Gå til innhold

De som er veldig pene kan fort enda med å se kjedelige ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er enig, synes den typiske "perfekte" skjønnheten som man finner i Miss Universe-konkurranser, shamporeklamer og reklamekatalogen for det lokale shoppingsenteret kan være veldig kjedelig. Liker best ansikter som har litt egenart, noe asymmetri, en liten skjønnhets"feil", eller bare et eller annet spesielt ved det som gir det litt uttrykk og karisma.

Gjelder også menn, synes ikke typisk billedskjønne menn som Ricky Martin er noe eye candy.

Det er akkurat dette jeg også mener. Det er noe interessant og fascinerende med ansikter som ikke er plettfrie, som har egenart og noe som gjør at de skiller seg litt ut.
Ricky Martin er et godt eksempel på en mann som er pen, men som har et dørgende kjedelig utseende, og som gjør at jeg ikke finner han tiltrekkende i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 826f3...28b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deg om det, hun der hadde jeg tatt på flekken!

Haha, jeg synes det er personligheten som avgjør hvordan utseendet blir. En person kan gjerne se kjedelig ut, men om personligheten er vakker og spennende blir jo hele personen det, utseendemessig også

Det er sant, personlighet har selvsagt mye å si - men jeg foretrekker et utseende som ikke er så plettfritt og optimalt. Dette kan ha mye å gjøre med at jeg selv har et ansikt som er glatt og pent, lite karisma og særpreg. Jeg er klassisk vakker, men finner mennesker som ikke er klassisk vakre, utrolig pene på sin egen måte.

Anonymous poster hash: 826f3...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler jo om personlighet. Nina Dobrev er kjedelig fordi hun er kjedelig i hele sin person. Hun er ikke interessant på skjermen heller. Hun har lite karisma på skjermen og er en ganske middelmådig skuespillerinne. Det ville vaert annerledes om hun hadde sjarm.

Julia Roberts har et klassisk vakkert utseende. Vakre oyne, bredt smil, symmetriske trekk. Likevel finner jeg henne vakker, og i tillegg, sjarmerende.

Samme gjelder Miranda Kerr. Man kan egentlig ikke forsoke å la henne passere som "unik" - hun er mer babyfaced enn mange modeller, men hun er fortsatt symmetrisk, men et pent smil, glatt hud, liten nese og typisk modellfigur. Ingen blir en supermodell og blant de best betalte i verden uten et klassisk vakkert utseende.

Alle har noe som skiller dem litt ut fysisk men det handler mer om hva man kommuniserer. Keira Knightley har en litt maskulin benbygning i ansiktet med et skarpt kjeveparti, men jeg vil likevel definere henne som en klassisk skjonnhet. Hun har rene trekk og gode proposjoner.

Endret av Marie90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte smile meg litt igjennom tråden, plutselig ga det litt mer mening, det "komplimentet" jeg fikk av typen for noen år siden:)

"Du er så vanvittig pen, du skiller deg veldig ut fra de klassiske barbie-dukkene og det er få som har den sammensetningen av ansikttrekk og form som du har" ( :klo: )

Jeg er ikke direkte vakker eller pen, altså :lol: Innrømmer jeg husker den, klarte ikke bestemme meg for hvem den var frekk mot... Jepp, kvinnfolk og analysering :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler jo om personlighet. Nina Dobrev er kjedelig fordi hun er kjedelig i hele sin person. Hun er ikke interessant på skjermen heller. Hun har lite karisma på skjermen og er en ganske middelmådig skuespillerinne. Det ville vaert annerledes om hun hadde sjarm.

Julia Roberts har et klassisk vakkert utseende. Vakre oyne, bredt smil, symmetriske trekk. Likevel finner jeg henne vakker, og i tillegg, sjarmerende.

Samme gjelder Miranda Kerr. Man kan egentlig ikke forsoke å la henne passere som "unik" - hun er mer babyfaced enn mange modeller, men hun er fortsatt symmetrisk, men et pent smil, glatt hud, liten nese og typisk modellfigur. Ingen blir en supermodell og blant de best betalte i verden uten et klassisk vakkert utseende.

Alle har noe som skiller dem litt ut fysisk men det handler mer om hva man kommuniserer. Keira Knightley har en litt maskulin benbygning i ansiktet med et skarpt kjeveparti, men jeg vil likevel definere henne som en klassisk skjonnhet. Hun har rene trekk og gode proposjoner.

