Gå til innhold

Hvor mye snus bruker du i uka?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 bokser om dagen.

Anonymous poster hash: d621c...498

Er det mulig å få til? Tror ikke det hadde gått om jeg prøvde en gang ...

Anonymous poster hash: 00e1b...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når han sov?? :o

Anonymous poster hash: 00e1b...f8a

Ja. Så falt den ut i løpet av natten. Var flekker av snus overalt. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Så falt den ut i løpet av natten. Var flekker av snus overalt. Æsj.

Er snuser selv, men fikk brekninger av denne kommentaren.... :( Det er i overkant ekkelt (Uten å virke frekk mot de som gjør dette).

Anonymous poster hash: 00e1b...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 boks snus varer i omtrent en og en halv uke for meg, trenger egentlig bare en etter middagen, men det kan fort bli noen flere i løpet av en dag.

Snuser Lab Fresh Mint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3, omtrent nøyaktig. Skulle gjerne ha slutta, egentlig, men når jeg har råd til det så er det ingen motivasjon der. Snuser skruf xtra sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snus er faktisk verre å slutte med enn røyk siden er mer nikotin i snus.

Men har du prøvd el-cig? Det er både mye billigere og sunnere enn både røyk og snus.

Har prøvd det ja :) Men ble veldig irritert i luftveiene av det! Jeg og samboeren har avtalt å kutte ut snusen sammen 1 januar, så nå har vi begynnt å trappe ned!

Merker at snusen er verre, men verst er vanen for meg ihvertfall. Kjenner jeg får litt småpanikk av å ikke ha snusen lenger. Men vi er jo ikke født med snus under leppa, og det trøster jo litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuser kanskje 3-4 bokser med skruf fresh white hver uke, har gjort det i 4-5år.

Var til tannpleier i går og hun ropte "herregud" fire ganger da hun så tannkjøttet mitt...

Likevell fikk jeg ikke et snev av en tanke om å slutte, faen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuser kanskje 3-4 bokser med skruf fresh white hver uke, har gjort det i 4-5år.

Var til tannpleier i går og hun ropte "herregud" fire ganger da hun så tannkjøttet mitt...

Likevell fikk jeg ikke et snev av en tanke om å slutte, faen...

Hæ, hva så hun? Var hos tannlege mandag og han sa ingenting. Snuser vel 3-4 bokser i uka og har gjort det i 5 år. Ekstra sterk slim et eller annet (liker å variere). Vil slutte en dag, men ikke nå. Nå er det som erstatning for beroligende, så må vel være bedre :P

Anonymous poster hash: f6e3c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 4 bokser i uka (lab 05)

brukte 07 en god stund, men ville trappe ned på styrken, tenkte det ville bli lettere å slutte.. har holdt meg til 05 i et halvt år så planen funka ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, hva så hun? Var hos tannlege mandag og han sa ingenting. Snuser vel 3-4 bokser i uka og har gjort det i 5 år. Ekstra sterk slim et eller annet (liker å variere). Vil slutte en dag, men ikke nå. Nå er det som erstatning for beroligende, så må vel være bedre :P

Anonymous poster hash: f6e3c...742

Tannkjøttet mitt er ekstremt ødelagt... Det har trukket seg opp fra tennene og har blitt tykkere. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...