Gå til innhold

Nå Milla ?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Mente ikke å være ekkel. Men hun har nå promotert dette i laaaaang tid og har tydelig fått oss veldig nysgjerrige her på forumet og det virker jo som om vi har gått på en spøk eller hva ?

Dessuten er Milla en jente med ben i nesa som sikkert ikke tar seg nær av dette. Det vi spør om er jo bare relevant, ikke sant Perser ?

Håper du skjønte det. Menmen. Ble vi snytt for Millas party, så blir vi vel det. Hun har lagt opp til dette selv og da må hun vel ta følgene som alle andre (dvs. tåle at vi spør?)

VENNLIG hilsen til alle derute fra Kattepus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja jeg skjønner deg veldig godt, jeg er nysgjerrig jeg også, vi har jo ventet siden april- mai, eller noe så!

Ser at andre også har startet et tråd nede her om Milla sin berømte hjemmeside, kanskje vi skulle la henne heller være i fred og vise oss hjemmesiden når hun evnt. blir klar for det, eller hva?!

Ja ja......... natti natt

jeg må gå å legge meg :)

Jo takk skal du ha :) det er jo ikke beste kvaliten da på bildene, men men det kommer etter hvert håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Missuganda

Jeg skjønner ikke hvorfor dere alle diller og daller etter Milla. Kan dere ikke skaffe dere ett eget liv. Roper og skriker etter hennes hjemmeside, samt at hun ikke har ditt eller datt der inne. Klager på at hun ikke har gjort det hun hadde lovet osv.

Get a life.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg skjønner at noen er litt skuffet men som sagt vi jobber med saken nå. Men jeg hadde aldri tenkt og overføre bursdags-selskapet mitt på internett, det har jeg heller aldri sagt. Og det ville jeg heller aldri gjort for det er å utlevere vennene mine.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Missuganda. Det var sikkert ikke meningen å gjøre oss nysgjerrige fra Millas vegne,- neida!

Hva vi gjør eller spør om eller klager om (synes ikke jeg klager, men....) her på forumet må da være fullstendig opp til oss ? Dessuten er det flere som har vært nysgjerrige her lenge og dette er det faktisk Milla selv som har lagt opp til, så ikke bruk meg som syndebukk.

Eller er det du som har retningslilnjene her ?

Pass på deg selv du....... :evil:

Milla : En del trodde vel kanskje du skulle ha overføring av partyet ditt, da du nevnte disse I SAMMENHENG. Beklager at jeg mistolket det og for å være ærlig,- jeg bryr meg katta om du utleverer dine venner eller ei. Du skulle ha et webcam på,- og det er vel ikke helt etter privatlivets fred det heller ?

Correct me if I am wrong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det er ikke ett webcam Kattepus men du kan ta en virtuell rundtur i leiligheten min fra rom til rom. Det er veldig fint men som sagt så har vi litt problemer ennå så vær tålmodige.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...