Gå til innhold

Jeg har tabbet meg kraftig ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva mener du? :)

Noen menn her som også har innspill å komme med?

Anonymous poster hash: 37835...0cb

Hun mener at når noen viser interesse for deg så gjør det ofte at man ser personen i et annet lys, at det setter fantasien i gang. Plutselig lurer man på hvordan det hadde vært å kysse vedkommende, og tenker litt over om det kanskje er kjærestemateriale? Uansett så setter en kjærlighetserklæring fart i prosessen, trenger ikke føles som press og negativt.

Anonymous poster hash: 6eb2f...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn klarer jo ikke bli glad i noen da.. de er bare glad i seg selv. Og mus. Synd vi damer har følelser, det er fullstendig bortkastet når menn ikke er i stand til å føle annet enn ereksjon :( Så bare se det an ts, men ikke regn med å få noen dype kjærlighetserklæringer fra daten. Menn er som sagt iskalde.

Anonymous poster hash: 0cff3...d72

Gå å legg deg og stå opp igjen når du ikke har tenkt til å sutre og generalisere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mener at når noen viser interesse for deg så gjør det ofte at man ser personen i et annet lys, at det setter fantasien i gang. Plutselig lurer man på hvordan det hadde vært å kysse vedkommende, og tenker litt over om det kanskje er kjærestemateriale? Uansett så setter en kjærlighetserklæring fart i prosessen, trenger ikke føles som press og negativt.

Anonymous poster hash: 6eb2f...325

Hehe, yess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå å legg deg og stå opp igjen når du ikke har tenkt til å sutre og generalisere!

Nei ass, legge deg kan du gjøre sjæl! Sannheten er at menn ER ikke i stand til å føle kjærlighet, det nekter jeg å tro på.

Anonymous poster hash: 0cff3...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke enkle fraser som "jeg liker deg" åneida, det var lange setninger om hvor godt jeg likte han, og hvor betatt jeg var, hvor fantastisk han var og lignende. Heavy stuff, dere vet.

ts

Anonymous poster hash: 37835...0cb

Betatt er vel ikke heavy stuff. Det burde jo være minstekriterium for å gidde å date noen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betatt er vel ikke heavy stuff. Det burde jo være minstekriterium for å gidde å date noen. :P

Haha, det er bare begynnelsen av meldingene mine… :P

ts

Anonymous poster hash: 37835...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har datet siden mars og ikke kommet lenger enn dette? Vi var mye mer rett på sak i min ungdom, og selvsagt bomma vi, men vi traff også, selv om ikke alle treffene varte livet ut. Det var likevel viktige erfaringer fordi vi lærte mer om andre mennesker, om livet og, ikke minst, oss selv.

Så du har blottlagt følelsene dine. Det er ingenting å skamme seg over. Hvis han ikke kan gjengjelde dem, har dere uansett funnet ut hvor dere har hverandre. Og hvis han kan det, er da alt bare fryd og gammen, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har datet siden mars og ikke kommet lenger enn dette? Vi var mye mer rett på sak i min ungdom, og selvsagt bomma vi, men vi traff også, selv om ikke alle treffene varte livet ut. Det var likevel viktige erfaringer fordi vi lærte mer om andre mennesker, om livet og, ikke minst, oss selv.

Så du har blottlagt følelsene dine. Det er ingenting å skamme seg over. Hvis han ikke kan gjengjelde dem, har dere uansett funnet ut hvor dere har hverandre. Og hvis han kan det, er da alt bare fryd og gammen, eller hva?

Fordi vi studerer på hver vår kant av landet akkurat nå. Han kan jo ikke gjengjelde dem, så det er jo ikke akkurat fryd og gammen…. ? Hva er det andre alternativet?

Anonymous poster hash: 37835...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi studerer på hver vår kant av landet akkurat nå. Han kan jo ikke gjengjelde dem, så det er jo ikke akkurat fryd og gammen…. ? Hva er det andre alternativet?

Anonymous poster hash: 37835...0cb

Man kan fint gjengjelde følelser selv om man bor på hver sin kant av landet. Du skriver jo at du har følelser for ham selv om han bor langt borte, og det kan selvsagt gå den andre veien også.

Men avstand er et problem. Man treffer andre, man blir usikker på egne følelser, man vet kanskje ikke når man treffes igjen. Ikke bli for skuffet om det ikke går slik du håper.

Jeg skjønte ikke spørsmålet om hva som var det andre alternativet, men for alt jeg vet, svarte jeg på det i det jeg skrev over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan fint gjengjelde følelser selv om man bor på hver sin kant av landet. Du skriver jo at du har følelser for ham selv om han bor langt borte, og det kan selvsagt gå den andre veien også.

Men avstand er et problem. Man treffer andre, man blir usikker på egne følelser, man vet kanskje ikke når man treffes igjen. Ikke bli for skuffet om det ikke går slik du håper.

Jeg skjønte ikke spørsmålet om hva som var det andre alternativet, men for alt jeg vet, svarte jeg på det i det jeg skrev over. :)

Du ble overrasket over at vi ikke hadde vært på mange dater, jeg svarte det med avstanden. Ja, avstanden svir. Bør jeg avslutte dette før jeg blir såret?

Anonymous poster hash: 37835...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...