Gå til innhold

Frekkere foreldre har jeg aldri opplevd! Grrrrrr


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så sint at jeg fremdeles fråder, og det er gått nesten 1 time siden hendelsen. Makan til drittfolk! Jeg var i et viktig jobbmøte i dag, og var ganske pent kledd. Blant annet i en beige-hvit ullkåpe. På vei hjem fra jobben stikker jeg innom matbutikken for å handle litt. Blir fort oppmerksom på et foreldrepar med en krakilsk gutt på ca. 5 år. Han løp rundt og hylte og var helt hyper. Ansiktet var innsmurt med snørr og masse sjokoladegreier (sjokoladepålegg eller Nugatti eller lignende). Barnet var helt hyper, men foreldrene overså ham totalt og han fikk herje fritt rundt. Mange andre kunder ble ganske irriterte. Jeg gikk bort til hylla med juiceprodukter, og så kommer drittungen (sorry, men han var ikke veldig sjarmerende) og kræsjer inn i meg og smører hele ansiktet med snørr og sjokolade på min ullkåpe. Diger flekk på kåpen min. Jeg klikka (var sliten også), og sier høyt til foreldrene: Vær så snill å kontrollere den ungen? Se på kåpen min! Moren svarte: Det går sikkert av i vask. Unger er unger, vet du. Og blunket til meg. Jeg svarte: Nei, det går ikke av i vask. Kåpen må renses og det koster endel. D Så svarer hun følgende: Det burde du ha tenkt på før du kjøpte kåpen. Hallo??? Jeg har ikke barn. Jeg griser ikke. Så at jeg har på meg en dyr, lys kåpe som må renses, bør da være helt mitt valg? Jeg spurte om navn og adresse, for å sende regningen. Eller at de bladde opp 200 kroner her og nå for å betale for litt for rens. Moren mente jeg var gal. Og at jeg (sitat) "burde kle meg litt mer fornuftig når jeg var på et sted med mange barn". Kle meg mer fornuftig? Skulle jeg liksom gå hjem og skifte til dassete allværsjakke (som moren var kledd i) før jeg går på butikken? Fordi det kan være drittunger der? Jeg oppsøker ikke barnehager eller lekeplasser med penklærne mine. Men er jeg gal som synes at det ikke er akseptabelt å få griset ned klærne mine i en helt vanlig matbutikk? Anonymous poster hash: d25a4...429

Det er MORENS FEIL, ikke gutten... At du sitter og kaller en femåring for en drittunge sier VELDIG mye om deg som person

Anonymous poster hash: 3f02f...a9d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig å la et barn gå rundt med så mye fersk sjokolade i ansiktet at det smitter over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er MORENS FEIL, ikke gutten... At du sitter og kaller en femåring for en drittunge sier VELDIG mye om deg som personAnonymous poster hash: 3f02f...a9d

ja du ligger vel og vrir deg i fosterstilling fordi en unge ble kalt drittunge. Din verden faller vel sammen nå tenker jeg.

Anonymous poster hash: 219e1...72c

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er MORENS FEIL, ikke gutten... At du sitter og kaller en femåring for en drittunge sier VELDIG mye om deg som person

Anonymous poster hash: 3f02f...a9d

Ja moren har oppdratt en drittunge

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er MORENS FEIL, ikke gutten... At du sitter og kaller en femåring for en drittunge sier VELDIG mye om deg som person

Anonymous poster hash: 3f02f...a9d

drittforeldre får drittunger. Sånn er det bare. Selv om barn er barn, så kan de fortsatt være drittirriterende snørrunger fra helvete for alle andre untatt for mor og far. Der er de prinsesser og prinser som får alt på sølvfat bare de griner litt.

Anonymous poster hash: a78e1...1aa

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du ligger vel og vrir deg i fosterstilling fordi en unge ble kalt drittunge. Din verden faller vel sammen nå tenker jeg. Anonymous poster hash: 219e1...72c

Kvinneguiden burde ha et filter, så psykopater som deg ikke kommer seg inn. F.eks at man måtte svare på: "hva drikker kua?".

