Gå til innhold

Date med boblende snørr i nesen under middag sammen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde engang en date på overnatting. Så våknet jeg og så på han at han hadde siklet og hadde snue i hele trynet. Jeg sa "eeh..jeg setter på litt kaffe" jeg ble utrolig kvalm og tenkte at det var over for oss. Da han fikk sett seg i speilet og sett snørr klysa så kom han til meg og lo litt av seg selv og håpte jeg ikke ble skremt. Vi ble sammen og lo av det hele ;) men er nå en eks da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, æsj... Du kunne sagt: "Du, Roar snuppseduppsen min, du har ei svær, grønnbrun buse som ødelegger middagen min. Kan du fjerne den på do eller noe? :)"

Anonymous poster hash: 51a23...f24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

Merket han ikke at den var der??

Kan godt være at han merket den, men håpte at T.S ikke gjorde det, for så å fjerne den ved nærmeste anledning. Rett og slett fordi han ikke visste hvordan han skulle komme fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke an å bare si "du har noe i nesa", og så glemme det når han har vært og fjernet det? Klarer begge å le litt redder det mange sånne småpinlige situasjoner, det er nå min erfaring i alle fall. :) Fin "icebreaker" da, haha.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snørr sliter jeg med.. det er turnoff for meg. Jeg kan se en kjekk kar komme gående og så setter han fingeren mot nesen og skyter ut en snørrkule... da er han ikke kjekk lenger. Jeg blir kvalm av det, selv av ungenes snørr da de var mindre. Klarte ikke at den hang der og fløy rundt dem og tørket nesen i ett sett.

Sorry, ganske shallow men... fikser det bare ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angrer litt på at jeg brukte fem minutter av livet mitt på å lese denne tråden. Men, å lese bøyningen "hadde drittet" gjorde nesten at det ble verdt det. :laugh:

Endret av Meaty
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg var på middag med en som jeg har datet noen dager. Og får bare ikke dette ut av hodet mitt...hehe huff. Han hadde en snørrklump i nesen som var gulgrønn som boblet ut og inn av nesa hans. Jeg fortsatte å date han fordi jeg likte personligheten ellers, men dette har satt seg på hjernen min. Noen som har opplevd noe lignende? Hva synes dere? Kvalmt?

Anonymous poster hash: 604c1...0e0

Hahaha deita du en femåring?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man si sånt på en høflig måte? Bare lurer :)

Anonymous poster hash: 34c74...526

Jeg håper jeg ville sagt noe sånt som "Jeg tror kanskje du bør gå å snyte deg :)", da gir man beskjed uten å latterliggjøre - så kan man heller le av det sammen senere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er fin å lese når man har søtsug.. Mister lysten på alt godt som er på putte i munnen!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig for han at det blir opprettet en tråd om dette, slik at andre kan le av det. Vil nok si du er omtrent like ekkel som den snørrbobla. Hvorfor kunne du ikke heller bare sagt ifra?



Anonymous poster hash: 15070...3a1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha..... er en slike "mole" effekt!

Hadde en kompis som hadde slike svarte svære hudormer på nesa, jeg hadde bare ikke sjangs til å høre hva han sa fordi jeg tenkte på best mulig måte å bli kvitt greiene på.



Anonymous poster hash: 2fc79...176
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Haha..... er en slike "mole" effekt!

Hadde en kompis som hadde slike svarte svære hudormer på nesa, jeg hadde bare ikke sjangs til å høre hva han sa fordi jeg tenkte på best mulig måte å bli kvitt greiene på.

Anonymous poster hash: 2fc79...176

Hahaha. MOLE! MOLE!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Hahah, utrolig kvalmt!

Jeg hadde ikke klart å komme meg gjennom middagen uten å si noe, jeg hadde bare glodd på busen og tenkt at han må da for fanden kjenne det og snyte seg snart.

Det går an å bare si "du har noe.." og ta seg til nesa eller gi fyren en serviett og si han kanskje bør snyte seg. Pinlig i nøyaktig 2 sekunder, så er det over. Bedre enn å sitte hele middagen og se det boble og rope inni seg "SNYT DEG! SNYYYT DEEEG!"

Dumpegrunn er det ikke, men det er jo ikke sexy, ekkelt hvis det er det eneste man sitter og ser for seg når man tenker på han etterpå :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt som Hooty McOwlface "du har noe" og pekt diskret, eller "du har noe i nesen" og gått videre. Hadde sannsynligvis ikke tenkt over det etterpå. Er det vanlig å ha så sterke reaksjoner på sånt? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde sagt som Hooty McOwlface "du har noe" og pekt diskret, eller "du har noe i nesen" og gått videre. Hadde sannsynligvis ikke tenkt over det etterpå. Er det vanlig å ha så sterke reaksjoner på sånt? :klo:

Vet ikke hvor vanlig det er.. jeg får brekninger av snørr. Hvorfor vet jeg ikke, men sånn er det med meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde engang en date på overnatting. Så våknet jeg og så på han at han hadde siklet og hadde snue i hele trynet. Jeg sa "eeh..jeg setter på litt kaffe" jeg ble utrolig kvalm og tenkte at det var over for oss. Da han fikk sett seg i speilet og sett snørr klysa så kom han til meg og lo litt av seg selv og håpte jeg ikke ble skremt. Vi ble sammen og lo av det hele ;) men er nå en eks da.

hahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor vanlig det er.. jeg får brekninger av snørr. Hvorfor vet jeg ikke, men sånn er det med meg.

Jeg og ,, blir dårlig av snørr, men er ikke en grunn for meg til å dumpe noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...