Gå til innhold

Foreldre på middag


OleTho

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg driver å tenker på å invitere foreldrene mine på middag. Det er altså første gangen jeg gjør dette siden jeg flyttet ut, og det begynner å bli maangen år siden :P Men vet ikke helt hva jeg skal lage, får jeg kjæresten min med på laget så har nok hun noen gode tips, men hadde jo vært gøy å hørt hva dere synes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva liker du å lage? Regner med at du er ung siden det er første gang.<br /><br />Skal følge med på tråden.<br /><br />Selv ville jeg gjort det enkelt, en hjemmelaget gryterett eller lasagne.

Anonymous poster hash: ba060...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i julen kunne det jo vært fint med noe julemat? Pinnekjøtt & kålrabistappe eller ribbe og surkål + tilbehør av noe slag?

If not; Svinekoteletter med rotpure, skysaus og en lett salat til? Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Nå i julen kunne det jo vært fint med noe julemat? Pinnekjøtt & kålrabistappe eller ribbe og surkål + tilbehør av noe slag?

If not; Svinekoteletter med rotpure, skysaus og en lett salat til? Nam!

JEg vil heller foreslå det motsatte jeg. Det blir nok av julemat hos mor og resten av familien. Utrolig deilig med taco eller tandori midt i jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker også at det er greit å styre unna julematen ja, er heller ikke sikker på at det blir i juletider siden de sikkert har nok på programmet fremover :)
Taco og tandori er jo knallgode greier, men vil ha noe litt mer voksent. Foreldrene mine er litt sånn "fin på det" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rein eller annet vilt, mediumstekt, en ytrefilet marinert i rødvin i par timer, skjæres i fileter, sammen med fløtebakte rotgrønnsaker, fløtesaus, stekt skogsopp, rørte tyttebær eller en rognebærgele. Gjerne med potetmos med masse smør i. Er himmelsk godt.

Endret av Emmerdale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...