Gå til innhold

Hvordan forstå en mann versjon 4.0 - full forvirring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når oppsøker han deg? Kun der sant? Og alle er ikke gode på å si sånt. Du bør egentlig bare få ut fingeren og ta den praten med han selv, hvis du vil være helt sikker på at han ikke er interessert. :blomst:

Ikke kun der, men pga hobbyen har vi også omgang ellers.

Har jo prøvd med praten, men han er unnvikende og tvetydig. Jeg får prøve å slå meg til ro med at Jone og Hooty har rett :)

Anonymous poster hash: 12406...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hooty McOwlface

Jepp. Jeg ser den. Og det er egentlig ganske greit oppsummert slik jeg har det om dagen.

Men så er det noe dritt da, hvis jeg prøver å gå videre og det viser seg at han kanskje var interessert likevel.

Anonymous poster hash: 12406...764

Ja, ikke sant.

For å gjøre det enda mer forvirrende så kommer de kanskje leeenge etterpå, når man selv eller de har fått seg kjæreste eller er gift eller har flyttet et annet sted, og sier noe a la "du altså, the one that got away.. du og jeg, vi skulle ha satset den gangen. en av oss skulle banket på".

HÆ.

Jeg banket jo på som ville helvete :ler:

Noen ganger har bare folk helt forskjellige versjoner av begivenhetene.

Det er jo en gammel floskel at menn liksom ikke tar hint, men det er jo ikke alle som tar det om man banker dem i hodet med det heller, så jeg tror det må ligge i noe annet enn at de bare ikke skjønner. Men de bruker det som unnskyldning av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant.

For å gjøre det enda mer forvirrende så kommer de kanskje leeenge etterpå, når man selv eller de har fått seg kjæreste eller er gift eller har flyttet et annet sted, og sier noe a la "du altså, the one that got away.. du og jeg, vi skulle ha satset den gangen. en av oss skulle banket på".

HÆ.

Jeg banket jo på som ville helvete :ler:

Noen ganger har bare folk helt forskjellige versjoner av begivenhetene.

Det er jo en gammel floskel at menn liksom ikke tar hint, men det er jo ikke alle som tar det om man banker dem i hodet med det heller, så jeg tror det må ligge i noe annet enn at de bare ikke skjønner. Men de bruker det som unnskyldning av en eller annen grunn.

Vel - det er ikke bare menn som ikke tar hint. Jeg er ikke all verdens på det selv - og det er vel derfor jeg blir så usikker også. "Hintet han nå??", liksom. :fnise:

Men det er forferdelig vanskelig, dette her. Som du sier: "en av oss skulle banket på". Vel - lager man kloremerker i døra, skremmer man dem bort. Later man som at man ikke er interessert skremmer man dem bort.

Men kommer han om fem år og sier at det skulle ha vært oss - vel, da kommer jeg til å gi ham en mental bitchslap, rett og slett. Jeg syns det er helt utrolig at han ikke ser at vi hadde kommet til å få det kult. "Alle" sier at vi passer så godt sammen, og at det burde ha blitt oss. Og dette er mennesker som kommer helt uoppfordret, altså.

Oh well. Ut på jakt igjen.... :trist:

Anonymous poster hash: 12406...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt!! Tror han er interessert jeg, men han tør ikke dette med "date greiene" Det blir for tett på han. To close, hvis du skjønner. At det da forventes noe.... Han er nok redd er min tanke. Redd for følelser...kjærlighete. Du må nærme deg han på en måte. Ikke date. Men en uforpliktende gåtur kanskje? Eller noe sånt.

Lykke til!!



Anonymous poster hash: ca7c1...4dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nærme deg han på en annen måte mente jeg....



Anonymous poster hash: ca7c1...4dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt!! Tror han er interessert jeg, men han tør ikke dette med "date greiene" Det blir for tett på han. To close, hvis du skjønner. At det da forventes noe.... Han er nok redd er min tanke. Redd for følelser...kjærlighete. Du må nærme deg han på en måte. Ikke date. Men en uforpliktende gåtur kanskje? Eller noe sånt.