Anonymous poster hash: 3f02f...a9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja moren har oppdratt en drittunge

Nei, moren er en drittkjerring. Ungen er en normal unge.

Anonymous poster hash: 3f02f...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drittforeldre får drittunger. Sånn er det bare. Selv om barn er barn, så kan de fortsatt være drittirriterende snørrunger fra helvete for alle andre untatt for mor og far. Der er de prinsesser og prinser som får alt på sølvfat bare de griner litt. Anonymous poster hash: a78e1...1aa

Drittirriterende? Seriøst? Lær deg norsk før du driter deg ut på kvinneguiden, a!

Anonymous poster hash: 3f02f...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, moren er en drittkjerring. Ungen er en normal unge.

Anonymous poster hash: 3f02f...a9d

Ja inntil hun formet han som en drittunge

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneguiden burde ha et filter, så psykopater som deg ikke kommer seg inn. F.eks at man måtte svare på: "hva drikker kua?". Anonymous poster hash: 3f02f...a9d

morsomt når mennesker stiller diagnoser de selv ikke en gang vet hva er. Jeg får vondt av mennesker som deg. Du får se det positive i livet ditt, du har trossalt klart å berge deg selv fra å være noe annet enn en flekk på et laken. såpass skal jeg gi deg.

Anonymous poster hash: 219e1...72c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Ikke hyggelig opplevelse der,

men moren skulle absolutt ha bedt om unnskyldning i det minste.

Unger er unger, sånn er det bare, men moren skulle ha sagt unnskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittirriterende? Seriøst? Lær deg norsk før du driter deg ut på kvinneguiden, a!

Anonymous poster hash: 3f02f...a9d

Drittirriterende er et veldig utbredt ord... Bare fordi du er en nazi husmor som prøver å forsvare en drittunge og dens foreldre, angriper du norsken min når du innser at du ikke har noe bedre å komme med.

Lære meg norsk? Ja, for jeg sitter jo her og skriver kebabnorsk blandet med engelsk og koreansk gitt! :rolleyes:

Anonymous poster hash: a78e1...1aa

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor finnes det så mange idiotiske foreldre? Har det blitt mer av dem, eller er det generasjonen som er herpa?



Anonymous poster hash: 148fb...00b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Generasjonen er herpa. Hilsen ekslærer som har funnet seg et bedre yrke. ;)

Anonymous poster hash: 42fb8...12d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Jeg er så sint at jeg fremdeles fråder, og det er gått nesten 1 time siden hendelsen.

Makan til drittfolk!

Jeg var i et viktig jobbmøte i dag, og var ganske pent kledd. Blant annet i en beige-hvit ullkåpe.

På vei hjem fra jobben stikker jeg innom matbutikken for å handle litt. Blir fort oppmerksom på et foreldrepar med en krakilsk gutt på ca. 5 år. Han løp rundt og hylte og var helt hyper. Ansiktet var innsmurt med snørr og masse sjokoladegreier (sjokoladepålegg eller Nugatti eller lignende).

Barnet var helt hyper, men foreldrene overså ham totalt og han fikk herje fritt rundt. Mange andre kunder ble ganske irriterte.

Jeg gikk bort til hylla med juiceprodukter, og så kommer drittungen (sorry, men han var ikke veldig sjarmerende) og kræsjer inn i meg og smører hele ansiktet med snørr og sjokolade på min ullkåpe.

Diger flekk på kåpen min. Jeg klikka (var sliten også), og sier høyt til foreldrene: Vær så snill å kontrollere den ungen? Se på kåpen min!

Moren svarte: Det går sikkert av i vask. Unger er unger, vet du. Og blunket til meg.

Jeg svarte: Nei, det går ikke av i vask. Kåpen må renses og det koster endel. D

Så svarer hun følgende: Det burde du ha tenkt på før du kjøpte kåpen.

Hallo??? Jeg har ikke barn. Jeg griser ikke. Så at jeg har på meg en dyr, lys kåpe som må renses, bør da være helt mitt valg?

