Gå til innhold

Angrer på måten vi skal ha bryllupet på..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får så vondt av deg. Har det på samme måten selv og vi valgte derfor å gjøre alt i hemmelighet fulgt av en lang reise (for de pengene vi sparte på ikke å ha fest) Jeg skjønner jo at dette er altfor sent i ditt tilfelle, men det må da være enkelte detaljer du kan endre? For eks trenger dere jo ikke ha tradisjonell kake og vals og taler? Det er jo opp til brudeparet, og mannen din har allerede fått "sin vilje", så da kan du insistere på at det kun er dans for dem som vil, ingen brudevals, og at det for eksempel er et kakebrod uten den tradisjonelle kaka som må kuttes osv. Sender deg en gdo klem



Anonymous poster hash: 1ec84...e92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her :)

Nå går det så mye bedre!
Har virkelig kommet langt i planleggingen, har fått sagt i fra til samboern og foreldrene hans skikkelig om hvordan jeg føler det. Har snakket med vigsler, og sermonien blir enkel og relativt kjapp, samtidig som det blir høytidelig og fint :)
Skal snakke med toastmasteren om dette med alt det fjaset som pleier å være, klirring i glass osv. Han er en kar som tør og vet å si ifra, så vi kan sikkert finne en måte han si ifra på at vi ikke ønsker slike ting.
Brudevals blir det heller ikke, ikke alene på gulvet ihvertfall.

Når det gjelder utdrikningslaget tror jeg forloveren min har tatt hintet nå, forhåpentligvis.



Anonymous poster hash: 5cb08...def
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

 

TS her :)

Nå går det så mye bedre!

Har virkelig kommet langt i planleggingen, har fått sagt i fra til samboern og foreldrene hans skikkelig om hvordan jeg føler det. Har snakket med vigsler, og sermonien blir enkel og relativt kjapp, samtidig som det blir høytidelig og fint :)

Skal snakke med toastmasteren om dette med alt det fjaset som pleier å være, klirring i glass osv. Han er en kar som tør og vet å si ifra, så vi kan sikkert finne en måte han si ifra på at vi ikke ønsker slike ting.

Brudevals blir det heller ikke, ikke alene på gulvet ihvertfall.

Når det gjelder utdrikningslaget tror jeg forloveren min har tatt hintet nå, forhåpentligvis.

Anonymous poster hash: 5cb08...def

 

 

 

TS, hvordan har dette gått/går det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi planla bryllup i to år, skulle egentlig vært nå den 18 juli men jeg mistet min far for noen måneder siden, så vi valgte å utsette til neste juli. Etter en lang prat mellom meg og min kjære, så bestemte vi oss for å gifte oss på tinghuset istedenfor. Ingen av oss så poenget med kirkebryllup uten pappa, og siden det ikke krever så masse planlegging - så bestemte vi oss like greit å gjøre det nå. Så nå venter vi bare på papirene, også skal vi bestille time :)

Anonymous poster hash: 1c347...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi planla bryllup i to år, skulle egentlig vært nå den 18 juli men jeg mistet min far for noen måneder siden, så vi valgte å utsette til neste juli. Etter en lang prat mellom meg og min kjære, så bestemte vi oss for å gifte oss på tinghuset istedenfor. Ingen av oss så poenget med kirkebryllup uten pappa, og siden det ikke krever så masse planlegging - så bestemte vi oss like greit å gjøre det nå. Så nå venter vi bare på papirene, også skal vi bestille time :)

Anonymous poster hash: 1c347...fd8

 

Så utrolig synd med faren din! Kondolerer. :-(

Skal dere ha en liten sammenkomst, eller blir det bare seremonien? I så fall blir det jo ikke noe av stresset du gruet deg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jjeg hadde latt mannen organisere og planlegge bryllupet selv vis det var det han ville. så kunne jeg bare møte opp. Og jeg hadde garantert jobber de helgene "det skulle skje noe" . Jeg er en person som hater sånt og vis ikke mannen min eller venninnen min kunne ta hensyn javel da får de bare holde på ¨regne med at jeg blir ikke så gladelig med på absolutt alt. 



Anonymous poster hash: 63eba...d0f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig synd med faren din! Kondolerer. :-(

Skal dere ha en liten sammenkomst, eller blir det bare seremonien? I så fall blir det jo ikke noe av stresset du gruet deg til.

 

Jeg tror ikke det var TS som skrev det? 

Anonymous poster hash: 4b1eb...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...