Gå til innhold

Tattovering Lillehammer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med tattovering på Lillehammer?Skulle ha tatt en portrett tattovering,så det er viktig at vedkommende vet hva h*n driver med.



Anonymous poster hash: 84749...110
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen tatoveringer selv, men av de som er i Lillehammer er den som ligger lengst sør i byen best, den helt ved parken. :)

Anonymous poster hash: bad36...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tatovering*

Anonymous poster hash: ab721...483

 

Beklager så meget at jeg greide å trykke dobbel på t. Skal ikke gjenta seg.

Anonymous poster hash: 84749...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen tatoveringer selv, men av de som er i Lillehammer er den som ligger lengst sør i byen best, den helt ved parken. :)

Anonymous poster hash: bad36...ba8

Hvordan vet du hvis du ikke har selv?Er ikke et frekt spørmål assa :) Og den har nye eiere,eller?Ser den har byttet navn i hvert fall.

Anonymous poster hash: 84749...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eieren er en som har jobbet der i flere år, han tok over studioet for litt siden. Kan anbefale det på det varmeste, de er utrolig flinke! Har tatt alle mine tatoveringer der, og kommer til å ta alle fremtidige der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eieren er en som har jobbet der i flere år, han tok over studioet for litt siden. Kan anbefale det på det varmeste, de er utrolig flinke! Har tatt alle mine tatoveringer der, og kommer til å ta alle fremtidige der

Ok.Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 84749...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eieren er en som har jobbet der i flere år, han tok over studioet for litt siden. Kan anbefale det på det varmeste, de er utrolig flinke! Har tatt alle mine tatoveringer der, og kommer til å ta alle fremtidige der

Hvem er det du pleier å "bruke" av de som jobber der?Bestilte time i stad hos Vesko.Så bildene hans på nettet,og han virka i hvert fall veldig dyktig :)

Anonymous poster hash: 84749...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det du pleier å "bruke" av de som jobber der?Bestilte time i stad hos Vesko.Så bildene hans på nettet,og han virka i hvert fall veldig dyktig :)

Anonymous poster hash: 84749...110

Vesko :-) skjekk veskotattoo på instagram 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også få med at de informerer godt om etterbehandling der, også mener jeg det er gratis å farge opp igjen tatoveringer du har tatt der 😊 topp service!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da høres det ut som om jeg er i gode hender. Har en del fra før,men pga ulike faktorer kommer jeg meg ikke innover til Oslo nå og siden jeg begynner å få litt blekk abstinenser så må jeg gi en ny tattovø er sjans ;)



Anonymous poster hash: 84749...110
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg var virkelig i gode hender,og kan anbefale alle som er ute en dyktig tatovør å velge Vesko :)



Anonymous poster hash: 84749...110
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...