri påstått at hasjrøyking er den definitive grunnen. Men likevel, takk for at du setter lys på det åpenbare. Jeg er helt sikker på at ingen kunne tenkt seg at hasjrøyking var utelukket etter mitt innlegg.

Anonymous poster hash: b6c4e...d00

Han mente bare att ikke alle hasjrøykere lukter. Noe jeg er enig i. Har ei venninne som røyker litt og har aldri kjent lukt av henne

Anonymous poster hash: 20e64...4b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mente bare att ikke alle hasjrøykere lukter. Noe jeg er enig i. Har ei venninne som røyker litt og har aldri kjent lukt av henne

Anonymous poster hash: 20e64...4b2

... Jeg håper virkelig du tuller med meg.

Anonymous poster hash: b6c4e...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en veganer i klassen og hun lukter utrolig merkelig. Skikkelig ekkel lukt..

Anonymous poster hash: 18a72...eb7

Mest sannsynlig fordi hun ikke spiser nok karbohydrater da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hun ha en sykdom i leveren? Det kan man begynne å lukte sånn av. Merket det godt på fetteren min da han ble syk.



Anonymous poster hash: 7dcfc...644
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en tid at det luktet en dårlig lukt av klærna mine, selv rett etter vask. Nå har jeg renset maskinen og lukten er borte. Kanskje det er dårlig vask av klær. Prøv å sniff litt på rene klær hos henne, lukter de rent eller ikke noe godt.

Du får sette deg opp en sjekkliste med alle forslagene her og jobbe deg systematisk gjennom de hehe :)



Anonymous poster hash: f10c1...490
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå å fortell henne a! Ikke oss, fanken hell!

Anonymous poster hash: aac94...312

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun er en av dem som påstår på forumet at de er lukt -og svettefrie, og derfor ikke trenger å dusje oftere enn hver tredje dag (ref, tråden: "Jeg må ærlig innrømme en ting..."). ;)

Det er fryktelig vanskelig å si det, men om du skal fortsette å omgås henne, har du kanskje ikke noe valg?

Anonymous poster hash: e82c1...9d3

Må bare kommentere:de som dusjer så sjeldent tror du ikke at de vasker seg på utsatte steder når de ikke dusjer?

Må man inn i dusjen hver gang man skal vaske seg?

Synes ikke det er noe bedre å være overhysterisk og fisefin, og dusje mange ganger om dagen og hele tiden være redd for at man stinker.

Til ts: Ville vel ha nevnt det for henne. Kanskje hun har en sykdom eller noe annet hun ikke er klar over. Ikke alltid man legger merke til sånt selv.

Anonymous poster hash: 676cd...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en venninne som absolutt stinker dritt! Jeg tør ikke si det til henne jeg har kjent henne i lang tid og av og til stinker hun så mye at jeg finner på unnskyldninger til at jeg må gå eller går på do når jeg kjenner stanken og nesten stapper såpe i nesen..

Hva bør jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 0992d...f45

Du spyler henne ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en slik venninne selv.
Hun luktet sur svette, og når jeg sa i fra (på en høflig måte såklart), så tok hun alltid deodorant over, og dekket det hele med en god dose parfyme.

Klærne hennes var aldri ordentlig rene heller. Det luktet sur svette av klær hun tok på seg som hun kalte "rene".

Jeg kuttett ut denne venninnen etter gjentagende forsøk på å informere henne.

EDIT: Jeg kuttet henne ut, for jeg synes det var ubehagelig og flaut å f.eks. reise på cafe med henne når hun luktet slik, for folk flyttet seg når hun satt seg ned.

Endret av Chanett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...