Gå til innhold

Naboen soler seg naken på verandaen, greit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det problemer at barna ser det, eller er det egentlig mannen din du tenker på?



Anonymous poster hash: 853bd...616
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke mer lov enn at jeg går naken rundt i min egen hage. Min hage ja, men man skal fortsatt ikke skape sjenanse for andre. Er det lett innsyn og du føler for det ville jeg tatt kontakt med styret.

Politiet mottar lignende henvendelser hver dag - som regel er det nakne menn som står nakne i stuevinduet og ser på naboene.

Anonymous poster hash: dee13...64a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mer lov enn at jeg går naken rundt i min egen hage. Min hage ja, men man skal fortsatt ikke skape sjenanse for andre. Er det lett innsyn og du føler for det ville jeg tatt kontakt med styret.

Politiet mottar lignende henvendelser hver dag - som regel er det nakne menn som står nakne i stuevinduet og ser på naboene.

Anonymous poster hash: dee13...64a

 

Spar meg, du måtte selvfølgelig slenge inn litt mannstrakassering. Om det er sånn at menn oftest blir rapportert så er det pga sånne som deg, som tydeligvis ikke evner å kalle en kvinnelig blotter for en blotter når hun blotter seg, men er nødt til å gi eksempler på menn som gjør det.  Men det stemmer nok at det finens mange trakasserende kvinner der ute som rapporterer menn når de driver og snoker på hva de driver med i private hjem,

Anonymous poster hash: 853bd...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du og barna se der? Det er lov. Hvordan lærer du ungene synet på andre folk,kropp osv?

Det er ikke ungene dine,men deg selv.

Du kan se dir, men du har rekkverk. Sett deg i stolen så slipper du.forvrengt syn. Oppvokst på bedehuset?Anonymous poster hash: 7088f...377

TS her, er det meg du sikter til? Jeg sier jo at det ikke gjør meg personlig noe så det bedehuspratet kan du spare deg for.

Anonymous poster hash: 77571...911

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, er det meg du sikter til? Jeg sier jo at det ikke gjør meg personlig noe så det bedehuspratet kan du spare deg for.

Anonymous poster hash: 77571...911

 

Problemet ditt er at mannen din kan se henne, ikke sant? Ikke lyv.

Anonymous poster hash: 853bd...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spar meg, du måtte selvfølgelig slenge inn litt mannstrakassering. Om det er sånn at menn oftest blir rapportert så er det pga sånne som deg, som tydeligvis ikke evner å kalle en kvinnelig blotter for en blotter når hun blotter seg, men er nødt til å gi eksempler på menn som gjør det. Men det stemmer nok at det finens mange trakasserende kvinner der ute som rapporterer menn når de driver og snoker på hva de driver med i private hjem,

Anonymous poster hash: 853bd...616

Jeg trakasserer ingen, sier bare fakta.

Og jeg ville frem til det samme som deg - når menn gjør det et det fælt, mens når en kvinne gjør det er det de som ser det som er problemet om de ikke liker det.

Hva om naboen til TS hadde vært en mann? Lurer på hvordan tråden hadde sett ut da.

Anonymous poster hash: dee13...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ditt er at mannen din kan se henne, ikke sant? Ikke lyv. Anonymous poster hash: 853bd...616

Jeg bor alene med barn, så akkurat det slipper jeg å bekymre meg for ;)

Anonymous poster hash: 77571...911

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

Jeg bor alene med barn, så akkurat det slipper jeg å bekymre meg for ;)

Anonymous poster hash: 77571...911

 

Ikke overraskende alenemor ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Det må da være greit å sole seg naken på egen veranda,ser ikke helt problemet,alt man skal henge seg opp i da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man mååå ikke det, men ikke alltid man fårr fri fra et slikt innsyn heller da, og selv synes jeg det bare ikke passer med nakensoling i et nabolag.

Finner det lite artig å få andres nakne kropper i trynet når jeg inntar lunsj på balkongen. 

 

Med mindre du deler balkong eller den er midt i mot deg med en meters mellomrom så er dette umulig. Du skjønner, vi mennesker har mulighet til å styre synet vårt. Det er ganske fantastisk, bare prøv! Ser du noe du ikke vil se, så bruker du øyeeplene og styrer synet på et annet punkt. Voila, problem løst!

 

Det er vel sikkert ikke akkurat traumatisk for barna å se en person naken, men det er ikke alle som ønsker å se det heller. Det går ant å ta litt hensyn, mener jeg, så jeg synes det er helt greit å si ifra jeg. Det er jo ikke helt sikkert hun tenker etter at man kan se henne så godt heller, ikke vet jeg. 

 

Hensyn? Men herregud, nakenhet???? Hvis man står naken og driter mens du ser på er jeg enig, men at et menneske går nakent er uansett ikke støtende. Man kan faktisk kikke en annen vei. Jeg bryr meg søtten om folk soler seg nakne på sin egen veranda, i sin egen hage eller på offentlig strand. Kropp er ikke mer enn kropp, ingen big deal. Jeg tar ihvertfall ikke hensyn til mennesker som har et så forvridd syn på kropp og nakenhet, det er heller de som bør ta hensyn og skaffe seg behandling for sine plager. 

 

Jeg er tydeligvis ikke enig med flertallet her.

Når flere kan se deg fra vinduet, hagen, verandaen osv, så synes jeg man kan ta litt hensyn. Ligg med en truse i alle fall. Ja, det er hennes eiendom, men det er ikke slik at jeg står kliss naken i min hage sånn at hele nabolaget kan se. Tenker på de enslige eldre mennene. Litt kleint at de ser meg naken :fnise:

Hvis det plager deg veldig mye, så får du si ifra. Kanskje hun ikke er klar over at folk kan se henne?

