Gå til innhold

Han er veldig interessert, jeg syns han er ok


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det dumt å gå på en ny date når vi ikke har truffet hverandre på åtte måneder? Personlig så tror jeg han kan levere mye av det jeg trenger, men.. jeg føler ett visst forventningspress nå siden at jeg vet at han liker meg godt og jeg ikke føler det samme tilbake (vell, ikke ennå). Han er min type mann som jeg kan ende opp med å like veldig godt, men det vet jeg ikke ennå siden vi var på tre dater for åtte måneder siden. Ikke at han har sagt direkte at han liker meg, men jeg merker det veldig godt på væremåten hans.

For å gjøre ting litt komplisert så hadde vi avtalt en date for en stund tilbake, men den ble avlyst også endte jeg opp med å ta eksen tilbake for en kort periode Litt dårlig samvittighet for det nå som vi skal på en ny date, og jeg skjønner ikke at han fortsatt vil på en ny date med meg etter det. Om noen hadde gjort det samme mot meg, så hadde jeg ikke foreslått en ny date.



Anonymous poster hash: 26959...448
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Interessant å lese om din situasjon. Jeg var på date med en kar, hvor jeg endte opp med å gå tilbake til eksen et par uker etter. Det varte ikke særlig lenge, men jeg tok kontakt med daten ett år senere, hvor jeg spurte hvordan det gikk med han om dagen. Etter litt samtale på sms endte vi opp på date nummer to...

Så, ett år senere, og samtalen fløt overraskende godt. Det ble med et par dater til etter dette, endte ikke opp sammen.



Anonymous poster hash: a80bd...d21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å lese om din situasjon. Jeg var på date med en kar, hvor jeg endte opp med å gå tilbake til eksen et par uker etter. Det varte ikke særlig lenge, men jeg tok kontakt med daten ett år senere, hvor jeg spurte hvordan det gikk med han om dagen. Etter litt samtale på sms endte vi opp på date nummer to...

Så, ett år senere, og samtalen fløt overraskende godt. Det ble med et par dater til etter dette, endte ikke opp sammen.

Anonymous poster hash: a80bd...d21

Her så spurte han fire uker etter første bruddet og to uker etter andre bruddet. :) Det er han som tar kontakt hver gang. Etter andre bruddet så var jeg litt lei meg og endte opp med å fortelle han litt om hvorfor det ble slutt. Uff. Han vil fortsatt gå på date, absurd nok! :fnise:

Var det han eller du som spurte om date etter ett år? :)

Anonymous poster hash: 26959...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte mennesker eier ikke noen stolthet eller selvverdi.

Kunne aldri respektert en fyr som gjør noe slikt, han er

tilbøyelig til å gjøre mange andre krumspring for å komme

til sengs med noen,



Anonymous poster hash: bd4c4...579
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha gitt det en sjanse. Hvorfor ikke?

Dersom du er redd for hans forventninger så kan du jo si at du er nysgjerrig på han og vil bli kjent med han men at du trenger litt tid, i og med du nettopp har kommet ut av et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelte mennesker eier ikke noen stolthet eller selvverdi.

Kunne aldri respektert en fyr som gjør noe slikt, han er

tilbøyelig til å gjøre mange andre krumspring for å komme

til sengs med noen,

Anonymous poster hash: bd4c4...579

Hva mener du med krumspring for å komme til sengs med noen? Fordi at han spør om date så vil han bare komme til sengs med meg?

Hvorfor vil du på date med han hvis du bare synes han er "ok" ? For å tilfredsstille eget ego? Rebound?

For å bli bedre kjent. Jeg kjenner han jo ikke, men vi har god kjemi og har en tiltrekning. Det inntrykket jeg har av han er at han kan levere mye av det jeg trenger i ett forhold, ihvertfall av det jeg kjenner til.

Anonymous poster hash: 26959...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha gitt det en sjanse. Hvorfor ikke?

Dersom du er redd for hans forventninger så kan du jo si at du er nysgjerrig på han og vil bli kjent med han men at du trenger litt tid, i og med du nettopp har kommet ut av et forhold?

Jeg er litt usikker på å ta opp dette med forventningene, men jeg føler jeg burde. Jeg føler at han har veldig urelastiske forventninger til meg i forhold til at han har har vært på i fem måneder. Jeg sitter ikke med de samme følelsene for han. Den ene gangen så sa han at han ikke klarte å glemme meg, og dette var veldig nytt for han. Aner ikke hva jeg skal si til sånt.. :vetikke: Han fikk tid til å tenke i tre måneder uten kontakt og etter det... ja...

Anonymous poster hash: 26959...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på å ta opp dette med forventningene, men jeg føler jeg burde. Jeg føler at han har veldig urelastiske forventninger til meg i forhold til at han har har vært på i fem måneder. Jeg sitter ikke med de samme følelsene for han. Den ene gangen så sa han at han ikke klarte å glemme meg, og dette var veldig nytt for han. Aner ikke hva jeg skal si til sånt.. :vetikke: Han fikk tid til å tenke i tre måneder uten kontakt og etter det... ja...

Anonymous poster hash: 26959...448

Ja, du må jo selvfølgelig føle på det selv, men dersom jeg hadde vært i den situasjonen ville jeg ha senket forventningene hans for at jeg kunne ha slappet bedre av i hans selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må jo selvfølgelig føle på det selv, men dersom jeg hadde vært i den situasjonen ville jeg ha senket forventningene hans for at jeg kunne ha slappet bedre av i hans selskap.

Jeg sa noe i den duren til han i går kveld. Jeg er fortsatt redd for forventningene hans, og men nå har jeg sagt i fra ihvertfall. Jeg tror ikke han ville prøvd seg på noe nå, uansett. :)

Takk for innspill, alle sammen! :blomst:

TS...

Anonymous poster hash: 26959...448

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...