Gå til innhold

Hvem tror du ungkaren velger?


Arwen

Hvem velger ungkaren?  

  1. 1. Hvem velger ungkaren?

    • Marie
      30
    • Kathrine
      9
    • Ingen av de, han forblir singel.
      4


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er redd han velger Barbiedukken Marie, men håper han velger Kathrine. Har hørt det blir avgjørelse i siste sekund så jeg skal ivertfall sitte benket foran skjermen på mandag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Tror det blir Kathrine, for jeg fikk en slik følelse i forrige program. Virket ikke like hett mellom han og Marie lengre selv om det så veldig hett ut :ler: Om dere forstår hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har dere ikke sett hvor han sikler og får stjerner i øynene når Marie viser seg? Jeg tror det må bli henne jeg. Kathrine virker sympatisk og har mye å fare med - men hun finnes jo ikke sensuell og sexy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
- men hun finnes jo ikke sensuell og sexy!

du var da rimelig kravstor??

dersom ikke Katrine er sexy, tror jeg mange jeg kjenner kan kalles sexy.. ærlig talt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Who cares......

uansett hvor face denne settingen er synes jeg det blit latterlig å kalle en flott dame "ikke nok sensuell og sexy"..

bare fra et generelt samfunnsperspektiv uavhengig av dette programmet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd han velger Barbiedukken Marie, men håper han velger Kathrine. Har hørt det blir avgjørelse i siste sekund så jeg skal ivertfall sitte benket foran skjermen på mandag!!

Helt enig! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Må man vere sexy og sensuell til alle tider, for å vinne en manns hjerte?

.............

TROR IKKE DET NEI, SKJERP DERE! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må man vere sexy og sensuell til alle tider' date=' for å vinne en manns hjerte?[/quote']

Nei, det holde vel å være kvinne. For det står i avisen i dag. :roll:

Men tenk om han velger Kathrine og så får hun se at han hadde en drømmedag med Marie. "Den beste dagen i mitt liv" osv. :roll: Ganske teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper han velger Katrine, men han ser fryktelig forelsket ut i Mari. Hun er søt hun, men en litt mer stille og roligere type enn katrine. Håper uansett at han velger den som er riktig for han. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ganske sikker på at han forblir singel :ler:

kunne ikke tatt i den mannen der med ildtang engang selv*grøss*

Uenig med deg. Bortsett fra at han nå roter fælt rundt omkring, har han gode og fine verdier. Han virker stabil, moden og reflektert. Det er nå mitt inntrykk :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den overfladiske typen der går garantert etter utseendet til slutt - og velger Marie.

Virker som Kathrine har litt mer mellom ørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig med deg. Bortsett fra at han nå roter fælt rundt omkring, har han gode og fine verdier. Han virker stabil, moden og reflektert. Det er nå mitt inntrykk :blunke:

Bare syns at hele fyren er utrolig ekkel. Har ikke sett så mange episoder, så hva han har gjort og ikke er jeg ikke helt kjent med.

Han må ha gjort et veldig dårlig førsteinntrykk eller noe;)

Og veldig veldig lite tiltrekkende på meg.

Var litt utenfor spm i tråden dette :oops: :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare syns at hele fyren er utrolig ekkel. Har ikke sett så mange episoder, så hva han har gjort og ikke er jeg ikke helt kjent med.

Nå sklir jeg også ut, men hvis det er noen trøst er jeg enig med deg. Kjenner jeg får litt frysninger når han gir jentene sånne teite komplimenter bare for å liksom sjarmere. Det værste er fortsatt første daten hans sammen med Marie hvor han sier "Flickan med de vackra ögon"... Synes liksom det hele blir så teit. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...