Gå til innhold

Avbestilling hotels.com?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde bestilt hotel for overnatting i Barcelona fra hotels.com. Da det ble endring i planene avbestille jeg denne reservasjonen lenge før avbestillngs fristen. Ser idag at jeg har blitt trukket likevel for hele oppholdet likevel?? Noen andre her inne med erfaringer innen for dette???

Anonymous poster hash: 5f2e4...1a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kun hatt gode erfaringer når det gjelder avbestilling og tilbakebetaling. Ta kontakt med dem du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte du med avbestillingsmulighet da? Mange av de beste tilbudene deres er uten mulighet for avbestilling.

Anonymous poster hash: aed33...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Ringte dem idag, og jeg hadde jo klart å slette all email fra dem og selve referansenummer.

Har også i løpet av den siste mnd mistet bankkortet mitt to ganger, så kort nummer kunne jeg heller ikke oppgi... Var ikke stort de kunne gjøre da, og jeg hadde mistet troen på noe tilbakebetaling og regnet med at kanskje det var jeg som ikke hadde avbestilt?

Fikk takk i mine siste kortnummer og tenkte å prøve en gang til. Siste av mine fire tidligere kortnummer var visst riktig! ansatte i tlf ringte opp selve hotellet da han så at jeg hadde a bestilt i god tid. Fikk da beskjed om at pengene blir sendt tilbake innen 10 virkedager! Super glad nå!! da var jeg visst ikke så dum likevel, hehe!

Anonymous poster hash: bb7ec...112

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...