 

Hvorfor ta hensyn til noe som ikke er støtende? Kjære vene, så utrolig mange pripne folk her! Tenk på hvilke holdninger dere overfører til barna deres. Skremmende om man skal få for seg at kropp er skummelt å se. 

Anonymous poster hash: 259ad...d39

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg skjønner ikke hva som er problemet. Tar du aldri med barna i svømmehallen da? Det er jo nakne folk i dusjen der. Og en del av dagens bikinier dekker jo bare trekanten og brystvortene, man ser jo faktisk resten av kroppen.

 

Er en liten hårdott og to brystvorter så farlig?? Det er jo hele forskjellen på bikini og ikke. Damebrystvorter ligner jo veldig mye på menn sine, så best at barna holdes unna stranden også da, der er det masse brystvorter å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva som er problemet. Tar du aldri med barna i svømmehallen da? Det er jo nakne folk i dusjen der. Og en del av dagens bikinier dekker jo bare trekanten og brystvortene, man ser jo faktisk resten av kroppen.

Er en liten hårdott og to brystvorter så farlig?? Det er jo hele forskjellen på bikini og ikke. Damebrystvorter ligner jo veldig mye på menn sine, så best at barna holdes unna stranden også da, der er det masse brystvorter å se.

Så alle kan egentlig gå naken på stranda, det du mener? :)

Anonymous poster hash: dee13...64a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det vært en mann hadde vel politiet allerede vært ringt og anmeldelse for blotting levert?

Nå må du slappe av med de mannegreiene dine her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alle kan egentlig gå naken på stranda, det du mener? :)Anonymous poster hash: dee13...64a

De har egne strender for sånt,kalles nudiststrender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du deler balkong eller den er midt i mot deg med en meters mellomrom så er dette umulig. Du skjønner, vi mennesker har mulighet til å styre synet vårt. Det er ganske fantastisk, bare prøv! Ser du noe du ikke vil se, så bruker du øyeeplene og styrer synet på et annet punkt. Voila, problem løst!

Hensyn? Men herregud, nakenhet???? Hvis man står naken og driter mens du ser på er jeg enig, men at et menneske går nakent er uansett ikke støtende. Man kan faktisk kikke en annen vei. Jeg bryr meg søtten om folk soler seg nakne på sin egen veranda, i sin egen hage eller på offentlig strand. Kropp er ikke mer enn kropp, ingen big deal. Jeg tar ihvertfall ikke hensyn til mennesker som har et så forvridd syn på kropp og nakenhet, det er heller de som bør ta hensyn og skaffe seg behandling for sine plager.

Hvorfor ta hensyn til noe som ikke er støtende? Kjære vene, så utrolig mange pripne folk her! Tenk på hvilke holdninger dere overfører til barna deres. Skremmende om man skal få for seg at kropp er skummelt å se.

Anonymous poster hash: 259ad...d39

En holdning det er greit å overføre, er at man ikke skal finne seg i noe bare fordi "alle" andre mener det.

At man kan ha en mening uten å være redd for å bli kalt "prippen".

Og at man må finne sin grense for hva som er greit.

TS - er dette en blokk eller lignende, er du nok ikke alene om å føle på dette. Send en mail til styret og be de diskret ta det opp med vedkommende.

Har selv sittet i styret og fikk en lignende henvendelse. Tok det videre med den det gjaldt og det skjedde ikke igjen. Ingen sure miner fra noen av partene.

Anonymous poster hash: dee13...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest strykebrett

Så alle kan egentlig gå naken på stranda, det du mener? :)

Anonymous poster hash: dee13...64a

 

Jeg ser egentlig ikke hva galt som ville skjedd om folk begynte å gå nakne på stranda nei.

 

At jeg syns folk SKAL gjøre det er jo noe annet, det har jeg ikke sagt. Men det er ikke noe å ta på vei over om man skulle få se en naken kropp. Man ser jo ca en naken kropp når man ser damer med bikini også.  Det var hele poenget.

Endret av strykebrett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har egne strender for sånt,kalles nudiststrender.

Helt enig. Vanlige strender er for badetøy, selv om brukeren jeg siterte mente at en liten bikini er som å gå naken og mannlige brystvorter er som å se ett kvinnebryst.

Anonymous poster hash: dee13...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser egentlig ikke hva galt som ville skjedd om folk begynte å gå nakne på stranda nei.

At jeg syns folk SKAL gjøre det er jo noe annet, det har jeg ikke sagt. Men det er ikke noe å ta på vei over om man skulle få se en naken kropp. Man ser jo ca en naken kropp når man ser damer med bikini også. Det var hele poenget.

Synes du det er riktig at du som synes dette er ok, skal påtvinge denne meningen de som ikke synes det?

Anonymous poster hash: dee13...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Helt enig. Vanlige strender er for badetøy, selv om brukeren jeg siterte mente at en liten bikini er som å gå naken og mannlige brystvorter er som å se ett kvinnebryst.

Anonymous poster hash: dee13...64a

 

Jeg sa at forskjellen mellom naken og bikini er veldig liten med de modellene som selges i dag. Og at mange av de kun dekker brystvorten (man ser altså selve puppen, kun brystvorten er dekket). Dette regnes som greit, men om brystvorten vises (som er lik en manns), så er det ikke greit..

 

ulogisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...