Gå til innhold

Hvor er Juleunderforumet? Skulle ikke det åpnet 1 sept?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor er Juleunderforumet? Skulle ikke det åpnet 1 sept?



Anonymous poster hash: ae9a7...a64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hvor er Juleunderforumet? Skulle ikke det åpnet 1 sept?

Anonymous poster hash: ae9a7...a64

 

 

Kanskje det faktisk ikke er noen særlig interesse for ett slikt forum enda? Det er jo ganske tidlig på året. Det var en eller annen som prøvde å starte en "Nedtelling til julaften"-tråd under kategorien "Sosial prat og ordleker" for en tid tilbake. Men den tråden døde vel ut rimelig kjapt, og fikk vel ikke stort mer enn tjue kommentarer en gang......

       

Anonymous poster hash: 4923a...3c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det faktisk ikke er noen særlig interesse for ett slikt forum enda? Det er jo ganske tidlig på året. Det var en eller annen som prøvde å starte en "Nedtelling til julaften"-tråd under kategorien "Sosial prat og ordleker" for en tid tilbake. Men den tråden døde vel ut rimelig kjapt, og fikk vel ikke stort mer enn tjue kommentarer en gang......

Anonymous poster hash: 4923a...3c7

Men... Men... 😔 Jeg trodde det var fast jeg.. At det alltid åpnet 1. Sept.

Noen som vet?

Anonymous poster hash: ae9a7...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krise!!! Nå er jula avlyst, og ingen får brukt masse penger på unødig dill i fire måneder før jul, nå som juleforumet ikke er åpnet enda :P
Folk får bare mene jeg er en surmaget klagekjærring, men det er noe sykt over å sitte å snakke om jul i over fire måneder før jula er her. Da har man jammen meg lite fornuftig å bruke tida si på. Så mye styr og mas for èn dag i året - for ikke å snakke om overforbruket. Pakkekalendere til mormor og de åtte ungene, samboer, venninner og mamma, julegaver til alle man noen gang har hilst på - og listen fortsetter. Galskap.



Anonymous poster hash: 1f8a7...013
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jul 1 dag i året....av 365 dager?  Det er fremdeles sommer og du skal planlegge noe som skal skje om 4 mnd nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, takk for deres meninger - men er det noen som har svar på det jeg faktisk lurer på?

Når åpner juleforumet på KG?

😊

TS

Anonymous poster hash: ae9a7...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...