Gå til innhold

Datter fortalte om overgrep


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun har fått kjønnssykdom som jeg har hjulpet og støttet med. Det kommer frem at hun har fått 2 drinker av noen gutter, og så husker hun ikke mer. Helt blackout! Hun våkner i en seng og den ene gutten står over henne og spør om hun går på p-piller. Hun mangler toppen sin og 4 timer er borte fra hukommelsen.

Dette var i anledning en festival hvor hun var sammen med disse som de møtte dagen før i påvente av å møte de andre vennene.

Hun hadde totalt 2 milde drinker og fikk 2 shots av disse guttene, så er alt svart.

Hun hadde spist et godt måltid like før.

Jeg husker denne kvelden, hun fikk lov å gå (17 år) men måtte holde kontakt med meldinger. Da jeg ikke fikk kontakt skrev jeg at jeg er redd og vil ringe politiet. Jeg fikk svar at alt var bra, og det har i ettertid kommet frem at det var en av disse guttene som har skrevet dette mens hun var bevisstløs.

Jeg får så vondt, jenta mi som er så god, at noen har misbrukt henne. Jeg tør ikke tenke på hva som kan ha skjedd, men hun sliter med ettervirkningene.

Hun har tenkt at det var hennes feil og at hun drakk, men dette virker som ren og planlagt voldtekt. Forferdelige kjønnssykdommer har hun fått. Hun har ikke hatt andre seksuelle forhold, så det er ikke tvil når det må ha skjedd.

Nå har hun fått en god kjæreste og er helt knust over dette.

Jeg har ikke fått sove etter å få vite dette, det er så forferdelig. Det er noen Oslo gutter, norske. Hun gikk selv på legevakt, trengte å snakke med noen, fikk da nummeret til en advokat.

Er det noen som kjenner til dette? 4 timer blackout, hva kan det skyldes?



Anonymous poster hash: 6e626...682
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er utrolig trist å høre om det som har skjedd med datteren din.

Det finnes jo disse voldtekstsdopene som rohypnol eller GHB som de blander i drikker. Helt forferdelig.

Jeg forstår at det er utrolig tungt. Det viktigste nå tror jeg at din datter vet at du er der for henne, og at du får henne til å innse at det ikke var hennes feil. for det var det ikke. Voldtekt er aldri offerets feil. Hun kommer til å klandre seg selv, dette må du prøve og forhindre. Det kan ødelegge henne , selv om hun virker ok så er det nok fortsatt der. skyldfølelsen og de vonde tankene.

Du må heller ikke klandre deg selv, du kunne ikke ha forutsett dette.

Dessverre lever vi i et samfunn hvor det blir mer og mer av slike situasjoner istedenfor få.. Og dessverre var din datter en av de som havnet i en sånn situasjon. Håper de som gjorde dette får sin straff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble tråden av mon tro? Tester.



Anonymous poster hash: 6e626...682
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale å anmelde. På den måten vil dere også komme i kontakt med statens barnehus. Her har de spisskompetanse og har egne terapauter som jobber med barn som er utsatt for overgrep.

Smih.no er også noen det er verdt å kontakte.

All ære til henne som har kommet til deg, jeg håper dere søker hjelp hos noen som kan dette.

Lykke til!

Anonymous poster hash: f902c...245

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal bli med til advokat i neste uke. Dette som er kommet frem er mer alvorlig enn jeg først trodde.

4 timer er borte fra minnet hennes, hun våkner og han står over henne og spør om hun bruker p-piller.

Toppen hennes har han tatt med seg.

Det var 3 gutter, har alle forgrepet seg? Hva har egentlig skjedd? Hun har blitt påført kjønnssykdom og gått gjennom et helvete med smerter, blod, laser, skam og psykiske belastninger. Jeg har hatt så vondt av henne. Hun fortalte det til kjæresten hun nylig ble sammen med og jeg vet at det var vanskelig for henne. Men hun er tøff og hun gjorde det som var riktig.