Jeg syns ikke Nina Dobrev er kjedelig, ettersom jeg aldri har vært fan og aldri sett intervjuer av henne og vet dermed ikke hvordan hennes personlighet er. En trenger ikke nødvendigvis masse sjarm og tiltrekningskraft for å bli spennende, har et par venninner som ikke er særlig karismatiske når det gjelder personlighet og væremåte, men utseendet alene gjør at de ser spennende ut. Det er akkurat det jeg snakker om - utseendet og ikke personlighet. Det er kjedelig å se på en som er plettfri og perfekt i ansiktet (det er min mening).
Julia Robert ser også ganske kjedelig ut, hun var vakrere før - da hun hadde bustete, krøllete og rødt hår (det gjorde at hun skilte seg ut) og et stot smil (hun smiler slik at tannkjøttet vises og tennene ser ut som melketenner, noe som er veldig søtt).
Miranda Kerr syns jeg ikke er klassisk vakker. I virkeligheten (ser du bort i fra de retusjerte bildene av henne) er hun ikke det mange definerer som klassisk vakker. Øyepartiet hennes er spesielt syns jeg, hun er ikke modellpen i mine øyne - men hun har plettfri og frisk hud, slank figur og fint hår - men ansiktstrekkende hennes er ikke det jeg anser som klassiske trekk, nettopp det gjør at hun skiller seg litt ut og blir mer spennende og vakker i mine øyne.

Anonymous poster hash: 826f3...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke Nina Dobrev er kjedelig, ettersom jeg aldri har vært fan og aldri sett intervjuer av henne og vet dermed ikke hvordan hennes personlighet er. En trenger ikke nødvendigvis masse sjarm og tiltrekningskraft for å bli spennende, har et par venninner som ikke er særlig karismatiske når det gjelder personlighet og væremåte, men utseendet alene gjør at de ser spennende ut. Det er akkurat det jeg snakker om - utseendet og ikke personlighet. Det er kjedelig å se på en som er plettfri og perfekt i ansiktet (det er min mening).
Julia Robert ser også ganske kjedelig ut, hun var vakrere før - da hun hadde bustete, krøllete og rødt hår (det gjorde at hun skilte seg ut) og et stot smil (hun smiler slik at tannkjøttet vises og tennene ser ut som melketenner, noe som er veldig søtt).
Miranda Kerr syns jeg ikke er klassisk vakker. I virkeligheten (ser du bort i fra de retusjerte bildene av henne) er hun ikke det mange definerer som klassisk vakker. Øyepartiet hennes er spesielt syns jeg, hun er ikke modellpen i mine øyne - men hun har plettfri og frisk hud, slank figur og fint hår - men ansiktstrekkende hennes er ikke det jeg anser som klassiske trekk, nettopp det gjør at hun skiller seg litt ut og blir mer spennende og vakker i mine øyne.

Anonymous poster hash: 826f3...28b

Dette handler vel om smak og behag. Det som for en er klassisk vakkert er for en annen sjeldent. Miranda Kerr er feiret som en av verdens storste skjonnheter, saa jeg vil ikke stemple henne som "vakker paa tross av..". Du deler din begeistring for henne med millioner andre.

Jeg synes ting som skiller seg ut er vakkert - som Kate Bosworths oyne (et brunt og ett blaatt), Julianne Moore's rode haar, Karolina Kurkovas store nese. Men det er kombinert med et klassisk vakkert utseende. Og at de er fotogene.

Jeg vil heller si noen skiller seg ut hvis de overhodet ikke er klassisk vakre. Miranda Kerrs symmetri er aapenbar. Det aa ha mellomrom mellom fortennene er ogsaa et attraktivt trekk fordi det er litt utenfor normen uten aa vaere stygt. Det ga suksess for Lara Stone og Georgia May Jagger, inntil alle andre vil se slik ut ogsaa.

Julia Robert smiler forovrig paa samme maate som for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette handler vel om smak og behag. Det som for en er klassisk vakkert er for en annen sjeldent. Miranda Kerr er feiret som en av verdens storste skjonnheter, saa jeg vil ikke stemple henne som "vakker paa tross av..". Du deler din begeistring for henne med millioner andre.

Jeg synes ting som skiller seg ut er vakkert - som Kate Bosworths oyne (et brunt og ett blaatt), Julianne Moore's rode haar, Karolina Kurkovas store nese. Men det er kombinert med et klassisk vakkert utseende. Og at de er fotogene.

Jeg vil heller si noen skiller seg ut hvis de overhodet ikke er klassisk vakre. Miranda Kerrs symmetri er aapenbar. Det aa ha mellomrom mellom fortennene er ogsaa et attraktivt trekk fordi det er litt utenfor normen uten aa vaere stygt. Det ga suksess for Lara Stone og Georgia May Jagger, inntil alle andre vil se slik ut ogsaa.

