Gå til innhold

CELINEVESKE HJELP


jente94_anonym

Anbefalte innlegg

Serienummerne til Celine veskene er ikke unike,så flere vesker har samme serienr. De falske veskene har også serienr. Men så vidt jeg vet så kan man skille ekte og falsk ved å se på glidelåsene. Håper ikke replicaprodusentene har begynt å produsere prikk like gliselåser også.

Endel replicaprodusenter er utrolig dyktige. Jeg har en fake "Hermes" som selv ikke ekspertene klarer å finne ut av. Det medfulgte ekthetsbevis med hologram, serienummer og dustbag. Men det er ikke Hermes. Jeg har også en lommebok som påstår at den er en Prada. Også med ekthetsbevis, serienummer og hologram. Men den er fake. Vær klar over at fake produseres i ulike kvaliteter. Noe er bare søppel og plast. Men endel fake-varer er utrolig profft laget. Selv ekspertene får problemer med å skille ekte fra falsk.

Vil du være sikker, kjøp i butikkene til designerne. Det er eneste stedet du kan være sikker på at du får ekte vare. Har du ikke råd; ja da finnes det mange fine vesker der ute. Som ikke utgir seg for å være noe annet enn det de er.

Anonymous poster hash: 93ff9...30b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har flere Celine vesker og er nesten helt sikker på at den er falsk. Hadde ikke kjøpt den.



Anonymous poster hash: 688fd...a33
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS: Hvor mye vil du betale for en Celine veske? Har du sjekket på Trendsales.no?

Jeg er faktisk litt usikker på hva jeg vil betale, jeg vil egentlig ha en helt ny Celineveske. Er bare at jeg ikke veit hvor jeg kan få tak i det i Norge, så når jeg ser på brukte celinevesker så vil jeg jo helst betale mye mindre enn en ny en om du skjønner ?

Har sjekket, men fant bare en hvit en. Kan ingenting om celinevesker og jeg vil ha en :(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk litt usikker på hva jeg vil betale, jeg vil egentlig ha en helt ny Celineveske. Er bare at jeg ikke veit hvor jeg kan få tak i det i Norge, så når jeg ser på brukte celinevesker så vil jeg jo helst betale mye mindre enn en ny en om du skjønner ?

Har sjekket, men fant bare en hvit en. Kan ingenting om celinevesker og jeg vil ha en :(:(

celine selges hvertfall på høyer luxury og icon i oslo. vincci i bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

celine selges hvertfall på høyer luxury og icon i oslo. vincci i bergen.

nk i gøteborg selger også celine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

celine selges hvertfall på høyer luxury og icon i oslo. vincci i bergen.

Sikker ? Er ganske sikker på at jeg spurte høyer om de solgte og de sa de ikke gjorde lenger.

Icon har jeg ikke spurt, mens Vincci får igjen i Oktober. Men har kanskje tenkt til å reise til utlandet, kanskje Berlin, London eller Paris om det er billigere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker ? Er ganske sikker på at jeg spurte høyer om de solgte og de sa de ikke gjorde lenger.

Icon har jeg ikke spurt, mens Vincci får igjen i Oktober. Men har kanskje tenkt til å reise til utlandet, kanskje Berlin, London eller Paris om det er billigere?

Nei,ikke 100% sikker. Men de solgte før hvertfall. Det blir ikke særlig billigere å kjøpe i utlandet for du må fortolle veska når du kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,ikke 100% sikker. Men de solgte før hvertfall. Det blir ikke særlig billigere å kjøpe i utlandet for du må fortolle veska når du kommer hjem.

Hm, noen mener at man skal fortolle andre ikke. Jeg kjøpte en LV-veske for 710 pund og fikk igjen på tax, så er det en viss grense på hvor mye?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Hm, noen mener at man skal fortolle andre ikke. Jeg kjøpte en LV-veske for 710 pund og fikk igjen på tax, så er det en viss grense på hvor mye?

Den veska skulle du fortollet, alt over 6000 skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, noen mener at man skal fortolle andre ikke. Jeg kjøpte en LV-veske for 710 pund og fikk igjen på tax, så er det en viss grense på hvor mye?

Alle må fortolle, men det er noen som ikke gjør det eller som ikke vet at man må gjøre det. Men alle får igjen tax. Men i det store og det hele så lønner det seg å kjøpe i Norge da prisen blir høyere å kjøpe i utlandet hvis du fortoller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle må fortolle, men det er noen som ikke gjør det eller som ikke vet at man må gjøre det. Men alle får igjen tax. Men i det store og det hele så lønner det seg å kjøpe i Norge da prisen blir høyere å kjøpe i utlandet hvis du fortoller.

Den veska skulle du fortollet, alt over 6000 skal.

Jeg visste ikke, kan man bli ttatt for det ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste ikke, kan man bli ttatt for det ??

Tviler på at de har ressurser til å sjekke opp det. Det er jo ikke snakk om en stor sum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke, kan man bli ttatt for det ??

Du blir nok ikke tatt for det nå, men om de hadde oppdaget det i tollen så hadde du nok mistet veska. Lurt å huske på det til neste gang, alt over 6000 kr skal fortolles!

Anonymous poster hash: 3ea38...650

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at de har ressurser til å sjekke opp det. Det er jo ikke snakk om en stor sum.

Takk for svar, begynte å lure altså. Tror jeg tar turen innom Icon for å skjekke, siden de ikke svarer på meldinger !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg visste ikke, kan man bli ttatt for det ??

De kan ta fra deg veska og gi deg bot. Vet ikke om du husker det med det var en sak i media som ble diskutert på kg, om ei som hadde kjøpt en chanel veske i London. Hun gikk på grønt, de tok henne til side og hun ble fratatt veska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...