Kjenner først og fremst at jeg trenger å få vite hva som har skjedd i løpet av de 4 timene og om hun er blitt dopet ned. Vi håper at politiet kan oppklare dette.



Anonymous poster hash: 6e626...682
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremingud så ufattelig jævlig! Stakkars jenta di som har det så vondt!

Håper du også får noen å prate med om dette etterhvert.

Vet faktisk ikke hva jeg skal si, ingenting kan gjøre dette bedre akkurat nå, men sender alle klemmer jeg har.

Uansett; anmeld dette, ellers kan det faktisk skje med flere stakkars jenter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kjenner til dette? 4 timer blackout, hva kan det skyldes?

Rohypnol eller GHB, 3-4 timers blackout er vanlig på begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig! Jeg har selv blitt utsatt for overgrep, og vet hvor jævlig det føles etterpå. Som en annen over her sier, så anbefaler jeg og dere til og kontakte smih. De har vert til utrolig god hjelp for meg ihvertfall. Du høres ut som en utrolig god mor som er der for datteren din. Sender en klem til dere begge

Anonymous poster hash: 564e2...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har hun ikke vært hos lege eller politi?



Anonymous poster hash: 7e484...4c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skulle dratt rett på mottaket for undersøkelse og evt.få tak i dna.



Anonymous poster hash: acc66...38f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusom lesning, og jeg blir sint, lei meg, forbannet og redd over at jenter (i hovedsak) blir utsatt for dette. Anmeld og få tatt de prøvene som skal til.

Utrolig bra at hun kom til deg med dette. Da stoler hun på deg for hjelp og støtte.

Det er ikke så mye annet å si enn at jeg håper hun greier å komme over dette etterhvert og at de som gjorde dette mot henne blir tatt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har ikke sagt noe før nå, flere måneder etter det skjedde. Har ikke forstått selv hva som skjedde, husket ingenting, tror hun har vært lamslått. Sier hun prøvde å fortrenge det.

Da hun fikk kjønnssykdom spurte hun om jeg kunne være med henne. Jeg spurte ikke om noe, men underveis kom historien gradvis til meg i biter.

Hun har meldinger fra han som gjorde dette, vi vet navn. De har hatt en dialog på mobilen etterpå der hun skriver om smitten og hvor lei seg hun er at han gjorde dette mot henne. Han skriver at han trodde hun ville siden hun kom alene på forspillet.



Anonymous poster hash: 6e626...682
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere vet hvem det er så kjør på. Håper virkelig ikke de har gjort dette mot flere.

Håper virkelig datteren din greier å gå videre etter dette. Så fint at hun har en så flott mamma som støtter henne :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Håper det finnes ordentlige bevis, som DNA og spor av dop i blodprøver.

Ellers kan dette bli en vanskelig sak :-/.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anmeld, anmeld! Hvis hun har meldinger der de har pratet om det er det bevis nok. Trodde hun ville, det var jo originalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skulle dratt rett på mottaket for undersøkelse og evt.få tak i dna.

Anonymous poster hash: acc66...38f

Det er ikke alltid så lett å gjøre slikt når man akkurat har blitt utsatt for noe slikt som datteren til TS hr blitt utsatt for.

Anonymous poster hash: 3f698...606

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anmeld, anmeld! Hvis hun har meldinger der de har pratet om det er det bevis nok. Trodde hun ville, det var jo originalt...

Ja, jeg er enig. Det finnes også folk som kan bli straffet når det er ord mot ord.

Anonymous poster hash: 3f698...606

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke helt hva som har skjedd. Det som er sikkert er at minst 1 person har hatt seksuell omgang (på en eller annen måte) med henne mens hun har vært bevisstløs/dopet. (Jeg kjenner at jeg blir kvalm med tanke på hvilke ting han kan ha utført mens hun bare har ligget der)

Det var totalt 3 personer til stede, og da tror jeg at politiet kanskje klarer å finne ut litt mer. Håper det!



Anonymous poster hash: 6e626...682
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...