Gå til innhold

Når hadde du sex sist?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt for mange år og vet helt ærlig ikke om jeg ønsker det igjen. Ja, det er godt i seg selv, men usikkerheten som følger i etterkant gjør at det kanskje ikke er verdt det.



Anonymous poster hash: 41420...4a7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ca 2 måneder.. og er glad for at hjernen min er komt på bedre tanker. Vil at personen skal bety noe for meg, en jeg kan stole på og sleppe meg fri med.



Anonymous poster hash: 6ca09...ac0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Singellivet og det å være kresen er ikke en bra kombo for sexlivet.

Jeg hadde sex sist i november. Gangen før det var i april/mai.

Tror jeg gror igjen litt mellom hver gang. Synes jeg bare blir trangere og trangere, og da er det ikke lett å være spontan :P Ouchie



Anonymous poster hash: c4f9e...71a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ca 18 måneder siden, savner det faktisk ikke heller. Selvgjort er velgjort :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 uker. Skjønner virkelig ikke hvordan dere med mange år uten sex greier det! kjenner jeg er frustrert allerede :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld. Han fikk kjøre brannbil, faktisk. Det hadde jeg ikke trodd at jeg noen gang skulle gjøre, men jeg hadde rett og slett for lyst på han.

Det var verd det!



Anonymous poster hash: 33c4a...b33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår kveld! Hade sex med kjæresten, blir 6 dager til neste gang fordi jeg reiser på påskeferie idag;(

Anonymous poster hash: 23c19...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ca 18 måneder siden, savner det faktisk ikke heller. Selvgjort er velgjort :fnise:

Jeg savner det ikke jeg heller. Ble så forferdelig tissetrengt med han siste. Det er 4 måneder siden nå. Men jeg husker at han var utrolig stor nedentil, og at hver gang vi hadde sex så ble jeg skikkelig tissetrengt i 2-3 uker etterpå. Og så ga det seg. Skikkelig plagsomt. Og siste gangen vi hadde sex luktet det sterk svette under armene hans som kom over meg i ansiktet , og da ble jeg utrolig kvalm og tenkte at jeg kunne klare meg lenge uten sex.

Anonymous poster hash: e4733...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ironically me

2 dager siden. Ferie varmt og vi skulle jo bare være venner, da. Sex omfavner jo så mye på godt og vondt, men sitter tilbake med noe jeg må jobbe med nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husker faktisk ikke, det må være et par år siden, kanskje 2,5. Nå man har det så sjelden mister man jo litt lysten og.

Forrige gang var en ONS også, verste (og vondeste ) sexen jeg har hatt i mitt liv. Så frister ikke igjen heller dessverre.



Anonymous poster hash: 1ece1...9e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex på onsdag, men da var det 1,5 år siden sist. Det er det lengste oppholdet noen gang for meg.

Anonymous poster hash: d58da...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en måned siden gikk jeg ut av et 3 årig forhold. Uka etter hadde jeg sex med en annen. Angrer som faen. Håper nå på et lengre opphold, til jeg eventuelt finner meg en verdt å dele det med.



Anonymous poster hash: 98bb2...20a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...