Julia Robert smiler forovrig paa samme maate som for.

Jeg tror det er nettopp derfor hun blir hyllet som en skjønnhet, fordi hun har noe som gjør at hun skiller seg litt ut i mengden. Hun ser ikke ut som de andre berømte Victorias Secret-modeller (slik som Heidi klum, Candice Swanepoel, Erin Heatherton, etc.) Alessandra Ambrosio er også en som ikke ser ut som en typisk Victoria Secret-modell.
Hun smiler på samme måte som før - men smilet i kombinasjon med det røde håret gjorde at hun skilte seg mer ut.

Anonymous poster hash: 826f3...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte smile meg litt igjennom tråden, plutselig ga det litt mer mening, det "komplimentet" jeg fikk av typen for noen år siden:)

"Du er så vanvittig pen, du skiller deg veldig ut fra de klassiske barbie-dukkene og det er få som har den sammensetningen av ansikttrekk og form som du har" ( :klo: )

Jeg er ikke direkte vakker eller pen, altså :lol: Innrømmer jeg husker den, klarte ikke bestemme meg for hvem den var frekk mot... Jepp, kvinnfolk og analysering :fnise:

Et veldig flott kompliment! Å ha trekk som gjør at en skiller seg ut, er en innertier:)

Anonymous poster hash: 826f3...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er nettopp derfor hun blir hyllet som en skjønnhet, fordi hun har noe som gjør at hun skiller seg litt ut i mengden. Hun ser ikke ut som de andre berømte Victorias Secret-modeller (slik som Heidi klum, Candice Swanepoel, Erin Heatherton, etc.) Alessandra Ambrosio er også en som ikke ser ut som en typisk Victoria Secret-modell.
Hun smiler på samme måte som før - men smilet i kombinasjon med det røde håret gjorde at hun skilte seg mer ut.

Anonymous poster hash: 826f3...28b

Miranda Kerr skiller seg absolutt ikke mer ut enn f.eks. Candice Swanepoel. Candice har oyne som forsvinner når hun smiler, en ganske definert kjeve og en ganske gjenkjennelig munn. Og kroppsmessig ganske ekstremt proporsjoner, timeglass uten store bryster og en mini midje.

Om du synes Miranda er penere er det greit men det er fortsatt subjektivt. Man kan peke på en rekke ting hos samtlige VS modeller som er annerledes enn normen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Robert smiler forovrig paa samme maate som for.

Så Julia Roberts i en film fra 2011, "Larry Crowne". Der så hun fantastisk ut fortsatt, mye flottere enn mange 20-åringer. ;)

Anonymous poster hash: 5aad8...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Julia Roberts i en film fra 2011, "Larry Crowne". Der så hun fantastisk ut fortsatt, mye flottere enn mange 20-åringer. ;)

Anonymous poster hash: 5aad8...517

Hun har fortsatt det som gjor henne spesiell. Selv i siste intervju jeg så henne i, med Vanity Fair. Det som gjor noen spesielle er jo mer enn hårfarve og frisyre - i så fall ville det vaere rimelig lett å bli "spesiell".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke Nina Dobrev er kjedelig, ettersom jeg aldri har vært fan og aldri sett intervjuer av henne og vet dermed ikke hvordan hennes personlighet er. En trenger ikke nødvendigvis masse sjarm og tiltrekningskraft for å bli spennende, har et par venninner som ikke er særlig karismatiske når det gjelder personlighet og væremåte, men utseendet alene gjør at de ser spennende ut. Det er akkurat det jeg snakker om - utseendet og ikke personlighet. Det er kjedelig å se på en som er plettfri og perfekt i ansiktet (det er min mening).
Julia Robert ser også ganske kjedelig ut, hun var vakrere før - da hun hadde bustete, krøllete og rødt hår (det gjorde at hun skilte seg ut) og et stot smil (hun smiler slik at tannkjøttet vises og tennene ser ut som melketenner, noe som er veldig søtt). Artig at smaken kan være så forskjellig, men jeg syns altså at J. Roberts ser helt grotesk ut. Munnen og smilet hennes er for mye for meg. Har aldri skjønt hvordan noen med så store og uproposjonale trekk i ansiktet kan trekkes frem som "klassisk skjønnhet" heller.
Miranda Kerr syns jeg ikke er klassisk vakker. I virkeligheten (ser du bort i fra de retusjerte bildene av henne) er hun ikke det mange definerer som klassisk vakker. Øyepartiet hennes er spesielt syns jeg, hun er ikke modellpen i mine øyne - men hun har plettfri og frisk hud, slank figur og fint hår - men ansiktstrekkende hennes er ikke det jeg anser som klassiske trekk, nettopp det gjør at hun skiller seg litt ut og blir mer spennende og vakker i mine øyne. Øyepartiet, og det runde ansiktet er faktisk en "arv" fra hennes asiatiske besteforeldre. Jeg mener å huske at Miranda Kerr har èn kinesisk besteforelder, mens resten av familien hennes er australsk, altså av europeisk avstamming. Pen blanding, syns jeg, men heller ikke Kerr er en klassisk skjønnhet på linje med Grace Kelly, Marilyn Monroe og de damene der.

