Gå til innhold

hooket opp men kompisen til en jeg liker.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sakte men sikkert fått følelser for en venn av en venn som jeg møtte på fest. Problemet er at jeg har hooket opp med vennen min før jeg møtte han, og hooket også med han jeg har følelser for den første gangen jeg møtte han..

Vi går også på samme skole så jeg ser han ganske ofte.

Er løpet kjørt for meg?

Jente 19



Anonymous poster hash: d5081...e96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vil si ligget med han ene, og klint/ rota litt med han jeg liker



Anonymous poster hash: d5081...e96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hooket opp??

Det vil si ligget med han ene, og klint/ rota litt med han jeg liker

Anonymous poster hash: d5081...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil si ligget med han ene, og klint/ rota litt med han jeg liker

Anonymous poster hash: d5081...e96

Ok, du har altså da pult en kompis av fyren du virkelig liker.

Tror det går greit, så fremt du ikke horver over hele gjengen hans, for da virker du ikke akkurat seriøs hvis du sier til ham at du liker ham.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, du har altså da pult en kompis av fyren du virkelig liker.

Tror det går greit, så fremt du ikke horver over hele gjengen hans, for da virker du ikke akkurat seriøs hvis du sier til ham at du liker ham.

jeg lå med kompisen til fyren jeg liker FØR jeg møtte fyren jeg liker, hvis det hjelper heh

Anonymous poster hash: d5081...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg lå med kompisen til fyren jeg liker FØR jeg møtte fyren jeg liker, hvis det hjelper heh

Anonymous poster hash: d5081...e96

Det vil ikke hjelpe de her unge fyrene hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil ikke hjelpe de her unge fyrene hvertfall.

Skjer med å være så negativ? Jeg syns du bør prøve deg frem med han du liker og hvis kompisen er forståelsesfull så vil ha la vær å si noe. Men her risikerer du.. Har opplevd det samme, bare at jeg ikke ligget med kompisen :danse: . Eventuelt kan du jo fortelle at det var før du faktisk la øyet på han :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med å være så negativ? Jeg syns du bør prøve deg frem med han du liker og hvis kompisen er forståelsesfull så vil ha la vær å si noe. Men her risikerer du.. Har opplevd det samme, bare at jeg ikke ligget med kompisen :danse: . Eventuelt kan du jo fortelle at det var før du faktisk la øyet på han :klo:

Negativ???

Hadde du tatt en fyr som hadde pult alle venninnene dine seriøst når han sa han var forelsket i deg? Hadde du ville hatt ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er løpet kjørt for meg?

Jente 19

Anonymous poster hash: d5081...e96

Kommer helt an på hvilke holdninger han fyren har til løse jenter. Sier ikke nødvendigvis at du er løs, men det er slik han kommer til å tolke det hvis han finner ut at du også har ligget med kompisen hans.

Anonymous poster hash: d9d82...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvilke holdninger han fyren har til løse jenter. Sier ikke nødvendigvis at du er løs, men det er slik han kommer til å tolke det hvis han finner ut at du også har ligget med kompisen hans.

Anonymous poster hash: d9d82...fa8

Han er vel klar over at hun ikke er jomfru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel klar over at hun ikke er jomfru

Man er ikke løs bare fordi man ikke er jomfru? Skjønte ikke den der jeg.

Anonymous poster hash: d9d82...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvilke holdninger han fyren har til løse jenter. Sier ikke nødvendigvis at du er løs, men det er slik han kommer til å tolke det hvis han finner ut at du også har ligget med kompisen hans.

Anonymous poster hash: d9d82...fa8

Tviler på at han vil synes hun er laus fordi hun har pult en kamerat av ham, blir det hele gjengen derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ???

Hadde du tatt en fyr som hadde pult alle venninnene dine seriøst når han sa han var forelsket i deg? Hadde du ville hatt ham?

... Hun har da ikke ligget med ALLE vennene hans. Så den sammenligningen er ikke holdbar.

Hvis jeg får svare på spørsmålet ditt: nei, jeg hadde ikke tatt en fyr seriøst som hadde pult alle venninnene mine.

Dersom han hadde ligget med en av dem, som i TS sin situasjon, så ja.

Anonymous poster hash: 6620b...c68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Hun har da ikke ligget med ALLE vennene hans. Så den sammenligningen er ikke holdbar.

Hvis jeg får svare på spørsmålet ditt: nei, jeg hadde ikke tatt en fyr seriøst som hadde pult alle venninnene mine.

Dersom han hadde ligget med en av dem, som i TS sin situasjon, så ja.

Anonymous poster hash: 6620b...c68

Da er vi jo enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...