Gå til innhold

71 grader nord


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Likte hun lektoren veldig godt - spesielt da hun begynte å prate om den lavtypen mens hun hang og dinglet i tauet :fnise: skulle ønske jeg hadde en slik realfagslærer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Likte hun lektoren veldig godt - spesielt da hun begynte å prate om den lavtypen mens hun hang og dinglet i tauet :fnise: skulle ønske jeg hadde en slik realfagslærer!

Hun likte jeg også, hun fikk meg til å heie på det laget :fnise: Hadde ikke hatt noe imot å ha henne som lærer for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun likte jeg også, hun fikk meg til å heie på det laget :fnise: Hadde ikke hatt noe imot å ha henne som lærer for å si det sånn!

Ikke sant! Fikk ikke følelsen av å bli kjent med så mange andre, men syns hun litt eldre dama som var VELDIG brun og hadde VELDIG hvite tenner var litt slitsom.. Kan hende det var fordi hun var gira over å komme på toppen da, men inntrykket mitt ble litt sånn "okei roo ned egga liiiitt nå".

Men skal de være delt inn i lag hele sesongen? (Fikk ikke med meg første kvarter!)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _LilleMy

Ikke sant! Fikk ikke følelsen av å bli kjent med så mange andre, men syns hun litt eldre dama som var VELDIG brun og hadde VELDIG hvite tenner var litt slitsom.. Kan hende det var fordi hun var gira over å komme på toppen da, men inntrykket mitt ble litt sånn "okei roo ned egga liiiitt nå".

Men skal de være delt inn i lag hele sesongen? (Fikk ikke med meg første kvarter!)

Ja, det synes jeg også. Soliman (?) synes jeg også var litt slitsom til tider på grunn av all klagingen, men ellers var han ikke så verst.

Forsto det som om de skal være delt inn i lag hele sesongen, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle var slitsomme. Tror jeg dropper å se på i år.

Anonymous poster hash: 99048...1c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Jeg synes alle var slitsomme. Tror jeg dropper å se på i år.

Anonymous poster hash: 99048...1c7

Helt enig. Så første episode og det var nok.

I begynnelsen elsket jeg å se dette programmet - men ettersom årene går blir det bare verre og verre. Masse selvgode mennesker samlet på en plass er slitsomt i lengden. Snakker som om de er toppidrettsutøvere. Synes hele konseptet er blitt ødelagt av den typen mennesker de velger ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig. Så første episode og det var nok.

I begynnelsen elsket jeg å se dette programmet - men ettersom årene går blir det bare verre og verre. Masse selvgode mennesker samlet på en plass er slitsomt i lengden. Snakker som om de er toppidrettsutøvere. Synes hele konseptet er blitt ødelagt av den typen mennesker de velger ut.

Enig! Jeg er litt lei av crossfitutøvere og fitnessfolk. Hva skjedde med den litt chubby mannen i gata som går ned 20 kilo?! Savner også Elin Tvedt, har ikke helt klart å bli vant til Tom Stiansen enda :fnise:

Men konseptet er såpass sterkt og jeg elsker å se akkurat sånn program, så kommer til å se på om jeg har muligheten, men kommer neppe til å løpe til TVen fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Enig! Jeg er litt lei av crossfitutøvere og fitnessfolk. Hva skjedde med den litt chubby mannen i gata som går ned 20 kilo?! Savner også Elin Tvedt, har ikke helt klart å bli vant til Tom Stiansen enda :fnise:

Men konseptet er såpass sterkt og jeg elsker å se akkurat sånn program, så kommer til å se på om jeg har muligheten, men kommer neppe til å løpe til TVen fremover.

Ja, ikke sant? Og når de får beskjed om å gjøre skumle ting som hoppe i strikk, komme seg opp eller ned bratte og høye fjell, hoppe i fallskjerm så jubler de (om enn på en kunstig måte) .. ingen må for all del vise frykt .. .og når de får noe de har problemer med (balanse ol) så sier de "Dette var det verste jeg kunne fått" ... bare for å unnskylde at de gjør det dårlig. Skal vedde på at de samme personene sier det samme ved neste utfordring - da er det noe annet som er "det verste de kunne fått".

Nei, konseptet var så mye bedre når det var helt vanlige mennesker med som ikke var redde for å vise at de ikke var verdensmestre i alt og at de faktisk var skikkelig redde til tider.

Og ja - det var mye bedre da Elin Tvedt var programleder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter aldri å forundre meg over at de er så dårlig forberedt på oppgavene.
Hvert eneste år er det opppgaver der de må navigere med kart og kompass og hvert eneste år er det et fåtall av deltagerne som noen gang har brukt kart og kompass.
Det er jo ikke akkurat slik at de får beskjed om at de skal være med på "71 grader nord" dagen før de reiser, så de har litt tid til å lære seg slike elementære ting.

Forøvrig så blir jeg bare veldig forstyrret av de utrolig kunstig hvite tennene til ho ene (Trine?). Jeg ser bare tenna, jeg....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Margit Spat

Er så enig når det gjelder basisferdigheter som kart og kompass! I går ble jeg direkte sjokkert over hvor dårlige det ene laget var på navigasjon. Spesielt ille siden Maiken på det laget er yrkesbefal i Telemark Bataljon (hun sa i alle fall det). Jeg trodde liksom navigasjon var noe grunnleggende i befalsutdanningen.

Selv om programmet har hatt litt for ensartede deltakere de siste årene, fortsetter jeg å se :-) I tillegg synes jeg Tom Stiansen er minst 10 ganger bedre som programleder enn Elin Tvedt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Så første episode og det var nok.

I begynnelsen elsket jeg å se dette programmet - men ettersom årene går blir det bare verre og verre. Masse selvgode mennesker samlet på en plass er slitsomt i lengden. Snakker som om de er toppidrettsutøvere. Synes hele konseptet er blitt ødelagt av den typen mennesker de velger ut.

helt enig, i år syns jeg de tar tatt ut de som de tror er de kuleste unge og sprekeste, da faller litt av gleden med 71 g nord bort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Er så enig når det gjelder basisferdigheter som kart og kompass! I går ble jeg direkte sjokkert over hvor dårlige det ene laget var på navigasjon. Spesielt ille siden Maiken på det laget er yrkesbefal i Telemark Bataljon (hun sa i alle fall det). Jeg trodde liksom navigasjon var noe grunnleggende i befalsutdanningen.

Selv om programmet har hatt litt for ensartede deltakere de siste årene, fortsetter jeg å se :-) I tillegg synes jeg Tom Stiansen er minst 10 ganger bedre som programleder enn Elin Tvedt.

Selve programmet var mye bedre i den tiden Elin Tvedt var programleder. Synes Elin var flink, jeg men når man tenker på hvor lite en programleder har å si for et slikt program så betyr det lite hvem som leder det. Det er deltakerne vi ser mesteparten av tiden så det er valg av deltakere som er viktig når det kommer til inntrykket av akkurat dette programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...