Anonymous poster hash: 826f3...28b

Anonymous poster hash: 6bbe7...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kassycat

Hvilket grunnlag har du til å si det der? Noen har faktisk sånne lepper naturlig. Henne og meg selv inkludert.

Du sier det som om det er noe negativt. Det synes ikke jeg, har da fillers i leppa selv.. Men jeg mener det er veldig tydelig. Fyllet er satt i overleppa, og det er ikke satt i midten der, noe de som fyller på ikke gjør. Du kan også se at det er litt klumpete. Hvis du ser på andre bilder av henne, er det på flere mer tydelig. Dessuten ser jeg at andre skriverier spekulerer i det samme: "The Perfect Face - Famous Plastic: Pictures of Florence Colgate and her award winningly perfect face: ... to enter the contest – contestants were barred if they had had plastic surgery or chemical enhancement in the past. ... I say she's had her top lip augmented."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miranda Kerr skiller seg absolutt ikke mer ut enn f.eks. Candice Swanepoel. Candice har oyne som forsvinner når hun smiler, en ganske definert kjeve og en ganske gjenkjennelig munn. Og kroppsmessig ganske ekstremt proporsjoner, timeglass uten store bryster og en mini midje.

Om du synes Miranda er penere er det greit men det er fortsatt subjektivt. Man kan peke på en rekke ting hos samtlige VS modeller som er annerledes enn normen.

Candice Swanepoel er en klassisk skjønnhet, men utseendet hennes er intetsigende. Hun er pen, så absolutt, men har ikke noe som gjør at hun skiller seg ut fra andre pene blondiner - så ja, Miranda har mer særpreg og er dermed vakrere i mine øyne.

Anonymous poster hash: 826f3...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at smaken kan være så forskjellig, men jeg syns altså at J. Roberts ser helt grotesk ut. Munnen og smilet hennes er for mye for meg. Har aldri skjønt hvordan noen med så store og uproposjonale trekk i ansiktet kan trekkes frem som "klassisk skjønnhet" heller.

Øyepartiet, og det runde ansiktet er faktisk en "arv" fra hennes asiatiske besteforeldre. Jeg mener å huske at Miranda Kerr har èn kinesisk besteforelder, mens resten av familien hennes er australsk, altså av europeisk avstamming. Pen blanding, syns jeg, men heller ikke Kerr er en klassisk skjønnhet på linje med Grace Kelly, Marilyn Monroe og de damene der.

Anonymous poster hash: 6bbe7...288

Det er nettopp munnen og smilet som gjør at jeg syns hun er vakker, og i kombinasjon med det håret hun hadde tidligere, gjorde at hun var mer særegen :-)

Er ikke overrasket over at hun har asiatiske gener. Hun ser eksotisk og spesiell ut med ansiktstrekkene sine. Klarer ikke helt å peke nøyaktig hvilke trekk, men du skjønner det når du ser ansiktet hennes. Miranda er ikke en klassisk skjønnhet nei, men hun er veldig pen på grunn av særpreget hun har i ansiktet.

Anonymous poster hash: 826f3...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp munnen og smilet som gjør at jeg syns hun er vakker, og i kombinasjon med det håret hun hadde tidligere, gjorde at hun var mer særegen :-)

Er ikke overrasket over at hun har asiatiske gener. Hun ser eksotisk og spesiell ut med ansiktstrekkene sine. Klarer ikke helt å peke nøyaktig hvilke trekk, men du skjønner det når du ser ansiktet hennes. Miranda er ikke en klassisk skjønnhet nei, men hun er veldig pen på grunn av særpreget hun har i ansiktet.

Du ser det på ansiktet hennes, at det er kort og rundt. Jeg syns også hun har noe asiatisk over øynene og nesen, men mest et kort og rundt ansikt :)

Anonymous poster hash: 6bbe7...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...