Gå til innhold

Hotell Cæsar - 5 år


Sandman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne såpeserien har altså nå gått i 5 år.

Jeg har registrert at serien går, men jeg har aldri noensinne sett et eneste avsnitt, eller satt meg inn i hva det handler om.

Det er jeg ganske stolt av. :P

:o :o :o :o Stolt av!!

Kan ikke helt skjønne at du er STOLT av det! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En kamerat av meg er med som manusforfatter til denne serien, og han gav meg på forhånd klar beskjed om at "dette er ikke noe for deg!"

Så jeg har tatt ham på ordet, og dét er jeg også stolt av. Klart det er noe å være stolt av, på samme måte som jeg blir sliten av stadig å hoppe over sportssidene i Dagblabla.

Uansett; manusforfatterne er faktisk også selv overrasket over hvor mye som har "gått hjem" hos folket (uttales i dette tilfellet med tjukk 'l)

På den annen side er det imponerende at serien holder koken så lenge. Men i et land der Se og Hør selger mest og FrP øker mest er det kanskje ikke annet å vente..?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme båt som deg og Sandman her jeg, Trøff............bortsett fra at jeg så den aller, aller første episoden.......Det holdt i massevis!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Et hjem for oss - et helvete for deg"

Ganske harmløs serie, synes jeg. Den dekker et behov, og sånn sett er den bra. Selvfølgelig....behovet hadde jo ikke vært der om ikke serien hadde vært der.......men det blir å komplisere det hele litt.

Jeg er ikke avhenging av den, men synes det er koselig at den er der.

:D

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den annen side er det imponerende at serien holder koken så lenge. Men i et land der Se og Hør selger mest og FrP øker mest er det kanskje ikke annet å vente..?

:ler:

Enig. Skal nok ha fint lite å gjøre før jeg lander på stolen for å se på dette. Hva med å lese en bok?

Nåja, eller hva med å bedrive tida på kvinneguiden? Ikke at det er så mye bedre for intellektet.... :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...