Gå til innhold

Har ingen sted å flytte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må finne meg er sted å flytte, men finner ingenting på finn.no og kjenner heller ingen som vet om noe. Hvor kan jeg finne en leilighet? Leiligheten på finn er enten for dyre eller for langt unna jobb/skole (har ikke bil). Kan NAV hjelpe med noe?

Anonymous poster hash: 1643a...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det å nevne by hadde vært lurt

Anonymous poster hash: 8a21e...d5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ut annonse i avis for lørdager. Eldre mennesker ønsker kanskje å leie ut, men kan ikke/ønsker ikke å legge ut annonse. Slik fikk jeg napp på fire leiligheter i løpet av et par dager (Liten by). :)



Anonymous poster hash: d4dd3...c6e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge ut en status på facebook? Ser flere som bruker nettverket sitt til å finne rimeligere utleie (kan f.eks være noen som skal leie ut i kortere tid som tar mindre for utleia osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut en annonse selv. Det er overraskende mange som har leilighet stående, men ikke gidder å få ut fingeren med prosessen..

Anonymous poster hash: 25373...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her

Legg ut en annonse selv. Det er overraskende mange som har leilighet stående, men ikke gidder å få ut fingeren med prosessen..Anonymous poster hash: 25373...fd5

Samme her.

Vi har en nyoppusset leilighet som vi tenker å leie ut, men har enda ikke fått ut fingeren. Ikke vil vi legge ut annonse, da vi er redde for å få for mange henvendelser. Samtidig blir jeg skremt over de kravene enkelte av de som er på utkikk etter bolig, og betale toppen 7000kr, dette skal inkludere strøm, Internett, garasje, gjestebad, og gud vet hva. Da tenker jeg automatisk at de ikke er lette å ha med å gjøre, selv om leiligheten vår fyller de fleste kravene.

Anonymous poster hash: 9f954...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...