Lykke til!!

Anonymous poster hash: ca7c1...4dc

Hva baserer du det på, at du tror han er interessert?

(Jada, griper ethvert halmstrå :) )

Anonymous poster hash: 12406...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...skulle du ha sett. I dag ble jeg spurt om jeg vil være med på tur. Dagstur - man gir jo ikke ved dørene her, men uansett.

Ikke mindre forvirret, men med litt mer håp om at det kanskje begynner å løsne litt... :)

Anonymous poster hash: 12406...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...skulle du ha sett. I dag ble jeg spurt om jeg vil være med på tur. Dagstur - man gir jo ikke ved dørene her, men uansett.

Ikke mindre forvirret, men med litt mer håp om at det kanskje begynner å løsne litt... :)

Anonymous poster hash: 12406...764

Så bra! Lykke til, og hold oss gjerne oppdatert! :)

Anonymous poster hash: 1d5aa...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen: Menn, kroppsspråk og hvorfor det er så vanskelig for (noen av) dem å gi klare signaler.

Mannen i mine drømmer avviser av forskjellige årsaker alle spørsmål om at jeg og han skal finne på noe. OK, jeg tolker det slik at han ikke er interessert. Men på den annen side, med en gang vi er på en tilstelning (sosialt, hobby) samtidig viker han så godt som ikke fra min side (som en venninne sa: han følger jo etter deg som en valp!!).

Han vet hva jeg føler, siden jeg har en tendens til å kommunisere det greit i halvfylla, og han har hukommelse som en elefant. Men av en eller annen grunn holder han da ikke avstand - som jeg ville ha gjort hvis jeg er gjenstand for uønsket oppmerksomhet. Jeg ville ha vært avvisende, og i hvert fall ikke uoppfordret tatt kontakt - hele tiden.

Jeg vet også at han er en mann som holder kortene tett inntil brystet, og han er en mann av få ord når det gjelder følelser og forhold.

Så...hva gjør jeg? Jeg har ventet på ham i to år. Skal jeg fortsette å vente litt til, eller skal jeg ta tegnene og komme meg videre? Jeg tror han er vel verdt å vente på, han er absolutt det nærmeste jeg kommer en drømmemann, men det er jo ingen vits i å kaste bort tid hvis det ikke er gjensidig. Fint om noen har noen tanker (evt. kan gi meg et klask i bakhodet)

Frustrert!

Anonymous poster hash: 12406...764

Har det så mye å si, dette da? Han finnes jo bare i drømmene dine? Kanskje på tide å våkne opp...?

Anonymous poster hash: 1c849...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det så mye å si, dette da? Han finnes jo bare i drømmene dine? Kanskje på tide å våkne opp...?

Anonymous poster hash: 1c849...3ef

Det var da voldsomt bokstavelig du tok det, da!?

Anonymous poster hash: 1d5aa...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt bokstavelig du tok det, da!?

Anonymous poster hash: 1d5aa...e0f

Det er en underforstått mening i setningene...

Anonymous poster hash: 1c849...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en underforstått mening i setningene...

Anonymous poster hash: 1c849...3ef

Mulig jeg ikke henger med fordi jeg er trøtt, men vennligst utdyp? :)

Anonymous poster hash: 1d5aa...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Lykke til, og hold oss gjerne oppdatert! :)

Anonymous poster hash: 1d5aa...e0f

Takk, og det skal jeg gjøre :)

Spent..... :rodmer:

Anonymous poster hash: 12406...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hadde en veldig trivelig 17.mai-kveld hos han i går. Pølsegrilling, masse vin og litt dansing. Litt flørting, klem (og jeg mener å minnes et ørlite kyss på halsen), men ikke spørsmål om å bli.

Våknet i dag med en blandet følelse av glede, frustrasjon og enda mer forvirring.

Herregud..... :rodme:

Anonymous poster hash: 12406...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...