Gå til innhold

topper som er korte foran og lange bak-hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser ikke bra ut. Og det er ikke mye flatterende på meg. Håper det forsvinner snart.



Anonymous poster hash: 6253c...86f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Artistina

Jeg er ganske høy, nærmer meg vel 180, og på meg kan se det ganske pent ut (dersom det ikke er overdrevet).

Nå liker jeg å bruke trang bukse da, og litt løsere overdeler, fremfor motsatt.

Men er enig i at en del butikker overdriver det veldig, altså at delen bak er altfor lang, nesten så det blir en slags slakk hale bak der :P

Og skjønner at det også ser ganske sekkete ut på mange.

For min del, er jeg ganske lei av den trenden med vonde glidelåser bak gensere, det er jo så vondt å lene seg bakover med!

Skjønner meg heller ikke på pene, sorte kåper som er gjort ganske harry med å ha skinnermer på seg!

Olashorten liker jeg også om sommeren, men ikke de som ikke dekker rumpa :P Altså minshorts er greit, men ikke truseshorts! :P

Anonymous poster hash: 7b984...e1b

Helt enig med deg.

Jeg er også lang og synes det kan være skikkelig stilig med slike bluser.

Har alltid likt litt annerledes klær, så jeg har brukt bluser og skjørt med forskjellig lengde i mange år.

Det viktigste er at man kler seg etter kroppen og føler seg vel i de klærne man har på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Artistina

Synes det ser helt forferdelig ut. Irriterende å endelig finne en topp, så er den slik...

Men kjære vene, ser du virkelig ikke det før du tar den ned fra hengeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er for dramatisk forskjell i lengde og hvis toppen fører seg riktig synes jeg det kan være litt fint, men de er vel på moten nå delvis fordi et åttitallsgrep med å stappe skjorta/toppen nedi buksa foran er in igjen? DET er ikke fint.



Anonymous poster hash: a2060...24e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det kommer helt an på snittet.

- er min personlige mening om akkurat de skjortene.

Det kan selvsagt med stor sannsynlighet skyldes at enkelte de av skjortene/blusene som ikke er "puppekorte" i front faktisk kler slike som meg.

Mote svinger, så vi er nok snart kvitt disse en stund før de dukker opp igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det kan være fint om det ikke er alt for overdrevent. Det er dessuten litt praktisk for de av oss lett får rørleggersprekk, men som samtidig vil ha toppen litt kortere foran for å gi en illusjon av lengre ben :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thesledge

Men kjære vene, ser du virkelig ikke det før du tar den ned fra hengeren?

Jo, ser som regel en fin topp innimellom andre topper. Først når jeg tar den ut fra de andre for å se bedre på dem, så ser jeg det :) Kjøper selvfølgelig ikke en slik topp uten å merke det før jeg har kommet hjem med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som greide å bli gravid i år og husket mange av de store toppene fra i fjor og tenkte at gravidklær ikke skulle bli noe stress... Kan jo ta en bakfrem??

Anonymous poster hash: bfb34...7dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...