Gå til innhold

Nattlysolje for å få EL slim?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I over 1 år har jeg hatt manglende el-slim, altså null, zero nada!! Leste på noen sider at nattlysolje (evening primrose oil) hjelper med å øke dette. Noen som har erfaring med det? Eventuelt andre tips om hva som kan øke mengden av el-slim? :)

Anonymous poster hash: fb3a9...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drakk grapefrukt-juice og det fungerte. Er visst østrogen i grapefrukt eller noe slik. Jeg ble forøvrig gravid den måneden jeg ikke drakk juice, så mengden EL-slim betyr ikke alt.

Anonymous poster hash: da61e...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bringbær blad tee for å få slim.. Drikker hver dag fra mens til el, det hjalp mass!



Anonymous poster hash: d2ca2...25e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drakk grapefrukt-juice og det fungerte. Er visst østrogen i grapefrukt eller noe slik. Jeg ble forøvrig gravid den måneden jeg ikke drakk juice, så mengden EL-slim betyr ikke alt.Anonymous poster hash: da61e...13c

Har prøvd dette med grapefrukt juice.. Funka desverre ikke på meg, pluss det smakte utrolig vondt!

Anonymous poster hash: fb3a9...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bringbær blad tee for å få slim.. Drikker hver dag fra mens til el, det hjalp mass! Anonymous poster hash: d2ca2...25e

Hvor får man kjøpt det? Er ikke no te-liker (har aldri likt den lukta...:P) men er villig til å prøve!

Man må ikke ha slim for å bli gravid.

Er klar over at det ikke er utelukkende nødvendig, men har vært prøver i et helt år og begynte denne måneden med preseed. Ble gravid på 123 sist gang jeg hadde el-slim, men mista rett etterpå. Har ikke hatt el-slim siden faktisk..

Anonymous poster hash: fb3a9...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor får man kjøpt det? Er ikke no te-liker (har aldri likt den lukta... :P) men er villig til å prøve!

Er klar over at det ikke er utelukkende nødvendig, men har vært prøver i et helt år og begynte denne måneden med preseed. Ble gravid på 123 sist gang jeg hadde el-slim, men mista rett etterpå. Har ikke hatt el-slim siden faktisk..

Anonymous poster hash: fb3a9...a4e

Du får kjøpt det på helsekost butikk, tror det også finnes i pilleform, men det har jeg ikke prvød :)

Anonymous poster hash: d2ca2...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har forresten litt spesiell smak, så om du ikke liker te er kanskje kapslene bedre..



Anonymous poster hash: d2ca2...25e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har forresten litt spesiell smak, så om du ikke liker te er kanskje kapslene bedre.. Anonymous poster hash: d2ca2...25e

Tror kanskje det, ja ;) er det krise om jeg tar etter el? Har nemlig ikke helt kontroll på den ettersom syklusen min plutselig begynner å skape seg.. Har prøvd eltester, men jobber kveldskift så får ikke tatt testen på ettermiddagen slik man i utgangspunktet skal (finner ALDRI lh-toppen).

Anonymous poster hash: fb3a9...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hostesaft, slimløsende sådan. Har selv to "hostesaftbarn", og kjenner mange andre som også har det.

Anonymous poster hash: 64dde...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hostesaft, slimløsende sådan. Har selv to "hostesaftbarn", og kjenner mange andre som også har det.Anonymous poster hash: 64dde...285

Hvilken hostesaft er det, altså navn/merke? Og hvordan fungerer det? :)

Anonymous poster hash: fb3a9...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg kan bruke sånn slimløsende hostesaft engang.. Bruker medisiner mot ad/hd (sentralstim.middel). Tør nesten ikke bruke paracet/ibux heller

Anonymous poster hash: fb3a9...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...