Gå til innhold

Hvem tror du ungkaren velger?


Arwen

Hvem velger ungkaren?  

  1. 1. Hvem velger ungkaren?

    • Marie
      30
    • Kathrine
      9
    • Ingen av de, han forblir singel.
      4


Anbefalte innlegg

:ler: godt det ikke er bare meg :ler:

Og når han sier sånt som "æ får bare lyst til å nuss og nuss og nuss og nuss" uæææææ....*kjenner kvalmen stiger*

og gjerne si det samme til flere forskjellige.. noe som gjør det hele enda dummere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[ Det værste er fortsatt første daten hans sammen med Marie hvor han sier "Flickan med de vackra ögon"...  Synes liksom det hele blir så teit.   :ler:

Sier han ikke tilogmed: "Pikan med de vackra ôgon"??! Ikke kan jeg svensk, men det høres unektelig litt rart ut for meg!! :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier han ikke tilogmed: "Pikan med de vackra ôgon"??! Ikke kan jeg svensk, men det høres unektelig litt rart ut for meg!! :ler:  :ler:

Han har sikkert sagt det flere ganger, i ulike varianter! :ler:

Og når han sier sånt som "æ får bare lyst til å nuss og nuss og nuss og nuss" uæææææ....*kjenner kvalmen stiger*

og gjerne si det samme til flere forskjellige.. noe som gjør det hele enda dummere :ler:

:Nikke: Den nussinga får jeg også "noia" av. Han er liksom litt for "glatt" denne fyren her...vanskelig å forklare, men disse komplimentene er for dumme. Tror kanskje jeg synes han er litt feminin, han er liksom ikke ordentlig mann. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som Kathrine har litt mer mellom ørene.

Hvorfor det? Bare fordi Marie er pen? Synes Marie virker moden og reflektert, selv om hun er vakker!

Jeg jeg tror han velger Marie.

Synes ungkaren er helt grei, er litt lei den skålingen hele tiden og kosebamse-imaget... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og når han sier sånt som "æ får bare lyst til å nuss og nuss og nuss og nuss" uæææææ....*kjenner kvalmen stiger*

:ler: Det var dagens beste kommentar. Du har tatt ham på kornet. Er forresten helt enig med deg, Madison.

En av de andre jentene (husker ikke hvem det var) hadde jo sagt til ham at det ble for mye kroppskontakt og komplimenter. Jeg tror jeg også hadde fått helt noia om en mann var såå oppslukt i meg. Blir liksom litt for mye av det gode. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært Max (noe jeg er veldig glad for at jeg ikke er), hadde jeg fått noia av Kathrine som etter 2-3 singeldater, erklærer at hun er klar for både barn og bryllup med fyren. :o

Og den utrolig dårlige svensken hennes. Hva er galt med å snakke norsk selv om man er på dobbeldate med to svensker? :roll:

Jaja, synes begge er rimelig langt ute og kjører, så de fortjener hverandre. Så kan Max være den femi delen og Kathrine den ikke fullt så femi. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vel ikke det virker som om noen som har vært med i dette programmet har noe som helst mellom ørene å vise til. Bortsett fra et imponerende lag med sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vel ikke det virker som om noen som har vært med i dette programmet har noe som helst mellom ørene å vise til. Bortsett fra et imponerende lag med sminke.

Kunne ikke vært mer enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært mer enig.

Hun Tess er ei nydelig jente da. Aner ikke hvor smart hun er. Men for å støtte de litt, hvor mye får de vist av seg selv som er reelt? Hadde ikke følt meg veldig komfortabel med masse kameraer rundt som fanger opp alt du sier.

Men er da "smart" nok til å ikke stille opp i et sånt program og da :ler::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når han sier sånt som "æ får bare lyst til å nuss og nuss og nuss og nuss" uæææææ....*kjenner kvalmen stiger*

:hoho:

Kan ikke være mer enig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor det? Bare fordi Marie er pen? Synes Marie virker moden og reflektert, selv om hun er vakker!

Jeg jeg tror han velger Marie.

Synes ungkaren er helt grei, er litt lei den skålingen hele tiden og kosebamse-imaget... :roll:

Det kan jo selvsagt være klippingen, men jeg synes det virker som om Max har samtaler med Kathrine på datene, mens med Marie hører vi bare om hvor vakker hun er osv. Har enda ikke hørt noen meninger fra henne om noe som helst - hun bare smiler og tar seg ut.

Enig i at den skålingen og snill gutt-imaget blir litt drøyt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Hele konseptet er snålt, tror ingen vil virke spesielt inteligente i en slik setting.

Tror noen virkelig TVNorge velger å klippe inn litt mer intelektuelle samtaler (hvis de har noen), det er da ingen som gidder å se på to som diskuterer konsekvensene av åpen soning på høyt nivå. Folk vil se dikke, dikke, susse, nusse, da blir det litt mye av det gode etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest glamourgirl
:sjarmor: Har sagt det før, og sier det igjen, hadde jeg vært med, så hadde han valgt meg :wink: Ærlig, så føler jeg at få av de jentene som har vært med virker som de har passa så veldig godt i sammen med Max, men tror han velger Marie. Hun virker ikke spesielt dum, men hun er ganske ung og ganske svensk. Patrioten i meg heier på Kathrine. (man vil da ikke bli slått av svenskene verken i spill eller kjærlighet!) 8)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at jeg er litt bergenspatriot her, men tross for endel rare utsagn i begynnelsen av serien, så har Beate utemerket seg bra! Hun er seg selv samma pokker, hun - sier hva hun mener, og gir klar beskjed om at hun og Maxepusepusen aldri kom til å skje. Rett frem og liketil.

Synes det er bra gjort, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at jeg er litt bergenspatriot her, men tross for endel rare utsagn i begynnelsen av serien, så har Beate utemerket seg bra! Hun er seg selv samma pokker, hun - sier hva hun mener, og gir klar beskjed om at hun og Maxepusepusen aldri kom til å skje. Rett frem og liketil.

Synes det er bra gjort, jeg!

Enig med deg - Beate har virkelig vært et friskt pust - flott jente som tør å være seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Beate er toppers, men hun har jo ikke et ben i kroppen som passer sammen med puse-Max. Sånn sett syns jeg castinga har vært litt underlig... For å si det mildt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...