Jeg spurte om navn og adresse, for å sende regningen. Eller at de bladde opp 200 kroner her og nå for å betale for litt for rens.

Moren mente jeg var gal. Og at jeg (sitat) "burde kle meg litt mer fornuftig når jeg var på et sted med mange barn".

Kle meg mer fornuftig? Skulle jeg liksom gå hjem og skifte til dassete allværsjakke (som moren var kledd i) før jeg går på butikken? Fordi det kan være drittunger der? Jeg oppsøker ikke barnehager eller lekeplasser med penklærne mine. Men er jeg gal som synes at det ikke er akseptabelt å få griset ned klærne mine i en helt vanlig matbutikk?

Anonymous poster hash: d25a4...429

Jeg hadde ydmykt beklaget og naturligvis betalt for rens av kåpen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er mulig. Jeg har selv barn, og hadde ikke nølt med å tenke på den gutten som en drittunge. Selvsagt er jeg også klar over at det er foreldrene sin feil at barnet oppfører seg slik. Hadde det vært mitt barn så hadde jeg - etter sjokket over at hun oppfører seg som en drittunge hadde lagt seg, beklagd så mye, betalt for rens og i tillegg vært dødsflau!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor finnes det så mange idiotiske foreldre? Har det blitt mer av dem, eller er det generasjonen som er herpa?

Anonymous poster hash: 148fb...00b

Mye av den oppførselen barn driver med idag hadde jeg ikke turt å tenke på som liten selv. Men da var det konsekvenser for dårlig oppførsel og oppdragelse. Nå er det frie tøyler og "alle andres ansvar". I stede for å lære ungene å oppføre seg i butikker og gidde og vaske trynet på de, bør andre kle seg etter skitne unger til en hver tid...

Anonymous poster hash: 21ef4...b62

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige foreldre ... dessverre er det et fåtall av småbarnsforeldre som kun ser seg selv og sine, og som ikke evner å vaske bort matrester i fjeset og på hender til barn.

Når jeg passer mine tantebarn, passer jeg alltid på å vaske bort gris og klisserier i ansikt og hender med klut eller våtserviett. Jeg liker ikke at de griser til hjemmet mitt eller meg, eller fremmede ... da hadde jeg vært flau.

Matbutikk er jo et sted hvor man skal gå i fred å handle, og barn bør ikke få så mye søtt da de lett blir hypre...

Det skjer ofte på t-banen at foreldre har små barn med seg som sitter og sparker meg oppetter buksa med skitne sko, og foreldrene passer ikke på. Det endre med at jeg må si ifra (på en snill måte) eller at jeg må flytte meg fordi foreldrene ikke bryr seg om at småtassene kliner inn buksa mi med gjørme og drit ...

Eller små barn som står i setet med skitne sko ...

Ja, dere har søte barn, men de må lære seg å oppføre seg ute blant folk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

Jeg jobber i matbutikken og vi på jobben kan ikke forfra unger som løper rundt og herjer i butikken. Vi har snakket til flere men de bare fortsetter å løpe rundt. Kræsjer inn i reolene med de små handlevognene for barn.

Og foreldrene til disse barna er alle like. De bryr seg ikke. Enkelt å greit.

Folk må kunne oppføre seg ute blandt folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i matbutikken og vi på jobben kan ikke forfra unger som løper rundt og herjer i butikken. Vi har snakket til flere men de bare fortsetter å løpe rundt. Kræsjer inn i reolene med de små handlevognene for barn.

Og foreldrene til disse barna er alle like. De bryr seg ikke. Enkelt å greit.

Folk må kunne oppføre seg ute blandt folk!

Jeg opplevde en gang, da jeg stod i kø i kassa på en matbutikk, at et barn satte seg bakerst i på kassa (der man kun kan sette handleposer og vesker) og kassadama sa høflig (virket redd for å si ifra) at det ikke var lurt at barnet satt der, da kanten lett falt ned og var kun ment til vesker og poser.

Moren virket snurt og ville liksom ikke si at datteren skulle gå ned.

Jeg tenkte at da måtte moren lære den harde veien - heldigvis falt ikke barnet ned med kanten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...